Software pro správu e-mailů

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Používá
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animace záhlaví
Helpdesk software

Co je software pro správu e-mailů?

Software pro správu e-mailů je nástroj, který se používá ke správě velkého množství příchozích e-mailů. Software spravuje e-maily prostřednictvím tiketovacího systému, který pro každý e-mail vytvoří jedinečný identifikátor známý jako ID tiketu. Software pak každý e-mail přiřadí konkrétnímu agentovi nebo oddělení na základě předem definovaných pravidel automatizovaného pracovního postupu.

Jaký je rozdíl mezi e-mailovým klientem/webmailem a softwarem pro správu e-mailů?

Webmail a e-mailový klient jsou méně pokročilá řešení a nabízejí méně důležitých funkcí. Ve své podstatě byly webmail a e-mailoví klienti vytvořeny pro osobní použití, zatímco software pro správu e-mailů byl vytvořen pro sólo průmyslníky, firmy a organizace, které dostávají tisíce e-mailů denně a potřebují pomoc s jejich správou.

Webmail/E-mailoví klienti

Software pro správu e-mailů

Velmi omezené či žádné možnosti automatizaceNespočet možností automatizace
Zahlcení reklamami/nechtěnými e-mailyŽádné reklamy/nechtěné e-maily
Žádné možnosti spolupráceVytvořeno pro spolupráci (sdílená schránka, která podporuje týmovou správu e-mailů)
Chybí pokročilé filtrováníTagy (značky) a ID tiketů pro snadné filtrování
Žádné předdefinované odpovědiNeomezené předdefinované odpovědi
Omezené úložištěNeomezené úložiště
Omezené nebo žádné e-mailové šablonyNabízí nastavitelné e-mailové šablony
Omezený počet kontaktních políčekKontaktní políčka + zabudované CRM
Žádné soukromé/interní poznámkyNabízí soukromé/interní poznámky
Žádná možnost spojení/rozdělení e-mailůNabízí spojování/rozdělování e-mailů
Žádná detekce kolizí agentůNabízí detekci kolizí agentů
Některé nabízejí více e-mailových karetNabízí více e-mailových karet
Žádné integrace s třetími stranamiStovky integrací s třetími stranami
Žádné omnikanálové možnostiOmnikanálové možnosti
Nabízí mobilní e-mailové aplikaceNabízí mobilní e-mailové aplikace

Kolik e-mailových adres/účtů lze integrovat s nástrojem pro správu e-mailů?

Pokročilé nástroje pro správu e-mailů, jako je LiveAgent, neomezují počet e-mailových adres, které můžete k softwaru připojit.

Je používání nástroje pro správu e-mailů bezpečné?

Software pro správu e-mailů bývá zpravidla bezpečnější než tradiční e-mail. Představte si následující scénář:

  • K řešení e-mailů od zákazníků používáte Gmail nebo Outlook.

  • Máte hodně zaměstnanců, kteří se střídají na směny.

Pochopitelně budete muset sdílet přihlašovací údaje k e-mailu s více lidmi, což může představovat bezpečnostní hrozbu – zejména pokud používají veřejné počítače nebo sdílejí zařízení s ostatními.

V systému správy e-mailů má každý zaměstnanec své jedinečné přihlašovací údaje, takže je to pro vás i celý váš tým mnohem bezpečnější.

Propojení e-mailových účtů

Komu může být software pro správu e-mailů prospěšný?

Software pro správu e-mailů může být přínosem pro každého, kdo denně odpovídá na spoustu e-mailů v zákaznickém servisu – bez ohledu na velikost společnosti. Ať už jste jednočlenný tým, nebo velká firma, řešení pro správu e-mailů musíte mít. Mnoho reportů potvrdilo, že využívání softwaru pro e-mailovou podporu zvyšuje produktivitu, snižuje úroveň stresu a v konečném důsledku šetří čas i peníze.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Jaké plynou výhody z používání softwaru pro správu e-mailů?

Zlepšení doby odezvy na e-maily a zvýšení spokojenosti zákazníků

Používání softwaru pro správu e-mailů může zlepšit dobu odezvy, což následně zlepší zkušenosti zákazníků a jejich spokojenost. Díky zavedeným pravidlům automatizovaného pracovního postupu software automaticky rozdělí příchozí poštu mezi vaše zaměstnance. Pryč jsou doby ručního přidělování a sledování e-mailové aktivity.

Software pro správu e-mailů neztrácí čas a zajišťuje, že každý jasně chápe své povinnosti. Jak již bylo zmíněno výše, díky němu se zlepšuje doba odezvy, protože odpadá zmatek, sledování e-mailů, zahálení a ruční správa úkolů. Se zavedeným softwarem pro správu e-mailů se mohou všichni pracovníci podpory jednoduše přihlásit do softwaru a začít odpovídat na e-maily zákaznického servisu.

žena, sedící v kanceláři u stolu, pracuje na notebooku a dělá si poznámky

Zvyšuje produktivitu a snižuje hladinu stresu

Krása systému pro správu e-mailů spočívá v tom, že dokáže převzít mnoho úkolů a vyřešit je sám. Software může například pomocí automatizovaných pravidel pracovního postupu vyřešit tikety, na které nebyla v určitém časovém úseku obdržena žádná odpověď. Případně může software rozesílat automatické follow-up e-maily zákazníkům, kteří neodpověděli na vaše zprávy. To je ale jen špička ledovce.

Zavedení tohoto typu softwaru vás zbaví další odpovědnosti. Odstraňuje opakující se a všední úkoly, čímž snižuje úroveň stresu a zvyšuje produktivitu. V podstatě vytváří dokonalý pracovní postupy.

 - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Pause.png

Šetří čas a zvyšuje návratnost investice

Zde je další důvod, proč si software pro správu e-mailů zamilujete. Ušetří vám peníze. Když vaši agenti neztrácejí čas všedními úkoly, ale soustředí se pouze na řešení dotazů zákazníků, vy šetříte peníze.

Podle Financesonline navíc platí, že každý 1 dolar, který investujete do zákaznické zkušenosti prostřednictvím helpdesků a podobných platforem [například softwaru pro správu e-mailů], vám může dosáhnout návratnosti investice ve výši 3 dolarů.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Eliminuje monitorování zařízení a účtů

Pokud chcete jít ještě dál, propojte software pro správu e-mailů s dalšími komunikačními kanály, jako je live chat, telefon nebo sociální sítě, a zvyšte svou produktivitu ještě víc. Můžete tak skoncovat s nekonečným sledováním zařízení a účtů, což jsou zbytečně rozptylující a neproduktivní činnosti.

Když máte všechny zprávy na jednom místě – ať už jde o e-maily, komentáře na Instagramu nebo live chaty v reálném čase – je ještě snazší maximalizovat všechny výhody, které systém správy e-mailů přináší.

Propojení Facebooku

Jaké by měl mít software pro správu e-mailů funkce?

Sdílená univerzální e-mailová schránka

Sdílená univerzální schránka je hlavní funkcí softwaru pro správu e-mailů. Týmová schránka dokáže zefektivnit všechny zprávy z více e-mailových adres, účtů sociálních sítí, webových chatů a dokonce i telefonů.

Pokud jste nikdy nepracovali s platformou pro spolupráci, jako je univerzální schránka, může být těžké si to představit, ale upřímně řečeno, je to vůbec ta nejlepší funkce, která na míle zlepší zkušenost vašich zákazníků a agentů. Třešničkou na dortu je, že všichni vaši agenti budou mít své jedinečné přihlášení do systému, což jim umožní pracovat na různých problémech současně.

Funkce-univerzalni-schranky-LiveAgent

Zjistěte o sdílené e-mailové schránce víc.

Oddělení a odpovědnosti (převody)

Další dvě hlavní funkce softwaru pro správu e-mailů jsou oddělení a odpovědnosti. Vytvořením různých oddělení pro marketing, IT podporu nebo prodejní týmy budete moci ještě lépe organizovat doručenou poštu. Filtrování bude jednodušší a přiřazování odpovědností pomocí automatizačních pravidel bude hračka.

Můžete například nastavit automatické pravidlo pracovního postupu, které automaticky přesměruje všechny e-maily obsahující slova “reset” a “heslo” na oddělení IT nebo dokonce na specializovaného zástupce IT podpory.

Oddělení-LiveAgent

Zjistěte o odděleních a odpovědnostech víc.

Řízení pracovních postupů a pravidla automatizace e-mailového marketingu

Krátce jsme se zmínili o možnostech automatizace e-mailového marketingu. Se softwarem pro správu e-mailů můžete dělat nespočet věcí – od automatického přidávání značek k e-mailům, přiřazování e-mailů k oddělením a agentům až po plánování e-mailů, které automaticky rozesílá předem naformátované kontrolní e-maily po uplynutí určité doby od posledního kontaktu.

Funkce-pravidel-LiveAgent
Vytvořte vlastní šablony e-mailů

Zjistěte o pravidlech víc.

Robustní analytické nástroje a funkce reportování

U tradičních e-mailů je těžké určit, jak dobře si vedete z hlediska výkonu a kvality. Splňujete oborová měřítka, jako je průměrná míra odezvy na e-mail? Jsou vaši zákazníci spokojeni se službami, které poskytujete?

Zajímavé je, že podle průzkumu společnosti Bain & Company 80 % generálních ředitelů věří, že jejich společnost poskytuje vynikající služby zákazníkům. S tím však souhlasí pouze 8 % jejich zákazníků.

Díky analytickým a reportovacím funkcím softwaru pro správu e-mailů budete moci identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a to na základě skutečných dat.

Ovládací panel reportování v LiveAgentu

Zjistěte víc o analytice a reportování.

Funkce týmové spolupráce a detekce kolizí

Některé webmaily (zejména Gmail) nabízejí integrovanou službu chatu. Většina e-mailových klientů/webmailů ji však nemá, a proto jsou pro spolupráci nedostatečné. Podle našeho názoru je používání externích chatovacích nástrojů kontraproduktivní, protože nutnost přepínat mezi nástroji může vést k zapomenutí myšlenky a také ztrátě drahocenného času.

Software pro správu e-mailů, jako je LiveAgent, nabízí integrované možnosti interního chatu a volání, takže spojit se s kolegy, když nevíte, jak dál, je hračka.

Nástroje jako LiveAgent navíc disponují funkcemi detekce kolizí agentů. Tyto funkce zajišťují, že žádný e-mail nebude zodpovězen dvakrát. Upozorňují každého agenta, který si prohlíží e-mail, na němž se pracuje, a zajišťují, že nedojde k duplicitě nebo náhodnému vymazání práce.

Detekce kolize agentů

Zjistěte víc o detekci kolizí agentů, interních chatech či interním volání.

Nastavitelné e-mailové šablony

Další funkcí, která v arzenálu tradičních e-mailových klientů/webmailů chybí, jsou přizpůsobitelné e-mailové šablony, které lze použít k rozesílání marketingových e-mailů, jako jsou newslettery, e-maily zákaznického servisu, například e-maily pro reset hesla, nebo transakční e-maily potvrzující objednávku. Přizpůsobitelné e-mailové šablony jsou samozřejmě k dispozici v platformě pro správu e-mailů LiveAgent.

Emailove-sablony

Zjistěte o e-mailových šablonách víc.

CRM a vlastní políčka CRM

Aby toho nebylo málo, software pro správu e-mailů má vynikající funkce pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Kromě vestavěného CRM, které je vždy po ruce, můžete zaznamenávat vlastní informace o svých klientech, které vám pomohou poskytovat kvalifikovanější a personalizovanější služby zákazníkům.

CRM

Zjistěte o CRM víc.

Více karet tiketů/e-mailů

Bojíte se, že přijdete o více e-mailových karet? Nemusíte. Software pro správu e-mailů nabízí i tuto funkci. Umožňuje vám odpovědět na několik e-mailů najednou, a to jednoduchým přepínáním mezi kartami e-mailů. Tato funkce je obzvláště užitečná při použití ve spojení s konzervovanými odpověďmi/předdefinovanými odpověďmi.

Více karet tiketů/e-mailů - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Multiple Tickets 1024x546.png

Zjistěte o víc o vícero kartách tiketů.

E-mailové tagy (značky)

Další funkcí, kterou tradiční e-mailoví klienti postrádají, ale která je v softwaru pro správu e-mailů důležitá, jsou značky. Značky slouží k přehlednému filtrování, uspořádání a zobrazení obsahu e-mailu.

E-mailové tagy (značky) - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1 1024x576.png

Zjistěte o značkách víc.

Správa úloh a monitorování funkcí SLA

Pokročilý software pro správu e-mailů obsahuje funkce, které fungují jako správci úloh a upozorňují agenty na e-maily s vysokou prioritou/kriticky důležité e-maily, které je třeba vyřešit. Obecně platí, že e-maily (tikety), které se zobrazují ve správci úloh, jsou dlouhodobě nezodpovězené nebo jsou vázány na smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA).

helpdesk-software-funkce-LiveAgent-SLA

Zjistěte víc o Tlačítku “k vyřešení”.

Soukromé poznámky

Soukromé poznámky v softwaru pro správu e-mailů umožňují zveřejnit další informace o daném e-mailu, zákazníkovi nebo procesu řešení. Vaše kolegyně a kolegové si mohou tyto poznámky při řešení daného e-mailu/dotazu kdykoliv prohlédnout. Pokud chcete, můžete soukromé poznámky používat rovněž jako upomínky.

Poznámky-tiketu-LiveAgent

Zjistěte o poznámkách víc.

Předpřipravené zprávy a předdefinované odpovědi

Další skvělou funkcí, která je součástí softwaru pro správu e-mailů, jsou konzervované (předpřipravené) odpovědi. Umožňují vytvářet předdefinované odpovědi na nejčastější dotazy zákazníků. Když obdržíte e-mail, který vyžaduje obecnou odpověď, můžete si ušetřit čas tím, že jednoduše kliknete na tlačítko konzervované odpovědi a vyberete požadovanou odpověď.

Předpřipravené zprávy
Příklad předpřipravených zpráv

Zjistěte o předpřipravených zprávách víc.

Rozdělení/sloučení tiketů

Nástroje pro správu e-mailů, jako je LiveAgent, nabízejí rozdělení a sloučení tiketů. Jde o jedinečnou funkci, která může zlepšit dobu řešení a efektivitu agentů. Pokud například příchozí e-mail představuje více problémů a musí být řešen více odděleními (například obchodním a IT), může být e-mail rozdělen na dvě části, aby se zajistilo jeho rychlejší vyřešen.

Pokud vám klient pošle více e-mailů o stejném problému, můžete je spojit do jednoho e-mailového vlákna.

Rozdělené tikety

Zjistěte o rozdělených a sloučených tiketech víc.

Integrace s třetími stranami

Většina softwaru pro správu e-mailů nabízí integrace třetích stran, které zajišťují dokonalé pracovní postupy. Integrace lze provést se zpracovateli plateb, systémy pro řízení vztahů se zákazníky, aplikacemi sociálních sítí a dalšími.

Díky těmto integracím se agenti nemusí přihlašovat do aplikací třetích stran a zadávat data do dvou systémů.

Integrace s třetími stranami - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Integrace LiveAgent

Prohlédnout si všechny integrace.

Interní znalostní báze a neomezený prostor v úložišti

S omezeným úložištěm e-mailů bojujeme každý den. Ne však pokud používáte software pro správu e-mailů! Nástroje jako LiveAgent nabízejí neomezenou historii e-mailů. Nemusíte mazat žádné e-maily, pokud nebudete chtít, ani vás nikdo nebude omezovat limity pro ukládání dokumentů. V samotném softwaru můžete ukládat neomezené množství interních dokumentů, příruček a osvědčených postupů.

Interní znalostní báze a neomezený prostor v úložišti - App - Uploads - 2020 - 02 - LiveAgent Knowledge Base 1024x599.png

Zjistěte o správě interních znalostí víc.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Jak najít ten správný software pro správu e-mailů

Jste přesvědčeni, že software pro správu e-mailů je pro vás a vaši firmu to pravé řešení? Skvělé, čtěte dále a zjistěte, jak vybrat ten správný nástroj pro správu e-mailů.

Sepište si své požadavky a udělejte průzkum

Prvním krokem k nalezení správného softwaru pro sledování e-mailů je sepsání vašich požadavků a zvážení rozpočtu, protože každý poskytovatel e-mailových služeb nabízí různé funkce. Chcete nástroj, který jednoduše slouží ke správě e-mailů? Chcete nástroj, který usměrní i další zprávy do vaší schránky? Jaké další funkce potřebujete? Jedná se o škálovatelnou e-mailovou službu?

Jakmile si sestavíte seznam svých požadavků, proveďte průzkum. Doporučujeme podívat se na jednotlivé poskytovatele služeb:

Jakmile si jednotlivé programy prověříte a zjistíte, které z nich chcete otestovat, je na čase zahájit bezplatnou zkušební verzi.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vytvořte s bezplatný zkušební účet a otestujte funkce

Po vyselektování těch nejlepších možností je na čase zahájit bezplatnou zkušební verzi. Doporučujeme vyzkoušet všechny klíčové funkce a co nejlépe se s nimi seznámit. Vyzkoušejte si např.:

  • Propojení vícero e-mailových adres s vaší týmovou schránkou
  • Nastavení integrací
  • Pozvěte agenty/uživatele e-mailu do vašeho softwaru
  • Vytvořte oddělení pro IT, marketing a obchodní týmy
  • Nastavte pravidla automatizace, abyste dosáhli dokonalých pracovních postupů
  • Nastavte e-mailové šablony pro kriticky důležité e-maily

Během testování si dělejte poznámky o tom, co se vám líbí a co ne. To, která e-mailová platforma nejvíce odpovídá vašim potřebám, zjistíte brzy. Pokud vám bezplatná zkušební verze vyprší příliš brzy a budete chtít delší čas na otestování všech funkcí, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu.

Většina dodavatelů softwaru pro správu e-mailů vám ráda prodlouží zkušební dobu o několik týdnů.

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Sjednejte si ukázku/pohovor s obchodním manažerem

Pokud se nemůžete rozhodnout mezi dvěma softwary pro správu e-mailů, sjednejte si ukázku a promluvte si s prodejním týmem. Předložte seznam toho, čeho byste chtěli dosáhnout, ptejte se a dělejte si poznámky o poskytovaných službách.

Obecně lze říci, že chování prodejního manažera může být dobrým ukazatelem toho, jak se k vám budou chovat pracovníci zákaznického servisu prodejce, až se stanete platícím zákazníkem. Pokud máte pocit, že se v produktu orientují a jsou připraveni vám kdykoli pomoci, můžete si být jisti, že se rozhodujete správně.

Pokud však máte pocit, že nedokážou odpovědět na vaše otázky a nemají skutečný zájem o váš úspěch, měli byste si vybrat jiný software pro správu e-mailů.

Jaká je dobrá cena softwaru pro správu e-mailů?

Na tuto otázku je těžké odpovědět. Většina softwarů pro správu e-mailů je založena na předplatném, takže se dá očekávat, že budete platit v měsíčních splátkách. Každý software pro správu e-mailů se však liší v tom, co nabízí z hlediska funkcí, integrací a míst pro agenty.

Při pohledu na důvěryhodné stránky s recenzemi softwaru můžeme říci, že běžné cenové rozpětí se pohybuje od 15 do 39 dolarů za agenta měsíčně.

Pokud je pro vás tento cenový rozsah příliš vysoký, zvažte bezplatný nástroj pro správu e-mailů.

Jaký je dobrý bezplatný software pro správu e-mailů?

Přestože jsou bezplatné nástroje pro správu e-mailů poměrně rozšířené, jejich funkce jsou omezenější.

Nechceme se chlubit, ale LiveAgent nabízí opravdu dobrý bezplatný plán pro správu e-mailů, který nabízí velký arzenál bezplatných funkcí. LiveAgent zdarma nabízí např:

  • 1 integraci s e-mailovou adresou
  • Základní reportování
  • Správu znalostní báze
  • 7denní historii tiketů
  • 1 tlačítko chatu a 1 integraci s telefonním číslem
  • Rozdělování a slučování e-mailů
  • Vlastní políčka tiketů CRM
  • Řízení úkolů
  • Tagy
  • Soukromé poznámky
  • Převody e-mailů
  • Vícero e-mailových oken
  • Zákaznická podpora 24/7

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je software pro správu e-mailů?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Software pro správu e-mailů je nástroj, který se používá ke správě velkého množství příchozích e-mailů. Software spravuje e-maily prostřednictvím tiketovacího systému, který pro každý e-mail vytvoří jedinečný identifikátor známý jako ID tiketu. Software pak každý e-mail přiřadí konkrétnímu agentovi nebo oddělení na základě předem definovaných pravidel pracovních postupů.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi e-mailovým klientem/webmailem a softwarem pro správu e-mailů?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Webmail a e-mailový klient jsou méně pokročilá řešení a nabízejí méně důležitých funkcí. Ve své podstatě byly webmail a e-mailoví klienti vytvořeny pro osobní použití, zatímco software pro správu e-mailů byl vytvořen pro sólo průmyslníky, firmy a organizace, které dostávají tisíce e-mailů denně a potřebují pomoc s jejich správou.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Komu může být software pro správu e-mailů prospěšný?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Software pro správu e-mailů může být přínosem pro každého, kdo denně odpovídá na spoustu e-mailů. Ať už jste jednočlenný tým, nebo velká firma, řešení pro správu e-mailů musíte mít. Mnoho reportů potvrdilo, že využívání softwaru pro e-mailovou podporu zvyšuje produktivitu, snižuje úroveň stresu a v konečném důsledku šetří čas i peníze.” } }] }

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo