Nesplňuje váš živý chat vaše očekávání? Jste připraveni na alternativu živého chatu?
Naše důkladné srovnání vrhne světlo na nejoblíbenější řešení pro živý chat, jejich funkce a hodnocení zákazníků!
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejrychlejší widget pro živý chat zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
LiveChat Inc.
Porovnejte LiveChat Inc. s LiveAgent.
|
Intercom
Porovnejte Intercom s LiveAgent.
|
Zendesk
PorovnejteZendesk s LiveAgent.
|
Olark
Porovnejte Olark s LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Společnost LiveChat Inc. získala celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Intercom získal celkové hodnocení 4,5 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Zendesk získal celkové hodnocení 4,3 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
Snadnost použití
Hodnocení snadného použití od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveAgent je hodnocen 4,6 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
LiveChat Inc. je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.4
Interkom je hodnocen 4,4 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.3
Zendesk je hodnocen 4,3 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
Olark je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent má hodnocení 4,7 z 5 pro zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveChat Inc. je hodnoceno 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Intercom je hodnocen 4,3 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.2
Zendesk je hodnocen 4,2 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Olark je hodnocen 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Hodnota za peníze
Hodnocení ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent je hodnocen 4,7 z 5 pro hodnotu produktu oproti ceně ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.5
LiveChat Inc. je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.0
Intercom je hodnocen 4,0 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.1
Zendesk je hodnocen 4,1 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
|
$29-$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19-$59/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$39-$49/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$49-$99/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
Předpřipravené odpovědi
Vytvořte předdefinované odpovědi na často kladené otázky, které lze nasadit jediným kliknutím.
|
LiveAgent nabízí předpřipravené odpovědi.
|
LiveChat Inc. nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Intercom nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Zendesk nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Olark nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Přizpůsobitelné značky
Možnost použít bílý štítek (bez značky)
|
LiveAgent nabízí přizpůsobitelné značky.
|
LiveChat Inc. nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Intercom nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Zendesk nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Olark nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Geografické cílení
Posílejte návštěvníkům vašich webových stránek přizpůsobené pozvánky na chat nebo zobrazte vlastní vícejazyčná tlačítka chatu na základě jejich geografické polohy.
|
LiveAgent nabízí geografické cílení.
|
LiveChat Inc. nabízí geografické cílení.
|
Intercom nabízí geografické cílení.
|
Zendesk nabízí geografické cílení.
|
Olark nabízí geografické cílení.
|
Offline formulář
Umožněte návštěvníkům webových stránek, aby vás kontaktovali mimo pracovní dobu prostřednictvím offline chatovacích formulářů, které jsou okamžitě převedeny na lístky a lze na ně odpovídat během pracovní doby.
|
LiveAgent nabízí offline formuláře.
|
LiveChat Inc. nabízí offline formuláře.
|
Intercom nenabízí offline formuláře.
|
Zendesk nabízí offline formuláře.
|
Olark nabízí offline formuláře.
|
Proaktivní chat
Automaticky pozvat návštěvníky vašich webových stránek na chat podle předem definovaných pravidel.
|
LiveAgent nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
LiveChat Inc. nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Intercom nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Zendesk nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Olark nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Sdílení obrazovky
Sdílení obrazovky mezi zákazníky a agenty pro rychlejší řešení problémů.
|
LiveAgent nabízí sdílení obrazovky.
|
LiveChat Inc. nabízí sdílení obrazovky..
|
Intercom nenabízí sdílení obrazovky.
|
Zendesk nenabízí sdílení obrazovky.
|
Olark nenabízí sdílení obrazovky.
|
Převody/směrování
Automaticky směrovat nebo ručně přenášet chaty agentům, kteří jsou nejlépe připraveni odpovídat na dotazy zákazníků.
|
LiveAgent nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
LiveChat Inc. nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Intercom nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Zendesk nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Olark nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Integrace třetích stran
Integrace s populárním softwarem, nástroji a sítěmi, jako jsou sociální média, CRM nebo platební procesory.
|
LiveAgent nabízí integrace třetích stran.
|
LiveChat Inc. nabízí integrace třetích stran.
|
Intercom nabízí integrace třetích stran.
|
Zendesk nabízí integrace třetích stran.
|
Olark nabízí integrace třetích stran.
|
Nahlédnutí do zprávy
Nahlédnutí v reálném času na to co zákazník píše do chatu.
|
LiveAgent nabízí náhledy zpráv.
|
LiveChat Inc. nabízí náhledy zpráv.
|
Intercom nenabízí náhledy zpráv..
|
Zendesk nenabízí náhledy zpráv.
|
Olark nenabízí náhledy zpráv.
|
Neomezená historie chatu
Počet přepisů chatu, které jsou uloženy a lze je kdykoli získat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Ve službě LiveChat Inc. není k dispozici neomezená historie chatu v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí neomezenou historii chatu.
|
Zendesk nabízí neomezenou historii chatu.
|
Olark nabízí neomezenou historii chatu.
|
Neomezené sledování návštěvníků
Počet návštěvníků webových stránek, které můžete sledovat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
LiveChat Inc. nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Intercom nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Zendesk nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Olark nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Tagy chatu
Přidáním tagů do jakékoli konverzace zobrazíte její obsah na první pohled nebo jej snáze najdete.
|
LiveAgent nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Tady chatu v LiveChat Inc. nejsou k dispozici v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Zendesk nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Olark nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Přeměňte návštěvníky webových stránek na platící zákazníky pomocí přizpůsobených pozvánek na chat na základě přehledů CRM a sledování chování.
Zjistěte, jakou stránku každý zákazník prohlíží, jak dlouho a kdo je odkázal na váš web.
Ušetřete si až 15 hodin práce každý týden odpovídáním na často kladené otázky pomocí předpřipravených zpráv.
Vytvořte neomezený počet odpovědí a nasaďte je jediným kliknutím.
Zkopírujte a vložte úryvek našeho kódu na svůj web, abyste mohli sledovat a chatovat s návštěvníky vašich webových stránek v reálném čase.
Vyberte tlačítka chatu, okna chatu a formuláře před chatem a offline z naší galerie nebo si vytvořte vlastní s vlastním CSS.
Předvídejte potřeby každého zákazníka tím, že si nejprve prohlédnete, co píšou do chatovacího pole, než kliknou na odeslat.
Vychutnejte si pozitivní zkušenosti s naším integrovaným CRM, které vám umožní zobrazit všechny informace o zákaznících, minulé nákupy a minulé dotazy.
Zmocněte se svých zákazníků pomocí svépomocných nástrojů, které jsou přímo integrovány do vašeho widgetu pro chat. Snižte počet tiketů a zvyšte prodeje s naší alternativou živého chatu, která začíná již dnes!
Sledujte výkon svého týmu.
Upravte směny agentů podle objemu chatu a špiček, sledujte, kdo s kým chatuje, sledujte, co říká, a učte se z hodnocení agentů.
Už žádné hádání.
Sledujte cestu zákazníka k vyřešení tiketu od začátku do konce napříč různými kanály v jednom vlákně tiketu.
LiveAgent nabízí funkci offline chatu, která umožňuje návštěvníkům webových stránek, aby vás kontaktovali i mimo pracovní dobu.
Naše alternativa živého chatu je 100% škálovatelná a přizpůsobitelná, ať už jste na trajektorii reklamy Astra nebo potřebujete sezónně zmenšit.
LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Protože nejlepší alternativy živého chatu poskytují další funkce bez dalších poplatků!
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech