Naplánujte si demo

requestDemo
Co se během ukázky dozvíte
  • Jak dosáhnout svých obchodních cílů se službou LiveAgent – ať už jde o zvýšení spokojenosti zákazníků nebo zvýšení prodeje.
  • Jak LiveAgent funguje. Provedeme vás naším produktem, abyste si mohli udělat představu o tom, jak se s naším softwarem pracuje.
  • Odpovědi na všechny vaše otázky týkající se cen, služeb, integrací a funkcí.

 

“Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou, že mu chcete pomoci vyřešit jeho problém nebo dosáhnout cíle, nikoliv prodat produkt nebo službu.” – Brian Tracy

 

Andrej Saxon

Manažer prodeje

Related Articles to Zažádejte o ukázku
Získejte více informací o výkonném vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Výkonné vytáčení

Sorry, I cannot perform a language translation for Marketing Summarization in CS.

Jaký typ člověka byste měli být, abyste mohli pracovat v zákaznickém servisu? Jaké dovednosti byste měli mít? Pomocí tohoto kontrolního seznamu dovedností v oblasti zákaznického servisu zjistíte, zda se pro tuto práci hodíte.

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.

Odchýlení tiketů je termín, který se používá, když společnost využívá zákaznický portál nebo bází znalostí k tomu, aby zákazníkům poskytla odpovědi.

Odchýlení tiketů

LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.

CRM je management zaměřený na zákazníka, což je obchodní přístup, který se zabývá aktivním vytvářením a pěstováním dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Řízení zákaznické podpory

CRM je management zaměřený na zákazníka, který aktivně vytváří a pěstuje dlouhodobé vztahy se zákazníky. Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která umožňuje shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících. Tento proces lze automatizovat a zlepšit pomocí software, a dále vyvíjejí zákaznickou podporu řízením eskalací a nasloucháním agentům a zákazníkům. Existuje několik typů CRM, jako například operační, analytický, strategický a pro řízení kampaní, a nabízejí je společnosti jako Hubspot, Keap a Freshworks. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku.

Pro větší pohodlí a snadnější správu můžete použít funkci rozdělení tiketu. Rozdělený tiket se prakticky rozdělí na polovinu.

Rozdělení tiketu

Funkce Rozdělit tiket umožňuje efektivní řešení dotazů zákazníků a usnadňuje komunikaci. Pokud zákazník položí více dotazů na jednom tiketu, lze je snadno rozdělit a přiřadit k příslušným agenturám. LiveAgent nabízí nákladově efektivní řešení pro zákaznickou podporu a poskytuje užitečné funkce jako akademii, šablony a webináře. Systém ticketingu umožňuje automatizaci práce agentů a snížení nákladů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x