Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete na live chat se svými agenty. Nastavte pozvánky k chatu pro vlastní adresy URL na svých webových stránkách (například pro stránku s cenami). LiveAgent poskytuje různé přizpůsobitelné pozvánky.

LiveAgent vám dává možnost vybrat si z mnoha předdefinovaných pozvánek a stylů.
Ready to choose a chat button for your website?
Get a 14-day free trial and create the best customer experience for your website visitors right away!
Nenašli jste ten správný styl pro svou pozvánku? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní, a to napsáním vlastního kódu HTML.
Zdroje báze znalostí
Další informace o tom, jak vytvořit tlačítko chatu v aplikaci LiveAgent.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.