Přidání kontaktních formulářů na vaše webové stránky umožňuje zákazníkům odesílat e-mailové zprávy přímo z vašich webových stránek. Kontaktní formuláře jsou buď vestavěné, nebo vyskakovací. Jakmile návštěvník zadá dotazy do formulářů a klikne na tlačítko odeslat, vytvoří se v aplikaci LiveAgent nový tiket.
Kontaktní tlačítka
LiveAgent nabízí různá přizpůsobitelná kontaktní tlačítka.
Vyberte si z mnoha předdefinovaných pozic a stylů kontaktních tlačítek:
Nenašli jste správný styl pro své tlačítko Kontaktu? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní styl napsáním vlastního kódu HTML.
Kontaktní formuláře
Můžete si vybrat předdefinovaný kontaktní formulář ze 3 možností stylů:
- Klasický
- Čtvercový
- Tmavý
Možné změny v designu kontaktního formuláře:
- Název
- Nechte návštěvníka vybrat oddělení
- Barva okraje
- Barva tlačítka
- Barva obsahu
- Barva formuláře
- Barva statusu
- Textové pole
- Pole seznamu
- Zaškrtávací pole
- Skupinové zaškrtávací pole
- Vytvoření neomezeného počtu polí (jméno, e-mail, telefon, ID objednávky, společnost, zpráva…)
Můžete definovat vlastní kód CSS a přizpůsobit tak kontaktní formulář designu stránky.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Zmiňuje výhody chatbotů, softwaru pro podporu zákazníků a důležitost školení zaměstnanců ve střediscích zákaznické podpory. Také se zaměřuje na prediktivní vytočování a analýzu konverzního kanálu pro úspěch podnikání. Zákaznický portál poskytuje samoobslužný přístup k informacím o firmě/produktu, což zvyšuje spokojenost a angažovanost zákazníků.
The use of visual aids such as educational programs and screenshots are the best tools for knowledge bases. LiveAgent software allows customers access to information, reducing the number of unnecessary inquiries and improving communication. It can be useful for various business operations such as ticket resolution and onboarding new employees. Additionally, creating an online community can empower users to help one another. LiveAgent offers a 14-day free trial and one-on-one demos for interested parties.
Začněte zkušební verzi zdarma ještě dnes.
Společnost Quality Unit nabízí několik produktů v oblasti zákaznické podpory, které zahrnují telefonní systémy VoIP, software pro správu stížností, klientské portály a helpdesk software pro startupy. LiveAgent je jedním z nich a nabízí funkce jako samoobslužný software, software příchozího call centra, systém správy stížností a software pro správu e-mailů. Společnost má také partnerský program a pomocný blog. K dispozici je i široká škála sociálních stránek a prohlídky.