Kontakty

Co jsou kontakty helpdesku?

V kontaktech oddělení nápovědy jsou uloženy základní informace o zákaznících, včetně jejich jména, e-mailu, telefonního čísla a dalších osobních údajů. Kromě toho, helpdesk software jako LiveAgent umožňuje vytvářet vlastní kontaktní pole pro ukládání jedinečných informací o kontaktech, jako je velikost bot nebo model auta.

Kontakty

Jaké informace mohu ukládat ke kontaktům?

Funkce kontaktů LiveAgentu může ukládat následující informace o vašich zákaznících:

  • Jméno a příjmení
  • Avatar (fotografie/profilový obrázek)
  • Více e-mailových adres
  • Více telefonních čísel
  • Časové pásmo
  • Pohlaví
  • Společnost a pracovní pozice
  • Jazyk
  • IP adresa
  • Informace o prohlížeči (například Google Chrome)

  • Skupiny kontaktů (Skupiny kontaktů, do kterých je přiřadíte, například VIP zákazníci nebo španělsky mluvící osoby).

  • Soukromé poznámky (interní poznámky, které vám mohou sloužit jako připomenutí – například nevolejte v 11:00).
  • Tikety kontaktu (všechny tikety, které kontakt odeslal prostřednictvím různých komunikačních kanálů).
  • Vlastní informace

Kde najdu kontakty?

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent

  2. Klikněte na Kontakty

Kde najdu kontakty?  - App - Uploads - 2021 - 06 - Help Desk Contacts 1.png

Chcete-li vytvořit nový kontakt, klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit. Chcete-li zobrazit/přidat/upravit stávající kontaktní údaje, klikněte na požadovaný kontakt a vyplňte/upravte potřebné údaje. 

Pridani-kontaktu_LiveAgent

Jak můžete vytvořit jedinečná kontaktní pole?

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent

  2. Klikněte na Konfigurace

  3. Klikněte na Systém

  4. Klikněte na pole Kontakt

  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit

Jak můžete vytvořit jedinečná kontaktní pole? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Unique Contact Field.png

6. Nastavte název kódu pro vlastní pole kontaktu. Může to být například “barva_vlasu” nebo “zeme”. Upozorňujeme, že kód může obsahovat pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Mezery nejsou povoleny.

Jak můžete vytvořit jedinečná kontaktní pole? - App - Uploads - 2021 - 06 - Unique Contact Field.png
  1. Pojmenujte vlastní pole kontaktu. Tentokrát jej můžete pojmenovat “Barva vlasů” nebo “Země” bez jakýchkoli formátovacích omezení.

  2. Klikněte na Psát a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si vybrat z textového pole, seznamu, zaškrtávacího pole, skupiny zaškrtávacích políček nebo poštovní adresy.

  3. Nepovinné: Klikněte na popis a nastavte popis pro vlastní pole kontaktu. Popis může vám a vašim zaměstnancům poskytnout další informace týkající se kontaktu.

  4. Klikněte na možnost Viditelnost a vyberte, zda má být vlastní pole kontaktu viditelné při každém vytvoření kontaktu.

  5. Klikněte na Vytvořit

Případně můžete vytvořit jedinečné pole kontaktu přímo v kontaktech. Chcete-li tak učinit, postupujte takto:

  1. Přihlaste se do aplikace LiveAgent

  2. Klikněte na Kontakty

  3. Klikněte na požadovaný kontakt
  4. Klikněte na Přidat pole 

  5. Klikněte na Vytvořit pole

Jak můžete vytvořit jedinečná kontaktní pole? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Field In Contact.png
  1. Postupujte podle kroků 6-11 z výše uvedených pokynů. 

  2. Vezměte prosím na vědomí, že pokud v kroku 10 nezvolíte možnost “Vždy viditelné”, budete muset kliknout na “Přidat pole”, abyste viděli/vybrali pole kontaktu, které v budoucnu vytvoříte.

Proč je výhodné vytvářet profily zákazníků prostřednictvím funkce kontaktů na helpdesku?

Kvalitnější služby

Vytvoření důkladných kontaktních karet může vašim agentům pomoci poskytovat lepší servis pro vaše zákazníky. Čím více informací shromáždíte, tím snadněji budete moci poskytovat kompetentní a relevantní odpovědi na dotazy zákazníků.

Například řekněme, že pracujete v automobilovém průmyslu. Potenciální zákazník se zajímá o Mercedes AMG, ale stále váhá, zda se rozhodne pro koupi. Pokud tyto informace zaznamenáte na jeho kontaktní kartu, včetně případných dalších specifikací v sekci poznámky, budete je moci v budoucnu využít.

Až se vám příště ozvou, můžete je zaujmout tím, že si pamatujete model a značku vozu, o který měli zájem. Nebudou muset opakovat svá přání a potřeby, což většina zákazníků považuje za špatný zákaznický servis.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Více osobní servis

Vyplňování kontaktních karet vám také pomůže personalizovat prodej, marketing, a podpůrné úsilí. Řekněme, že vás potenciální zákazník kontaktuje e-mailem. Má dotaz na konkrétní pár bot, konkrétně na jejich cenu.

Potenciální kupující chce vědět, zda je sleva a zda bude v budoucnu. Zaznamenáte-li tyto informace na jeho kontaktní kartu, budete ho moci aktivně oslovit, jakmile bude výrobek v prodeji. Můžete to udělat tak, že tiket odložíte uvnitř svého tiketingového systému dokud se prodej neuskuteční.

Více osobní servis - App - Uploads - 2021 - 06 - Postpone Ticket.png

Můžete jít ještě dál a zkontrolovat velikost bot v jejich kontaktní kartě. Pak byste mohli zákazníka oslovit a říct mu, že výrobek, na který si už několik týdnů dělal zálusk, je konečně ve slevě a vy máte pár v jeho velikosti. Tento typ zákaznického servisu je to, co si zákazníci přejí – udělat míli navíc, jak uvedl Shep Hyken, legenda zákaznického servisu. Navíc si můžete být jisti, že po tomto typu interakce získáte věrného zákazníka a zastánce značky.

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Vytvářením výjimečných zákaznických zkušeností s individuálními a kvalifikovanými službami si udržíte své zákazníky spokojené s vaší společností. Jejich spokojenost může vést k dlouhodobým vztahům a přinést další výhody, jako jsou příznivé recenze, podpora značky a opakované nákupy.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Více prodejů

Čím spokojenější jsou vaši zákazníci s vašimi službami a marketingovými aktivitami, tím více nakupují. Přivádějí také nové zákazníky tím, že doporučují vaši firmu a sdílejí své pozitivní zkušenosti s přáteli a rodinou. Pokud budete i nadále poskytovat výjimečné zkušenosti zákazníkům, vytvoříte krásný koloběh spokojených, loajálních zákazníků, kteří přivádějí nové zákazníky, kteří se stále vytvářejí ziskový příjem.

Zdroje databáze znalostí

Chcete se dozvědět více o kontaktech na helpdesku? Podívejte se na naši znalostní databázi, akademii a blog, kde se dozvíte vše potřebné.

Připraveni nastavit si vaše kontakty?

Zjistěte, jak snadné je poskytovat kompetentní a personalizované služby pomocí kontaktních karet helpdesku. Vyzkoušejte si to ještě dnes zdarma s naší 14-denní zkušební verzí zdarma. Není vyžadovaná kreditní karta.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou kontakty helpdesku?

V kontaktech oddělení helpdesku jsou uloženy základní informace o zákaznících, včetně jejich jména, e-mailu, telefonního čísla a dalších osobních údajů.

Jaké informace můžete ukládat do kontaktů?

Kromě osobních údajů umožňuje software pro helpdesk, jako je LiveAgent, vytvářet vlastní kontaktní pole pro ukládání jedinečných informací o kontaktech, jako je velikost bot nebo model auta

Proč je výhodné vytvářet profily zákazníků prostřednictvím funkce kontaktů na helpdesku?

Umožňuje vám poskytovat kvalifikovanější a personalizovanější podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo