Výkonnostní report

Výkonnostní report je přehled o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.

Proč byste měli vytvářet rutinní reporty o výkonu?

Zprávy o výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit. Nalezení “zaostávajících” a oblastí, které lze optimalizovat, je vždy skvělé, protože představuje příležitost k:

  • Zlepšete výkon svého agenta
  • Poskytněte další školení těm, kteří ho potřebují
  • Zlepšení spokojenosti zákazníků, jejich zkušeností a prodeje

  • Přerozdělení zdrojů
  • Posílení podpůrných kanálů 
  • Hledání nákladově efektivnějších způsobů řešení problémů
Hodnocení agenta

Kromě toho mohou reporty výkonnosti také ukázat oblasti vašeho podnikání, kterým se daří. To je důležité, protože:

  • Nebudete muset přepracovávat celou svou obchodní strategii/podporu
  • Budete moci odměnit ty, kteří dosahují lepších výsledků
  • Ti, kteří dosahují horších výsledků, se budou moci učit od těch, kteří dosahují lepších výsledků
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

K čemu slouží funkce reporty o výkonu LiveAgent?

Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.

Výkonnostní report

Zjistěte, kdo je nejproduktivnější, kdo dává přednost odpovídání na e-maily před live chaty a kdo dlouhodobě dosahuje konzistentních výsledků.

Možnosti zobrazení reportů výkonu

Výsledky reportů o výkonu můžete filtrovat podle:

  • Čas
  • Oddělení
  • Agent
  • Označení
Vykonnostni-report-1
Výkonnostní report

Každý výkonnostní report lze také upravit tak, aby zobrazovala další údaje včetně:

  • Datum
  • Odpovědi
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Odchází hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu

  • Prům. čas chatu
  • Nehodnocené
  • Nehodnocené %
  • Pozitivní hodnocení
  • Pozitivní hodnocení %
  • Negativní hodnocení
  • Negativní hodnocení %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Volba způsobu prezentace údajů v reportech o výkonnosti

Služba LiveAgent dokáže všechna výše uvedená data prezentovat v různých formátech, včetně plošných, spojnicových, sloupcových a kruhových grafů. Všechna data lze navíc exportovat do souborů CSV, což usnadňuje jejich sdílení s ostatními.

Jak najít přehledy o výkonu v aplikaci LiveAgent

Reporty o výkonu jsou viditelné pouze pro správce. Pokud máte roli správce, můžete výkonnostní přehledy najít kliknutím na položku Přehledy (ikona kolečka), která se nachází v levém menu (vpravo mezi položkami Hovory a Zákazníci), a výběrem výkonnostních přehledů ze seznamu přehledů.

Výkonnostní report

Vezměte prosím na vědomí, že všichni agenti mohou po přihlášení do služby LiveAgent zobrazit své osobní statistiky/výkazy výkonnosti.

Výkonnostní report
Osobní statistiky agenta viditelné mimo výkonnostní přehledy

Používání reportů o výkonu s rozhraním API

Ke správě hodnot volání v přehledech výkonu použijte rozhraní REST API LiveAgent.

API

Zdroje báze znalostí

Chcete-li se dozvědět více o různých typech přehledů dostupných v našem analytickém panelu, podívejte se do našich článků báze znalostí:

Jste připraveni zjistit více o svém podnikání?

Začněte zlepšovat výkon podpory, prodej a spokojenost zákazníků ještě dnes s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co jsou to reporty výkonnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Report výkonnosti je zpráva o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Proč byste měli vytvářet rutinní reporty o výkonu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reporty o výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “K čemu slouží funkce hlášení o výkonu LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.” } }] }

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo