Výkonnostní report

Výkonnostní report je přehled o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.

Proč byste měli vytvářet zprávy o výkonu pravidelně?

Při hledání spolehlivého softwaru pro podporu helpdesku byste měli vždy zkontrolovat jeho možnosti reportování. Přehledy výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit. Nalezení “zaostávajících” a oblastí, které lze optimalizovat, je vždy skvělé, protože to představuje příležitost k:

  • Zlepšení výkonu svého agenta
  • Poskytnutí dalšího školení těm, kteří ho potřebují
  • Zlepšení spokojenosti zákazníků, jejich zkušeností a prodeje

  • Přerozdělení zdrojů
  • Posílení podpůrných kanálů 
  • Hledání nákladově efektivnějších způsobů řešení problémů
Hodnocení agenta

Kromě toho mohou reporty výkonnosti také ukázat oblasti vašeho podnikání, kterým se daří. To je důležité, protože:

  • Nebudete muset přepracovávat celou svou obchodní strategii/podporu
  • Budete moci odměnit ty, kteří dosahují lepších výsledků
  • Ti, kteří dosahují horších výsledků, se budou moci učit od těch, kteří dosahují lepších výsledků
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

K čemu slouží funkce reporty o výkonu LiveAgent?

Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat je podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.

K čemu slouží funkce reporty o výkonu LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Performance Report.png

Zjistěte, kdo je nejproduktivnější, kdo dává přednost odpovídání na e-maily před live chaty a kdo dlouhodobě dosahuje konzistentních výsledků.

Možnosti zobrazení reportů výkonu

Výsledky reportů o výkonu můžete filtrovat podle:

  • Čas
  • Oddělení
  • Agent
  • Označení
Vykonnostni-report-1
Výkonnostní report

Každý výkonnostní report lze také upravit tak, aby zobrazovala další údaje včetně:

  • Datum
  • Odpovědi
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Odchází hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu

  • Prům. čas chatu
  • Nehodnocené
  • Nehodnocené %
  • Pozitivní hodnocení
  • Pozitivní hodnocení %
  • Negativní hodnocení
  • Negativní hodnocení %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Volba způsobu prezentace údajů v reportech o výkonnosti

Služba LiveAgent dokáže všechna výše uvedená data prezentovat v různých formátech, včetně plošných, spojnicových, sloupcových a kruhových grafů. Všechna data lze navíc exportovat do souborů CSV, což usnadňuje jejich sdílení s ostatními.

Jak najít přehledy o výkonu v aplikaci LiveAgent

Reporty o výkonu jsou viditelné pouze pro správce. Pokud máte roli správce, můžete výkonnostní přehledy najít kliknutím na položku Přehledy (ikona kolečka), která se nachází v levém menu (vpravo mezi položkami Hovory a Zákazníci), a výběrem výkonnostních přehledů ze seznamu přehledů.

Jak najít přehledy o výkonu v aplikaci LiveAgent - App - Uploads - 2019 - 10 - Screenshot 2021 03 23 At 11.46.16.png

Vezměte prosím na vědomí, že všichni agenti mohou po přihlášení do služby LiveAgent zobrazit své osobní statistiky/výkazy výkonnosti.

Jak najít přehledy o výkonu v aplikaci LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 03 - Personal Stats.png
Osobní statistiky agenta viditelné mimo výkonnostní přehledy

Používání reportů o výkonu s rozhraním API

Ke správě hodnot volání v přehledech výkonu použijte rozhraní REST API LiveAgent.

API

Zdroje báze znalostí

Chcete-li se dozvědět více o různých typech přehledů dostupných v našem analytickém panelu, podívejte se do našich článků báze znalostí:

Jste připraveni zjistit více o svém podnikání?

Začněte zlepšovat výkon podpory, prodej a spokojenost zákazníků ještě dnes s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou výkonnostní zprávy?

Výkonnostní zpráva je zpráva o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.

K čemu slouží funkce zprávy o výkonu LiveAgent?

Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat je podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.

Proč byste měli vytvářet rutinní zprávy o výkonu?

Zprávy o výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo