Hromadná akce

Co jsou hromadné akce helpdesku?

Hromadné akce, běžně známé také jako hromadné akce nebo hromadné úpravy, jsou funkce helpdesk softwaru, které umožňují provádět systémové akce ve velkém měřítku. Tento koncept ilustruje hromadná akce, například odstranění více tiketů najednou namísto ručního mazání jednotlivých tiketů.

Hromadná akce

Hromadné akce jsou obecně přítomny ve všech softwaru pro ticketing služeb, protože urychlují pracovní postupy agentů a z dlouhodobého hlediska mohou společnostem ušetřit spoustu času. Navíc také zabraňují vyhoření agentů.

Co můžete udělat s hromadnou akcí?

Obecně se hromadné akce používají k řešení, přenosu nebo odstranění více tiketů najednou. Funkce LiveAgent se však na tyto akce neomezuje.

LiveAgent hromadné akce

  • Přenést tiket (Přenesení vybraných tiketů na konkrétního agenta a/nebo oddělení)
  • Vyřešení tiketu (Vyřešení vybraných tiketů)
  • Přidání poznámky (Přidání specifické soukromé poznámky k vybraným tiketům)
  • Vymazat tiket (Přesun vybraných tiketů do koše*)
  • Změna priority tiketu (Aktualizace priority vybraných tiketů)
  • Změna SLA levelu (Aktualizace SLA levelu pro vybrané tikety)
  • Označení jako spam (Označení vybraných tiketů jako spam)
  • Označení nejedná se o spam (Označení vybraných tiketů nejedná se o spam)
  • Vyčistění tiketu (Úplné odstranění vybraných tiketů ze systému**)
  • Odeslání odpovědi (Odeslání odpovědi pro vybrané tikety)
  • Změna předmětu tiketu (Aktualizace předmětu vybraných tiketů)
  • Volání URL (Volání zpětné adresy URL nebo rozhraní API)
  • Odložení tiketu (Odložení vybraných tiketů)
  • Přidání označení (přidání specifického označení pro vybrané tikety)
  • Odstranění označení (Odstranění specifických označení z vybraných tiketů)
  • Odeslání e-mailu (Odeslání e-mailu pro vybrané tikety)

*Smazané tikety lze obnovit

**Vyčištěné tikety nelze obnovit

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Jak provést hromadné akce

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Tikety.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Tickets.png

Volitelné: Klikněte na Vlastní filtr a vyberte stav tiketu, zdroj, značky a další doplňkové filtry, abyste vyčlenili tikety, se kterými chcete provést hromadné akce. Klikněte na Použít.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Custom Filter 1.png
  1. Kliknutím na zaškrtávací políčko v levém horním rohu ovládacího panelu vyberte všechny filtrované tikety. Můžete také vybrat požadované tikety jeden po druhém.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Tickets.png

4. Klikněte na Hromadná akce.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action.png
  1. V seznamu vyberte požadovanou hromadnou akci. V tomto příkladě budeme označovat tikety jako odpovězené.

  2. Klikněte na Spustit nyní.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Action.png

7. Potvrďte akci v potvrzovacím dialogu kliknutím na tlačítko Ano.

Jak provést hromadné akce - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action Confirmation Dialog.png

Jak zjistím, zda systém úspěšně provedl hromadnou akci?

Po provedení hromadné akce vás systém automaticky upozorní zeleným vyskakovacím oznámením v dolní části obrazovky. Případně, pokud dojde k chybě při spuštění hromadné akce, systém vás upozorní pouze červeným chybovým hlášením na panelu nástrojů LiveAgent.

Jak zjistím, zda systém úspěšně provedl hromadnou akci? - App - Uploads - 2019 - 09 - Successful Mass Action.png
Úspěšné oznámení o hromadné akci

Na kolik tiketů můžete použít hromadné akce najednou?

LiveAgent dokáže najednou zpracovat 50 000 řádků hromadných akcí. Upozorňujeme však, že to může nějakou dobu trvat. Jak budou změny probíhat, budou se v mřížce zobrazovat postupně.

Pokud potřebujete zpracovat více než 50 000 tipů najednou, kontaktujte naši podporu prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu.

Ocenění

Happy customers are the best customers

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

View more

Odznaky

Případy použití hromadných akcí

Označování tiketů jako spam

Řekněme, že jste obdržel/a spamové e-maily. Místo toho, abyste označovali každý tiket jako spam zvlášť, můžete to udělat hromadně pomocí hromadných akcí.

Dodatečná označení

Dalším vynikajícím příkladem hromadné akce může být přidání označení tiketů. Řekněme, že jste se při označování zdrojů tiketů příliš nestarali, ale nyní se chcete vrátit a označit všechny tikety z konkrétních kanálů, abyste je mohli v budoucnu lépe filtrovat. Ruční přidávání značek ke každému tiketu v helpdesku by bylo časově velmi náročné. Hromadné akce se o to mohou postarat během několika sekund (nebo minut v závislosti na objemu zpracovávaných tiketů).

Odkládání tiketů

Odložení tiketů s hromadnými akcemi je skvělé, pokud potřebujete oslovit určitou skupinu zákazníků po uplynutí určité doby. Důvodem pro odložení tiketu může být potřeba zaslat následný e-mail nebo připomenout nadcházející událost, prodej, termín nebo cokoli jiného, co vás napadne. Může to být vynikající nástroj jak pro oddělení služeb zákazníkům, tak pro prodejce.

Řešení opuštěných tiketů

V našem posledním příkladu se budeme zabývat řešením tiketů, na které vaši zákazníci přestali reagovat. Pokud zákazník na vaše zprávy nereagoval ani po uplynutí určité doby, můžete tiket pravděpodobně vyřešit. Tato rychlá měsíční údržba helpdesku může snížit počet otevřených tiketů a počet dotazů, nad kterými musí vaši agenti průběžně přemýšlet.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Jak můžete využít funkci hromadných akcí?

Hromadné akce pomáhají vám a vašemu podpůrnému týmu. Tato funkce vám může výrazně pomoci zlepšit vaše pracovní postupy. Můžete se rozloučit s ručními, opakujícími se úkoly, které zabírají spoustu času a vyžadují mnoho klikání. Místo toho hromadné akce celý proces zautomatizují a uvolní čas vašich agentů, kteří se tak mohou věnovat důležitějším věcem, jako je například budování a péče o vztahy se zákazníky. Výsledkem bude, že budete trávit více času řešením problémů zákazníků a méně času administrativními úkoly, což povede k tomu, že se zvedne zákaznická spokojenost, loajalita, a hodnota.

Osvobození agentů od manuálních a opakujících se úkolů zabraňuje vyhoření a neefektivitě. Nikdo není rád robotem a nedělá nesmyslné úkoly. Naopak, většina agentů podpory chce mít pocit, že někomu pomáhají řešit problémy a že tím mění jeho den k lepšímu. Hromadné akce vám proto mohou pomoci udržet agenty spokojené, angažované a oddané své práci. Navíc se tím zvýší ziskovost vaší firmy. IES odhaduje, že organizace mohou zvýšit zisk o 2400 dolarů na zaměstnance zvýšením angažovanosti zaměstnanců o pouhých 10 %.

Zdroje dabáze znalostí

Jste připraveni urychlit svůj pracovní postup?

Pomocí funkce hromadných akcí můžete vyřešit více tiketů najednou, přidávat označení, požadovat následná opatření a další. Vyzkoušejte ji ještě dnes. Není vyžadována žádná kreditní karta. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou hromadné akce helpdesku?

Hromadné akce, běžně známé také jako hromadné akce nebo hromadné úpravy, jsou funkce helpdesk softwaru, které umožňují provádět systémové akce ve velkém měřítku. Tento koncept ilustruje hromadná akce, například odstranění více tiketů najednou namísto ručního mazání jednotlivých tiketů.

Mají všechny helpdesky hromadné akce?

Hromadné akce jsou obecně přítomny ve všech systémech helpdesku, protože urychlují pracovní tok agentů a mohou společnostem z dlouhodobého hlediska ušetřit spoustu času. Navíc také zabraňují vyhoření agentů.

Co můžete udělat s hromadnou akcí?

Obecně se hromadné akce používají k řešení, přenosu nebo odstranění více tiketů najednou. Funkce LiveAgent se však na tyto akce neomezuje.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo