Co jsou hromadné akce helpdesku?
Hromadné akce, běžně známé také jako hromadné akce nebo hromadné úpravy, jsou funkce helpdesk softwaru, které umožňují provádět systémové akce ve velkém měřítku. Tento koncept ilustruje hromadná akce, například odstranění více tiketů najednou namísto ručního mazání jednotlivých tiketů.

Hromadné akce jsou obecně přítomny ve všech softwaru pro ticketing služeb, protože urychlují pracovní postupy agentů a z dlouhodobého hlediska mohou společnostem ušetřit spoustu času. Navíc také zabraňují vyhoření agentů.
Co můžete udělat s hromadnou akcí?
Obecně se hromadné akce používají k řešení, přenosu nebo odstranění více tiketů najednou. Funkce LiveAgent se však na tyto akce neomezuje.
LiveAgent hromadné akce
- Přenést tiket (Přenesení vybraných tiketů na konkrétního agenta a/nebo oddělení)
- Vyřešení tiketu (Vyřešení vybraných tiketů)
- Přidání poznámky (Přidání specifické soukromé poznámky k vybraným tiketům)
- Vymazat tiket (Přesun vybraných tiketů do koše*)
- Změna priority tiketu (Aktualizace priority vybraných tiketů)
- Změna SLA levelu (Aktualizace SLA levelu pro vybrané tikety)
- Označení jako spam (Označení vybraných tiketů jako spam)
- Označení nejedná se o spam (Označení vybraných tiketů nejedná se o spam)
- Vyčistění tiketu (Úplné odstranění vybraných tiketů ze systému**)
- Odeslání odpovědi (Odeslání odpovědi pro vybrané tikety)
- Změna předmětu tiketu (Aktualizace předmětu vybraných tiketů)
- Volání URL (Volání zpětné adresy URL nebo rozhraní API)
- Odložení tiketu (Odložení vybraných tiketů)
- Přidání označení (přidání specifického označení pro vybrané tikety)
- Odstranění označení (Odstranění specifických označení z vybraných tiketů)
- Odeslání e-mailu (Odeslání e-mailu pro vybrané tikety)
*Smazané tikety lze obnovit
**Vyčištěné tikety nelze obnovit
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Jak provést hromadné akce
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na Tikety.

Volitelné: Klikněte na Vlastní filtr a vyberte stav tiketu, zdroj, značky a další doplňkové filtry, abyste vyčlenili tikety, se kterými chcete provést hromadné akce. Klikněte na Použít.

Kliknutím na zaškrtávací políčko v levém horním rohu ovládacího panelu vyberte všechny filtrované tikety. Můžete také vybrat požadované tikety jeden po druhém.

4. Klikněte na Hromadná akce.

V seznamu vyberte požadovanou hromadnou akci. V tomto příkladě budeme označovat tikety jako odpovězené.
Klikněte na Spustit nyní.

7. Potvrďte akci v potvrzovacím dialogu kliknutím na tlačítko Ano.

Jak zjistím, zda systém úspěšně provedl hromadnou akci?
Po provedení hromadné akce vás systém automaticky upozorní zeleným vyskakovacím oznámením v dolní části obrazovky. Případně, pokud dojde k chybě při spuštění hromadné akce, systém vás upozorní pouze červeným chybovým hlášením na panelu nástrojů LiveAgent.

Na kolik tiketů můžete použít hromadné akce najednou?
LiveAgent dokáže najednou zpracovat 50 000 řádků hromadných akcí. Upozorňujeme však, že to může nějakou dobu trvat. Jak budou změny probíhat, budou se v mřížce zobrazovat postupně.
Pokud potřebujete zpracovat více než 50 000 tipů najednou, kontaktujte naši podporu prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu.
Happy customers are the best customers
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Případy použití hromadných akcí
Označování tiketů jako spam
Řekněme, že jste obdržel/a spamové e-maily. Místo toho, abyste označovali každý tiket jako spam zvlášť, můžete to udělat hromadně pomocí hromadných akcí.
Dodatečná označení
Dalším vynikajícím příkladem hromadné akce může být přidání označení tiketů. Řekněme, že jste se při označování zdrojů tiketů příliš nestarali, ale nyní se chcete vrátit a označit všechny tikety z konkrétních kanálů, abyste je mohli v budoucnu lépe filtrovat. Ruční přidávání značek ke každému tiketu v helpdesku by bylo časově velmi náročné. Hromadné akce se o to mohou postarat během několika sekund (nebo minut v závislosti na objemu zpracovávaných tiketů).
Odkládání tiketů
Odložení tiketů s hromadnými akcemi je skvělé, pokud potřebujete oslovit určitou skupinu zákazníků po uplynutí určité doby. Důvodem pro odložení tiketu může být potřeba zaslat následný e-mail nebo připomenout nadcházející událost, prodej, termín nebo cokoli jiného, co vás napadne. Může to být vynikající nástroj jak pro oddělení služeb zákazníkům, tak pro prodejce.
Řešení opuštěných tiketů
V našem posledním příkladu se budeme zabývat řešením tiketů, na které vaši zákazníci přestali reagovat. Pokud zákazník na vaše zprávy nereagoval ani po uplynutí určité doby, můžete tiket pravděpodobně vyřešit. Tato rychlá měsíční údržba helpdesku může snížit počet otevřených tiketů a počet dotazů, nad kterými musí vaši agenti průběžně přemýšlet.
Jak můžete využít funkci hromadných akcí?
Hromadné akce pomáhají vám a vašemu podpůrnému týmu. Tato funkce vám může výrazně pomoci zlepšit vaše pracovní postupy. Můžete se rozloučit s ručními, opakujícími se úkoly, které zabírají spoustu času a vyžadují mnoho klikání. Místo toho hromadné akce celý proces zautomatizují a uvolní čas vašich agentů, kteří se tak mohou věnovat důležitějším věcem, jako je například budování a péče o vztahy se zákazníky. Výsledkem bude, že budete trávit více času řešením problémů zákazníků a méně času administrativními úkoly, což povede k tomu, že se zvedne zákaznická spokojenost, loajalita, a hodnota.
Osvobození agentů od manuálních a opakujících se úkolů zabraňuje vyhoření a neefektivitě. Nikdo není rád robotem a nedělá nesmyslné úkoly. Naopak, většina agentů podpory chce mít pocit, že někomu pomáhají řešit problémy a že tím mění jeho den k lepšímu. Hromadné akce vám proto mohou pomoci udržet agenty spokojené, angažované a oddané své práci. Navíc se tím zvýší ziskovost vaší firmy. IES odhaduje, že organizace mohou zvýšit zisk o 2400 dolarů na zaměstnance zvýšením angažovanosti zaměstnanců o pouhých 10 %.
Zdroje dabáze znalostí
Jste připraveni urychlit svůj pracovní postup?
Pomocí funkce hromadných akcí můžete vyřešit více tiketů najednou, přidávat označení, požadovat následná opatření a další. Vyzkoušejte ji ještě dnes. Není vyžadována žádná kreditní karta. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi.
Frequently asked questions
Co jsou hromadné akce helpdesku?
Hromadné akce, běžně známé také jako hromadné akce nebo hromadné úpravy, jsou funkce helpdesk softwaru, které umožňují provádět systémové akce ve velkém měřítku. Tento koncept ilustruje hromadná akce, například odstranění více tiketů najednou namísto ručního mazání jednotlivých tiketů.
Mají všechny helpdesky hromadné akce?
Hromadné akce jsou obecně přítomny ve všech systémech helpdesku, protože urychlují pracovní tok agentů a mohou společnostem z dlouhodobého hlediska ušetřit spoustu času. Navíc také zabraňují vyhoření agentů.
Co můžete udělat s hromadnou akcí?
Obecně se hromadné akce používají k řešení, přenosu nebo odstranění více tiketů najednou. Funkce LiveAgent se však na tyto akce neomezuje.