Uzavřený tiket

Co je uzavřený tiket?

Konečný stav tiketu se obvykle označuje jako “uzavřený”. Osvědčené postupy v oboru vyžadují, aby zákazník, a nikoli agent, byl tím, kdo tiket uzavře poté, co změní stav tiketu na “vyřešeno”, což znamená, že žadatel s řešením souhlasí. Pokud zákazník nesouhlasí, může na tiket pouze reagovat a ten bude vyřazen ze zásobníku “Vyřešeno”.

Frequently asked questions

Jak definovat uzavřený tiket?

Uzavřený tiket je konečný stav tiketu. Po udělení stavu "uzavřený" by měl následovat stav "řešení". Status "uzavřen" znamená, že klient s řešením souhlasí a agent považuje záležitost za uzavřenou.

Uzavírá LiveAgent automaticky tikety?

LiveAgent umožňuje automatické uzavírání tiketů. Pokud chcete tuto možnost nastavit, musíte vybrat pravidlo, které určí, kdy má být konkrétní tiket uzavřen. Jakmile systém pozná, že má tiket uzavřít, učiní tak automaticky.

Jak získat přístup k seznamu uzavřených tiketů?

Pokud chcete získat přístup ke svým uzavřeným tiketům, musíte vstoupit do aplikace LiveAgent a vybrat tikety. Tam můžete najít kategorii uzavřených tiketů a také filtrovat a vyhledávat v dalších kategoriích tiketů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo