Co je uzavřený tiket?
Konečný stav tiketu se obvykle označuje jako “uzavřený”. Osvědčené postupy v oboru vyžadují, aby zákazník, a nikoli agent, byl tím, kdo tiket uzavře poté, co změní stav tiketu na “vyřešeno”, což znamená, že žadatel s řešením souhlasí. Pokud zákazník nesouhlasí, může na tiket pouze reagovat a ten bude vyřazen ze zásobníku “Vyřešeno”.
Frequently Asked Questions
Jak definovat uzavřený tiket?
Uzavřený tiket je konečný stav tiketu. Po udělení stavu "uzavřený" by měl následovat stav "řešení". Status "uzavřen" znamená, že klient s řešením souhlasí a agent považuje záležitost za uzavřenou.
Uzavírá LiveAgent automaticky tikety?
LiveAgent umožňuje automatické uzavírání tiketů. Pokud chcete tuto možnost nastavit, musíte vybrat pravidlo, které určí, kdy má být konkrétní tiket uzavřen. Jakmile systém pozná, že má tiket uzavřít, učiní tak automaticky.
Jak získat přístup k seznamu uzavřených tiketů?
Pokud chcete získat přístup ke svým uzavřeným tiketům, musíte vstoupit do aplikace LiveAgent a vybrat tikety. Tam můžete najít kategorii uzavřených tiketů a také filtrovat a vyhledávat v dalších kategoriích tiketů.
Expert note
Uzavřený tiket je konečným stavem tiketu, který znamená, že žadatel s řešením souhlasí. Agent by měl tiket uzavřít a nastavit stav na 'vyřešeno'.

Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.