• Funkce
  • Maximální délka fronty

Maximální délka fronty

Stává se vám někdy, že vás zahltí zákaznické dotazy? Máte nespokojené klienty kvůli dlouhé čekací době na zákaznickou podporu?

Customer satisfaction has never been more important. Satisfied customers can become loyal customers, which is the ultimate goal. Even a factor, such as live chat waiting time can contribute to the overall satisfaction. If you do not pay attention, you can easily lose customers to your competitors.

Kolem 73 % zákazníků tvrdí, že tou nejdůležitější věcí, jakou mohou firmy udělat k poskytování dobré zákaznické péče, je úspora jejich času.

Let’s face it. Nobody wants to wait in a line. Therefore, LiveAgent created a Live Chat feature called maximum queue length in order to improve customer satisfaction. Moreover, your company can easily manage agents’ shifts as well as their daily workflow.

Výhody pro vaši firmu:

  • Úspora času
  • Efektivní pracovní postupy
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků
  • Lepší zákaznická zkušenost
  • Úspora peněz

Jak to funguje?

You can easily define the max queue limit in the live chat button settings. 

Jakmile je dosaženo limitu fronty, tlačítko chatu automaticky změní svou dostupnost na offline, nebo úplně zmizí z vašich webových stránek.

Tlačítko chatu se pochopitelně znovu objeví s online statusem, jakmile se fronta zmenší.

Jak už jsme zmínili výše, pokud je ve frontě příliš mnoho návštěvníků/zákazníků, může se live chat chovat jako offline tlačítko. Tím se předejde zbytečné frustraci zákazníků z příliš dlouhé fronty na chat.

Nastavíte-li offline tlačítko chatu, zobrazí se návštěvníkům před-chatovací formulář. Mohou vás tedy stále kontaktovat tak, že vloží svou e-mailovou adresu, což vám dá příležitost kontaktovat je později.

To vytvoří reálná očekávání a zároveň ušetří čas jak firmě, tak zákazníkům.

Tip navíc:

Vytvořte vícero tlačítek chatu

LiveAgent allows you to create online chat buttons for specific departments, such as your customer support and customer service. Moreover, you can set the online chat buttons for specific URLs. When creating them, you can define different max queue lengths for each button. Therefore, creating an effective workflow as well as providing a great customer experience.

If you would like to learn more, read LiveAgent – Live Chat.

Složité konverzace nechte na starost zkušeným agentům

Chcete-li pro svou firmu i zákazníka ušetřit čas a zdroje, musíte pracovat efektivně. To znamená nenechat zákazníky čekat příliš dlouho ve frontě. Proto je vhodné nechat některým svým agentům možnost převést složité konverzace zkušenějším agentům. Takto můžete efektivně rozdělit čas vašich agentů a zkrátit tak čekací dobu ve frontě.

Používejte předpřipravené odpovědi

Rozhodnete-li se vyzkoušet LiveAgent, rozhodně využijte i předpřipravené odpovědi, které zkracují čekací dobu ve frontě. Díky této funkci mohou vaši agenti ušetřit spoustu času, zejména pak u opakujících se dotazů. Používejte je ale s rozvahou, rozhodně to s nimi nepřehánějte. Snažte se je personalizovat, protože nikdo nechce mluvit s robotem.

If you would like to learn more, read LiveAgent – Canned responses.

Zdroje znalostní báze

Chcete vědět, jak pro svůj web nastavit tlačítko live chatu?

Přečtěte si, jak snadno můžete v LiveAgentu vytvořit tlačítko chatu.

Chcete v LiveAgentu nastavit čekací dobu?

Zde je podrobný návod, jak nastavit maximální délku fronty v LiveAgentu.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo