S nástroji pro spolupráci se stanete jedním z týmů. Nástroje pro spolupráci jsou k dispozici buď nativně, nebo prostřednictvím našich integrací pro různé aplikace a software. LiveAgent je vybaven nástroji, jako jsou rozdělené tikety, značky, poznámky, interní tikety a mnoho dalšího. Vždy se můžete posunout o krok dál a integrovat aplikace, jako je Slack, abyste ještě více zvýšili svůj pracovní tok. Buďte kreativní a zjistěte, co vy a váš tým potřebujete k lepší práci.
Nástroje pro spolupráci jsou nezbytné pro sjednocení pracovních postupů v rámci různých týmů nebo mezi nimi. Pomohou vám postarat se o komunikaci, řešení tiketů a mnoho dalšího. Jsou užitečné zejména pro týmy pracující na vzdálených místech nebo v různých zemích, ale i týmy, které pracují společně, je mohou ve velké míře využít a zlepšit svůj pracovní postup.
Nástroje pro spolupráci jsou součástí LiveAgent, ale můžete je posunout o krok dál pomocí různých aplikací. Integrujte Slack se službou pro úspěchy zákazníků – LiveAgent a umožněte tak lepší komunikaci, postarejte se dále o automatizaci e-mailů pomocí ActiveCampaign nebo dokonce přidejte jednoduchou podporu sociálních médií pomocí Instagramu nebo Facebooku. Volba je jen na vás.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
Vítejte v našem affiliate programu!
LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který pomáhá firmám poskytovat online lepší zákaznický servis. Poskytuje zákaznický servis na světové úrovni a umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX patří LiveAgent, SurveyLegend a Salesforce Service Cloud. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus 5 USD za přihlášení, opakující se provize a propagační materiály.
Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
Bezplatný software pro live chat na vašich webových stránkách
Bezplatné nástroje naživé chatování pomáhají firmám získávat a udržovat zákazníky, snižovat míru odskočení a zvyšovat personalizaci vztahů se zákazníky. Živý chat je velmi populární mezi zákazníky, kteří očekávají okamžitost a personalizaci odpovědí na své otázky. Při implementaci živého chatu je důležité nezatěžovat agenty skriptovanými nebo konzervovanými odpověďmi, aby se zákazníci cítili více personalizovaní. Live chat může zlepšit dobu první reakce na méně než 3 minuty a má potenciál přeměnit ne-návštěvníky na zákazníky. 41 % zákazníků očekává, že na webových stránkách bude okno s live chatem. Jedná se tudíž o cenný nástroj, který by pro firmy B2C vonline neměl chybět, a může pomoci i firmám B2B při spouštění kampaní.
LiveAgent je společnost, která nabízí software zákaznické podpory. Zaměstnává více než 100 inovátorů a má kanceláře v Evropě a v New Yorku. Vize společnosti je, aby se zákaznická podpora stala středobodem každého podnikání. Nabízí funkce integrace, migraci dat a zajistí dostupnost systému. LiveAgent má partnerský program a nabízí pomoc při migraci dat. Ve spolupráci s touto společností lze řešit otázky zákaznické podpory, jako jsou call centra a management e-mailů.