Chcete si zobrazit konverzní data z live chatu v Google Analytics?
S LiveAgentem můžete, a navíc je to snadné.
Live chat v LiveAgentu disponuje solidním počtem funkcí. Zabudované sledování chatu umožňuje firmám sledovat míru konverze z live chatu, což vám pomůže analyzovat celkový dopad online tlačítka.
K čemu se používá Zabudované sledování chatu?
Používá se ke sledování událostí relací live chatu v Google Analytics. Díky těmto datům můžete zhodnotit dopad live chatu na konverzi na vašem webu. Navíc můžete nahlížet na to, jakým způsobem agenti ovlivňují prodej.
Co můžete sledovat?
- Začít chat
- Ukončit chat
- Každá zpráva agenta
- Každá zpráva pro zákazníka
Jak Zabudované sledování chatu funguje?
Pomocí softwaru LiveAgent pro online živý chat můžete jednoduše přejít do zásuvných modulů a aktivovat sledování live chatu. Poté postupujte podle jednoduchých pokynů a ihned si zobrazte analýzu chatu.
Abychom však byli konkrétní, události generují javascript, který zadává příkazy přímo vaší webové stránce, odkud byl zahájen chat. Plugin lze použít k:
- signalizace událostí chatu do webové aplikace
- spuštění specifických funkcí javascriptu
měnit obsah webové stránky na základě probíhající relace chatu.
Pro podrobnější informace přejděte na Integrace Google Analytics – LiveAgent.
Výhody:
- Konkurenční výhoda
- Lepší porozumění trhu/zákazníků
- Všechna data na jednom místě
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Další funkce chatu v LiveAgentu:
Historie chatu
Získejte rychlý přehled o problému zákazníka v historii chatu a předejděte jeho frustraci. Navíc můžete rychleji analyzovat problém a zjistit, kdo je za jednotlivé tikety zodpovědný.
Maximální délka fronty
Vytvořte efektivní pracovní postupy zákaznické služby tím, že nastavíte maximální délku fronty na live chat. Díky této funkci se váš zákaznický servis vypořádá s dotazy klientů efektivním způsobem a nedojde k jeho zahlcení. Tím se rovněž předejde špatné zákaznické zkušenosti. Povolením maximální délky fronty se live chat ukáže pouze určitému množství lidí, zatímco zbytek bude mít možnost spojit se s vámi přes před-chatovací formulář.
Současná URL adresa návštěvníka live chatu
Poskytujte ty nejlepší zákaznické služby díky funkci současná URL adresa návštěvníka live chatu. Tato funkce vám v LiveAgentu zobrazí, jakou webovou stránku si návštěvník právě prohlíží. Tím vaši agenti získají lepší přehled o tom, co a kde vlastně vaši zákazníci hledají.
Pro více informací si prohlédněte všechny Funkce – LiveAgent.
Zdroje znalostní báze:
Připraveni implementovat plugin pro sledování live chatu?
Zjistěte bližší informace o sledování událostí v Google Analytics.
Ještě nemáte tlačítko chatu?
Žádný strach, zde je podrobný článek o tom, jak vytvořit tlačítko chatu v LiveAgentu.
Live chat pro automobilový průmysl
The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.
LiveAgent je nástroj pro chatování a zákaznickou podporu, který nabízí mnoho funkcí. Dokáže řešit opakující se otázky pomocí integrace s CRM a chatboty. Dostupný je také vícekanálový helpdesk pro větší pohodlí zákazníků. Live chat je účinný marketingový nástroj, který zvyšuje loajalitu, mejdou jiné zpětná vazba, průměrná návratnost a míra vyřešení. LiveAgent také nabízí software pro oddělení služeb pro zlepšení zákaznických zkušeností.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.