• Funkce
  • Zabudované sledování chatu

Zabudované sledování chatu

Chcete si zobrazit konverzní data z live chatu v Google Analytics?

S LiveAgentem můžete, a navíc je to snadné.

Live chat v LiveAgentu disponuje solidním počtem funkcí. Zabudované sledování chatu umožňuje firmám sledovat míru konverze z live chatu, což vám pomůže analyzovat celkový dopad online tlačítka.

K čemu se používá Zabudované sledování chatu?

Používá se ke sledování událostí relací live chatu v Google Analytics. Díky těmto datům můžete zhodnotit dopad live chatu na konverzi na vašem webu. Navíc můžete nahlížet na to, jakým způsobem agenti ovlivňují prodej.

Co můžete sledovat?

  • Začátek chatu
  • Konec chatu
  • Každá zpráva agenta
  • Každá zpráva zákazníka

Jak Zabudované sledování chatu funguje?

V LiveAgentu stačí pouze přejít na sekci pluginy a aktivovat Sledování Live chatu. Poté postupujte dle instrukcí a rovnou si prohlédněte analýzu chatu.

Abychom však byli konkrétní, události generují javascript, který zadává příkazy přímo vaší webové stránce, odkud byl zahájen chat. Plugin lze použít k:

  • signalizaci událostí chatu do webové aplikace
  • zahájení specifických funkcí javascriptu
  • změně obsahu vaší webové stránky v závislosti na právě probíhající chatové relaci

Pro podrobnější informace přejděte na Integrace Google Analytics – LiveAgent.

Výhody:

  • Konkurenční výhoda
  • Lepší porozumění trhu/zákazníkům
  • Všechna data na jednom místě

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

Další funkce chatu v LiveAgentu:

Historie chatu

Získejte rychlý přehled o problémech zákazníka díky historii chatu a předejděte tak jeho zbytečné frustraci. Díky této funkci navíc můžete celý problém analyzovat mnohem rychleji, a dokonce můžete zjistit, kdo je za daný tiket zodpovědný.

Maximální délka fronty

Vytvořte efektivní pracovní postupy zákaznické služby tím, že nastavíte maximální délku fronty na live chat. Díky této funkci se váš zákaznický servis vypořádá s dotazy klientů efektivním způsobem a nedojde k jeho zahlcení. Tím se rovněž předejde špatné zákaznické zkušenosti. Povolením maximální délky fronty se live chat ukáže pouze určitému množství lidí, zatímco zbytek bude mít možnost spojit se s vámi přes před-chatovací formulář.

Současná URL adresa návštěvníka live chatu

Poskytujte ty nejlepší zákaznické služby díky funkci současná URL adresa návštěvníka live chatu. Tato funkce vám v LiveAgentu zobrazí, jakou webovou stránku si návštěvník právě prohlíží. Tím vaši agenti získají lepší přehled o tom, co a kde vlastně vaši zákazníci hledají.

Současná URL adresa návštěvníka live chatu

Pro více informací si prohlédněte všechny Funkce – LiveAgent.

Zdroje znalostní báze:

Připraveni implementovat plugin pro sledování live chatu?

Zjistěte bližší informace o sledování událostí v Google Analytics.

Ještě nemáte tlačítko chatu?

Žádný strach, zde je podrobný článek o tom, jak vytvořit tlačítko chatu v LiveAgentu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo