Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics
- Přihlašte se do svého řídícího panelu LiveAgent a klikněte na Nastavení.
- Přejděte na Systém a Pluginy
- Najděte “Live Chat Tracking” a tento plugin aktuvujte.
Co je Google Analytics?
Google Analytics je bezplatná služba webové analýzy, která poskytuje statistiky a základní analytické nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a marketingové účely.
Jak je možné službu využít?
Sledujte události live chatů v Google Analytics. Díky těmto údajům můžete vyhodnotit dopad live chatu na konverze návštěvníků vašeho webu zákazníkům nebo dopad vašich agentů na prodej vaší společnosti.
Události generují javasriptové příkazy přímo na vaši webovou stránku, kde je zahájen chat. Plugin lze použít k signalizaci chatových událostí do vaší webové aplikace a ke spuštění konkrétních funkcí JavaScriptu nebo ke změně obsahu vaší webové stránky na základě probíhajících chatových relací.
Možnosti sledování:
- Start chatu
- Konec chatu
- Každá zpráva agenta
- Každá zpráva zákazníka
Frequently Asked Questions
Co je Google Analytics?
Google Analytics je nástroj, který vám umožní sledovat cenné marketingové informace.
Jak mohu integrovat Google Analytics s LiveAgentem?
Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics 1. Přihlašte se do svého LiveAgent účtu 2. Přejděte na Nastavení> Systém > Pluginy 3. Aktivujte Live Chat Tracking
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.
Kontrolní seznam auditu webových stránek
LiveAgent nabízí nástroje, jako jsou univerzální schránka, chatovací služba a doporučující e-maily pro úspěšný referral marketing. Nabízí také funkcionalitu pro sledování návštěvníků webu. Kontrolní seznam pro spuštění nových webových stránek uvádí důležité kroky, jako je určení cílové skupiny a ochrana osobních údajů. Zákazníci preferují samoobslužné portály, které průběžně měří úspěšnost pomocí různých metrik, včetně CSAT, NPS a CES.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužné a call centrum, správu stížností, portál pro klienty a telefonní systémy VoIP. Kontakty na zákaznický servis jsou k dispozici na About.google, ale nenajdeme zde Live Chat nebo call centra. LiveAgent získal ocenění a certifikáty a nabízí bezplatnou zkušební verzi bez kreditní karty.