Google Analytics

Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics

  • Přihlašte se do svého řídícího panelu LiveAgent a klikněte na Nastavení.
  • Přejděte na Systém a Pluginy
  • Najděte “Live Chat Tracking” a tento plugin aktuvujte.
LiveAgent chat tracking

Co je Google Analytics?

Google Analytics je bezplatná služba webové analýzy, která poskytuje statistiky a základní analytické nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a marketingové účely.

Jak je možné službu využít?

Sledujte události live chatů v Google Analytics. Díky těmto údajům můžete vyhodnotit dopad live chatu na konverze návštěvníků vašeho webu zákazníkům nebo dopad vašich agentů na prodej vaší společnosti.

Události generují javasriptové příkazy přímo na vaši webovou stránku, kde je zahájen chat. Plugin lze použít k signalizaci chatových událostí do vaší webové aplikace a ke spuštění konkrétních funkcí JavaScriptu nebo ke změně obsahu vaší webové stránky na základě probíhajících chatových relací.

Možnosti sledování:

  • Start chatu
  • Konec chatu
  • Každá zpráva agenta
  • Každá zpráva zákazníka

Frequently asked questions

Co je Google Analytics?

Google Analytics je nástroj, který vám umožní sledovat cenné marketingové informace.

Jak mohu integrovat Google Analytics s LiveAgentem?

Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics

1. Přihlašte se do svého LiveAgent účtu

2. Přejděte na Nastavení> Systém > Pluginy

3. Aktivujte Live Chat Tracking

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

LiveAgent nabízí lepší efektivitu, více zákaznických kanálů a rychlý live chat widget. Náš tým podpory vám pomůže s přechodem z osTicket a přenese všechna potřebná data.

Vytvářejte, upravujte a sdílejte dokumenty v Google Tabulkách z aplikace LiveAgent. Stačí integrovat Google Tabulky prostřednictvím nástroje Zapier a ihned získáte výhody.

Google Tabulky

Společnost Quality Unit se zaměřuje na software pro zákaznickou podporu a nabízí telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a další. Nabízí LiveAgent, který umožňuje správu stížností, klientský portál, správu e-mailů a helpdesk software pro startupy. Společnost také nabízí partnerský program a má vlastní akademii. Kontakt pro prodej je k dispozici na webových stránkách.

Integrace Formulářů Google umožňuje spravovat formuláře přímo z LiveAgentu. Jednoduše je integrujte přes Zapier a začněte si užívat jejich výhod.

Formuláře Google

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí funkce jako samoobslužné a call centrum, správu stížností a portál pro klienty. Společnost také nabízí telefonní systémy VoIP a partnerský program. LiveAgent získal ocenění a certifikáty a má pozitivní recenze zákazníků. Požadovat lze nabídku a objednat zdarma vyhodnocení.

Recenze live chatu HelpOnClick

HelpOnClick je software pro živý chat vhodný pro jakoukoli velikost podniku. Nabízí možnosti přizpůsobení a cenově dostupné plány. Na review portálech má průměrné hodnocení 4,2. K dispozici je také bezplatná zkušební verze, ale nepodporuje odesílání příloh. Některé uživatele ruší nepříliš rychlá odezva a nefunkční zobrazení.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo