Zadejte v aplikaci LiveAgent IP adresy návštěvníků, které chcete zakázat, aby otravní návštěvníci již nemohli obtěžovat vaše agenty.
Zákaz se vztahuje na:
Chaty Návštěvník vidí tlačítko chatu, ale nemůže zahájit relaci chatu s dostupným agentem. Zakázaný návštěvník může pouze zanechat offline zprávu, která bude automaticky označena jako spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktní formuláře Zpráva přidaná zakázaným návštěvníkem prostřednictvím kontaktního formuláře bude automaticky označena jako spam.
Hovory Hovory přes widget kontaktů (tlačítko volání) budou přesměrovány do hlasové schránky (a označeny jako spam) nebo bude hovor prostě ukončen – podle nastavení IVR.
Návrhy/příspěvky ve fóru Zakázaní uživatelé se nemohou registrovat a přispívat do fóra/přidávat návrhy ze zakázané IP adresy.
Historie zákazů – Uložené informace
- Datum udělení zákazu (Vytvoření)
- Platnost (Platí do)
- Zakázané IP adresy
- Poznámka s důvodem
- Udělení zákazu (Jméno agenta)
- ID tiketu
Jak přidat zákaz IP adresy
- Při chatování s nepříjemným návštěvníkem
- Přidejte zákaz v sekci Nastavení/Zabezpečení v LiveAgent
Zdroje báze znalostí
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.