Zadejte v aplikaci LiveAgent IP adresy návštěvníků, které chcete zakázat, aby otravní návštěvníci již nemohli obtěžovat vaše agenty.
Zákaz se vztahuje na:
Chaty Návštěvník vidí tlačítko chatu, ale nemůže zahájit relaci chatu s dostupným agentem. Zakázaný návštěvník může pouze zanechat offline zprávu, která bude automaticky označena jako spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktní formuláře Zpráva přidaná zakázaným návštěvníkem prostřednictvím kontaktního formuláře bude automaticky označena jako spam.
Hovory Hovory přes widget kontaktů (tlačítko volání) budou přesměrovány do hlasové schránky (a označeny jako spam) nebo bude hovor prostě ukončen – podle nastavení IVR.
Návrhy/příspěvky ve fóru Zakázaní uživatelé se nemohou registrovat a přispívat do fóra/přidávat návrhy ze zakázané IP adresy.
Historie zákazů – Uložené informace
- Datum udělení zákazu (Vytvoření)
- Platnost (Platí do)
- Zakázané IP adresy
- Poznámka s důvodem
- Udělení zákazu (Jméno agenta)
- ID tiketu
Jak přidat zákaz IP adresy
- Při chatování s nepříjemným návštěvníkem
- Přidejte zákaz v sekci Nastavení/Zabezpečení v LiveAgent

Zdroje báze znalostí
Laťka je tak nízko – realita zapamatovatelných služeb | Alex Cabañas | TEDxWilmingtonSalon
Proaktivní zákaznický servis je klíčem k vytváření nezapomenutelných zážitků a překonávání očekávání zákazníků. Důležité je předvídat jejich potřeby.
Zaměstnanci na prvním místě, zákazníci na druhém | Vineet Nayar | TEDxAix
Revoluční přístup k zapojení zaměstnanců: Vineet Nayar sdílí své jednoduché nápady, které zlepšují angažovanost zaměstnanců a výsledky řízení.
Inovace & Strategie pro zákaznickou zkušenost
Marketingoví specialisté psaním a komunikací v češtině zvyšují spokojenost a loajalitu českých zákazníků. Jsou klíčem k úspěchu webových stránek v češtině.
Zákazník nemá vždy pravdu, ale někteří zákazníci jsou lepší než jiní | Peter Fader | TEDxPenn
Dr. Fader's research on customer orientation challenges traditional views, emphasizing the value of lifelong customers. His methods provide a better estimate of a company's worth than traditional factors.