ID tiketu

Co je to ID tiketu?

ID tiketu je referenční číslo složené z posloupnosti velkých písmen a číslic. Každé ID se skládá z 11 znaků a vypadá v následujícím formátu XXX-XXXXX-XXX.

Every time a ticket ID is used in LiveAgent, f.x. in a note or in an internal chat, it is automatically hyperlinked for your convenience. If ticket ID A is mentioned in the note of ticket B, it’s also automatically mentioned in ticket A as well.

ID tiketu LiveAgent

Jak můžete používat ID tiketu?

ID tiketu usnadňuje vyhledávání konkrétních tiketů bez nutnosti hledání v systému helpdesku. Proto můžete rychle doplnit nebo sdělit stav problému vašeho zákazníka. Tato ID jsou nesmírně užitečná, protože odstraňují zmatek a šetří spoustu času agentů.

Co je to tiket?

Tiket je požadavek na službu od koncového uživatele. Servisní požadavky mohou pocházet z mnoha komunikačních kanálů. Například e-mail, live chat, sociální sítě nebo dokonce telefon. Pokaždé, když přijde nová komunikace se zákazníkem, software pro ticketing automaticky převede interakci na ticket podpory s ID.

Funkce tiketů podpory:

ID tiketu

Okamžitě identifikujte dotaz zákazníka pomocí ID tiketu. Jednoduše přidejte informace nebo sdělte zákazníkovi stav tiketu.

Fáze tiketu

Díky funkci fáze tiketu nikdy neztratíte přehled o dotazech zákazníků. Fáze tiketu lze zobrazit jako: otevřený, nový, uzavřený atd.

Automatizovaná distribuce tiketů

To have efficient customer service, you need to rightfully divide the number of tickets, calls, chats each customer representative gets per shift. As a result, you can prevent agent burnout and increase overall efficiency. Automated ticket distribution allows you just that. You can define the amount as well as a break that the agent should take throughout the day.

Vlastnictví ticketu podpory – odpovědnost

Having centralized ticketing software for your customer service agents is a useful system for many reasons. Not only can you see agent performance reports, but you can also see which agent has dealt with which ticket. This prevents more agents from working on the same customer issue. Moreover, you can easily detect who was responsible for a specific customer issue. Also, if you need to transfer the customer to a different department, you can easily transfer the ticket ownership. As a result, you will never hear: “I didn’t know it was my responsibility.”

Vlastnictví ticketu podpory – odpovědnost - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Příklad tiketu z livechatu

If you would like to learn more, read LiveAgent -Ticketing.

Jaký je software pro ticketing?

Ticketing software is a program used by support teams to streamline and manage customer communications. LiveAgent is a ticketing software that brings clarity and efficiency to customer support. It houses all customer communication as Tickets in one inbox.

For instance; Email, Calls, Social media posts, Live Chat, and more. Having all customer inquiries in one universal inbox makes it easy to locate all customer interactions and data.

Další skvělé funkce:

Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

To learn more, read LiveAgent – Ticketing software.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Co je to ID tiketu?

Identifikátor tiketu je referenční číslo, které se skládá z posloupnosti čísel a velkých písmen. Skládá se z 11 znaků a má formát: XXX-XXXXX-XXX.

 

K čemu se ID tiketu používá?

ID tiketu usnadňuje vyhledání konkrétních tiketů bez nutnosti prohledávání systému podpory. To umožňuje rychle přidat nebo informovat o stavu problému zákazníka. Umožňují eliminovat nedorozumění a šetřit čas.

 

Používají se ID tiketu i v LiveAgent?

ID tiketů se používají v aplikaci LiveAgent. Každý tip má své vlastní ID. Díky tomu můžete snadno vyhledat konkrétní tikety.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo