• Funkce
  • Zobrazení psaného textu v reálném čase

Zobrazení psaného textu v reálném čase

Jedním ze způsobů, jak urychlit chatovou konverzaci, je aktivovat funkci “zobrazení psaného textu v reálném čase”. Jinými slovy, jde o funkci, která umožňuje agentům nahlížet na text, který v daný moment zákazník píše.

Věděli jste, že;

Každý pátý zákazník je schopen přestat používat produkt či službu kvůli pomalým odpovědím na online chatu?

Zpráva společnosti Forrester o zvyšování laťky

Tato funkce poskytne vašim agentům čas potřebný pro vyhodnocení dané situace a předložení fakticky přesné a rychlé odpovědi.

Spousta společností, jako Ikea nebo Paypal, používá k poskytování perfektní zákaznické služby funkci nahlížení do zpráv. Vaši agenti díky ní najdou rychlejší řešení pro danou situaci a rovněž jim umožní dělat víc věcí najednou. Jejich celková efektivita tedy poletí vzhůru.

Jak Zobrazení psaného textu v reálném čase funguje?

Díky této funkci máte možnost vidět v reálném čase, co daný zákazník píše, ještě předtím, než klikne na tlačítko “Odeslat zprávu”.

Psaní v reálném čase

To znamená, že máte víc času připravit si odpověď nebo řešení zákazníkovo problému. Jestli totiž zákazník něco ocení, je to rychlá a precizní odpověď.

Příklad

Na obrázku výše můžete vidět Agenta, jak se ptá návštěvníka: “Dobrý den, jmenuji se Andrej, jak Vám mohu pomoci?”

Vy můžete v reálném čase vidět, co návštěvník píše: “Zdravím Andreji, potřeboval bych pomoct s…”

Agent si mezitím může připravit svou odpověď

Jak aktivovat funkci Zobrazení psaného textu v reálném čase?

To view the message sneak-peek on Live chat in real-time, you need to;

1. Log in to your LiveAgent account

2. Přejít do sekce Konfigurace

3. Kliknout na Chat -> Nastavení chatu

4. Vyhledat funkci Zobrazit psaný text zákazníka

5. Zapnout

6. Uložit

Jedná se o volitelnou funkci. To znamená, že ji můžete kdykoliv zase stejným způsobem vypnout.

Výhody pro vaši firmu:

  • Konkurenční výhoda
  • Úspora času
  • Lepší zákaznická zkušenost
  • Zvýšení prodeje

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

Zdroje Znalostní báze

Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si Jak nastavit live chat – LiveAgent.

Bonus:

Chcete zlepšit rychlost psaní své zákaznické služby?

LiveAgent provides a free live chat typing test to help your agents improve daily. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo