Adobe Business Catalyst integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Adobe Business Catalyst Bezpečnostní zásady
Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu na vaši Adobe Business Catalyst stránku, jednoduše následujte integračního průvodce uvedeného níže, nebo se podívejte na poskytnuté YouTube video.
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového tlačítka chatu na panelu LiveAgent. Zkopírujte kód HTML (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte na panel ovládacího panelu aplikace Adobe Business Catalyst, přejděte na Správce stránek a klikněte na Stránky. V pravém dolním rohu vyberte možnost Upravit. Nyní klikněte na HTML a přejděte na konec stránky. Vložte kód HTML živého chatu přímo nad řádek
- Přejděte na svou webovou stránku, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Proč Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je komplexní řešení pro firemní webové stránky a online marketing vytvořené pro webové designéry. Pomocí této platformy a bez back-endového kódování můžete vytvořit vše od úžasných webových stránek přes výkonné online obchody, krásné brožury až po mini weby pro generování kontaktů.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgentu s Adobe Business Catalyst umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky Adobe Business Catalyst.
Frequently Asked Questions
Co je Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je software pro správu obsahu, který od roku 2003 pomáhá vytvářet výkonné online podniky pro své zákazníky.
Jak můžete integrovat tlačítko živého chatu do webu Adobe Business Catalyst?
1. Vytvořte tlačítko živého chatu v LiveAgent 2. Kopírujte HTML kód a vložtě jej na vaši Adobe Business Catalyst stránku Následujte rychlý video návod pro více podrobností.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent is a highly rated helpdesk solution for small and medium businesses, with options for premium support, unlimited ticket history and various plans with different features. It is used by companies like Huawei, BMW, Yamaha and Oxford University, and offers a 14-day free trial. It is a reliable and efficient solution for managing business communication, with easy integration for social media and mobile platforms. LiveAgent also offers training resources and checklists for improving productivity. Try it for free and see the benefits for yourself.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.