Partner
Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu na vaši Adobe Business Catalyst stránku, jednoduše následujte integračního průvodce uvedeného níže, nebo se podívejte na poskytnuté YouTube video.
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového tlačítka chatu na panelu LiveAgent. Zkopírujte kód HTML (Ctrl+C) do schránky.

- Přejděte na panel ovládacího panelu aplikace Adobe Business Catalyst, přejděte na Správce stránek a klikněte na Stránky. V pravém dolním rohu vyberte možnost Upravit. Nyní klikněte na HTML a přejděte na konec stránky. Vložte kód HTML živého chatu přímo nad řádek

- Přejděte na svou webovou stránku, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.

Proč Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je komplexní řešení pro firemní webové stránky a online marketing vytvořené pro webové designéry. Pomocí této platformy a bez back-endového kódování můžete vytvořit vše od úžasných webových stránek přes výkonné online obchody, krásné brožury až po mini weby pro generování kontaktů.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgentu s Adobe Business Catalyst umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky Adobe Business Catalyst.
Frequently Asked Questions
Co je Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst je software pro správu obsahu, který od roku 2003 pomáhá vytvářet výkonné online podniky pro své zákazníky.
Jak můžete integrovat tlačítko živého chatu do webu Adobe Business Catalyst?
1. Vytvořte tlačítko živého chatu v LiveAgent 2. Kopírujte HTML kód a vložtě jej na vaši Adobe Business Catalyst stránku Následujte rychlý video návod pro více podrobností.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.