Cisco Secure Email integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Cisco Email Security?
Cisco Secure Email je řešení e-mailového serveru ideální pro velké společnosti, které potřebují zabezpečené e-mailové řešení. Jeho klíčovou vlastností je vysoká úroveň zabezpečení, která z něj dělá řešení pro společnosti vyžadující vysokou úroveň ochrany. Nabízí antivirus, ochranu proti spamu, ochranu proti phishingu, ochranu domény, ochranu proti spoofingu a také možnosti šifrování.
Jak můžete používat Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email je řešení pro větší společnosti a korporace, které potřebují připojit velké množství e-mailových účtů. Společnost Cisco poskytuje úžasné možnosti zabezpečení, které zajistí, že vaše konverzace budou v bezpečí. Má jedny z nejlepších možností ochrany e-mailového připojení s antivirem a antispamem jako standardními funkcemi. Ochrana proti phishingu a doméně, ochrana proti spoofingu a šifrování se mohou ukázat jako velmi užitečné při práci s citlivými informacemi. Službu Cisco Secure Email lze integrovat se softwarem pro ticketing LiveAgent. To může velmi rozšířit možnosti jeho zákaznické podpory a zároveň zajistit vysokou úroveň ochrany dat.
Aplikace LiveAgent vám pomůže uspořádat e-mailovou komunikaci a převést ji na tikety, které lze snadno vyřešit z rozhraní. Tikety jsou také silně podporovány funkcemi produktivity, které vám umožní být efektivnější. Podívejte se na univerzální příchozí poštu, předdefinované zprávy nebo rozdělené tikety a zjistěte, jak užitečné mohou být pro každého agenta zákaznické podpory. Využijte automatizačních pravidel k automatizaci opakujících se úkolů a vytvořte si čas na důležitější záležitosti.
Kromě e-mailové komunikace zvládá LiveAgent i další kanály zákaznické podpory. Využijte přístup k live chatu, call centru, zákaznickému portálu nebo sociálním médiím. Přidejte Facebook, Twitter, Instagram a Viber a rozšiřte tak možnosti sociálních sítí. Každý kanál zákaznického servisu je podporován vlastní řadou funkcí, které vám usnadní práci. Podívejte se na úplný seznam funkcí a zjistěte, jak vám mohou pomoci v různých situacích.
Jaké jsou výhody zabezpečeného e-mailu od společnosti Cisco?
- Silný přístup ke kybernetické bezpečnosti
- Jeden z nejbezpečnějších e-mailových serverů
- Ideální pro velké společnosti
- Ochrana proti phishingu a další
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Jak integrovat Cisco Secure Email se službou LiveAgent?
Službu Cisco Secure Email můžete integrovat se systémem tiketů LiveAgent pomocí protokolu IMAP/POP3. Pro přístup k této možnosti klikněte na možnost konfigurace LiveAgent. Níže naleznete průvodce krok za krokem pro integraci služby Cisco Secure Email se systémem ticketingu.
- Potřebujete nejprve získat Cisco Secure Email? Přejděte na webovou stránku Cisco Secure Email a před zaplacením plánu si vyberte bezplatnou zkušební verzi. Po nastavení služby Cisco Secure Email přepněte na službu LiveAgent a pokračujte dalšími kroky.
Jakmile je služba Cisco Secure Email nastavena a připravena k použití, přejděte na svůj účet LiveAgent. Pokud ho ještě nemáte, vytvořte si nejprve bezplatnou zkušební verzi. Nyní můžete přidat svůj e-mail v nabídce Konfigurace > E-mail > Poštovní účty kliknutím na tlačítko Vytvořit v horní části. Otevře se seznam poskytovatelů e-mailu. V dolní části vyberte možnost Jiný a v dalším okně vyberte IMAP/POP3.
- Pro dokončení integrace je třeba poskytnout společnosti LiveAgent údaje o zabezpečeném e-mailu Cisco. Budete požádáni o zadání uživatelského jména, hesla a e-mailové adresy. Poté můžete vybrat metodu načítání a zadat informace o serveru. Nezapomeňte vybrat oddělení, které bude tikety z této e-mailové adresy zpracovávat. V dolní části okna klikněte na tlačítko Uložit, jakmile budete s konfigurací spokojeni.
A je hotovo, LiveAgent nyní načte e-maily společnosti Cisco do vašeho ticketovacího systému. Neváhejte přidat další e-mailové účty nebo vytvořit další integrace. Podívejte se do Akademie od LiveAgent, kde se dozvíte více o poskytování zákaznické podpory, nebo se podívejte na níže uvedené video s prohlídkou a zjistěte o LiveAgentu více.
Frequently Asked Questions
Co je to Cisco Email Security?
Velké společnosti, které vyžadují zabezpečené e-mailové řešení, mohou využít Cisco Secure Email. Díky vysoké úrovni zabezpečení je to nejlepší volba pro podniky vyžadující vysokou úroveň ochrany. S tímto softwarem se můžete chránit před spamem, phishingem, hackováním domény, spoofingem a krádežemi.
Jak můžete používat zabezpečení e-mailu od společnosti Cisco?
Cisco Secure Email je ideálním řešením pro větší organizace a korporace, které potřebují připojit mnoho e-mailových účtů. Díky standardním funkcím antiviru a antispamu nabízí jednu z nejlepších ochran proti e-mailovým útokům. Při práci s citlivými daty může být velmi užitečná ochrana proti phishingu a doméně, prevence spoofingu a šifrování. Službu Cisco Secure Email můžete integrovat se softwarem pro ticketing LiveAgent.
Jaké jsou výhody integrace řešení Cisco Email Security?
Výhody: silný přístup ke kybernetické bezpečnosti, jeden z nejbezpečnějších e-mailových serverů, ideální pro velké společnosti, ochrana proti phishingu a další.
Jak integrovat Cisco Email Security s aplikací LiveAgent?
Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Other. Vyberte IMAP/POP3, zadejte údaje a klikněte na tlačítko Uložit.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí integraci s různými platformami a službami ke zlepšení pracovních postupů a řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto služby patří integrační služba Integrately a recenze chatbota Intercom. LiveAgent také nabízí funkce jako portál zákaznické podpory, migrace dat a řízení stížností. Je dostupný v bezplatné zkušební verzi s možností vytvoření až 200 úkolů.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
E-maily jsou účinným komunikačním kanálem, využívaným k vyřešení problémů zákazníků a pro e-mailovou marketingovou kampaň. Šablony upomínacích e-mailů jsou důležité pro úspěšnou kampaň a vedou k provedení konkrétních akcí. LiveAgent umožňuje odeslat e-maily zákaznického servisu a nabízí řadu funkcí a integrací.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.