Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Voyced?
Voyced je evropský poskytovatel VoIP s pokrytím ve více než 165 zemích světa. Společnost slibuje, že poskytuje “nejlepší tarif a poplatky bez ohledu na to, do jaké destinace voláte”. Voyced je dalším partnerem VoIP společnosti LiveAgent. LiveAgent se denně snaží poskytovat bezproblémové služby zákazníkům. Díky tomu můžete nyní snadno připojit své VoIP číslo od Voycedu do LiveAgentu.
Jak můžete integrovat Voyced VoIP do LiveAgent?
Integrace je jednoduchá. Tady je rychlý návod;
1. Získejte VoIP číslo z Voyced
2. Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu
3. Přejděte do Konfigurace
4. Klikněte na Volat – Čísla
5. Klikněte na + tlačítko
6. Vyhledejte Voyced
7. Vyplňte informace
8. A ULOŽTE!
Kolik stojí integrace Voyced do LiveAgent?
Pokud chcete propojit své VoIP číslo z Voycedu se svým call centrem v LiveAgentu, nebude vám účtován žádný poplatek za integraci.
Výhody:
- nízké náklady
- bohatý na funkce
- přístup z mnoha zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
- lepší produktivita
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently Asked Questions
Co je LiveAgent?
LiveAgent je software zákaznické podpory, který vám umožňuje spravovat zákaznické požadavky z jednoho prostředí.
Co je Voyced?
Voyced je VoIP poskytovatel, který poskytuje služby globálně.
Kolik stojí integrace Voyced do LiveAgent?
Voyced je vestavěnou součástí LiveAgent. Takže pokud potřebujete propojit vaše Voyced VoIP číslo s LiveAgent, můžete to udělat bez jakýchkoli dodatečných poplatků.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí e-mailové ticketování a live chat. Má funkce jako systém správy stížností a software klientského portálu. Součástí služby je také analytika a reportování v rámci sledování cílů. LiveAgent je vhodný pro zákaznickou podporu a stížnosti. Společnost nabízí partnerský program a zdarma webináře. Integrace s VoIP poskytovatelem Voyced umožňuje snadné zlepšení zákaznické zkušenosti a produktivity. LiveAgent nabízí 14denní bezplatné zkušební období, během kterého lze testovat integraci Voycedu do LiveAgentu. Společnost Firemní služby O2 nabízí ukázky, integrace a bezplatné zkušební verze LiveAgentu.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.