GIPHY

Co je Giphy?

Giphy je online databáze a vyhledávač animovaných GIFů, bezzvučných videí ve smyčce, které mohou zlepšit online interakci. Giphy je populární především na sociálních sítích, ale také v některých profesních oblastech, jako jsou kanály zákaznické podpory nebo kanály Slack. 

Jak to můžete používat?

GIFy lze použít v tiketech LiveAgent. Vyjádřete se pomocí velkého množství obrázků GIF vytvořených pro různé účely a příležitosti. Dejte zákazníkům vědět, co si myslíte v živém chatu, podělte se o trochu radosti ve zprávě na sociálních sítích nebo se podělte o vtipnou historku s kolegy ve Slacku. 

Služba je zdarma, takže záleží jen na vás, jak moc ji budete využívat. Většina lidí ocení vstřícného pracovníka zákaznické podpory. Tak si z toho udělejte zábavu a nebuďte takoví bručouni jako tady Roy… 

Roy je protivný, protože neví, jak jednoduché je aktivovat Giphy v LiveAgentu.

… buďte jako Beavis! Vypadá, že ví, co dělá.

Beavis používá LiveAgent k poskytování skvělé zákaznické podpory

Služba LiveAgent tiketing podporuje Giphy, takže GIFy můžete používat kdykoli a kdekoli. Zde je několik populárních kanálů, kde můžete využít GIFy. 

E-maily nemusí být jen nevýrazné kusy textu, když můžete používat obrázky, odkazy, emoji a hádáte správně, GIFy. Zlepšete interakci se zákazníky a přimějte je, aby po dobře odvedené práci zavřeli svou schránku s úsměvem na tváři. 

Přidávání gifů do e-mailových tiketů pomocí integrace Giphy

Facebook je skvělým místem pro použití GIFů při řešení problémů se zákazníky. Některé špičkové společnosti tuto taktiku používají, aby se zákazníci cítili pochopeni, uvolněni a spokojeni.

Někdy zákazníci nechtějí řešit problémy, ale sdílet své myšlenky, nápady nebo jen napsat něco vtipného. GIFy si o použití v těchto scénářích přímo říkají, tak se do toho pusťte a sledujte reakce svých sledujících na Facebooku. 

Zásuvný modul Giphy pro LiveAgent podporuje Facebook

Mimo komunikaci se zákazníky je můžete používat v kanálech Slack se svými kolegy. Uživatelé Slacku vědí o podpoře a oblíbeném používání GIFů ve svém pracovním prostoru a tikety LiveAgent tuto funkci také podporují.

Výhody

  • GIF vyhledávací nástroj ve vašem tiketingovém systému
  • Jednoduché používání
  • Zlepšuje komunikaci se zákazníky
  • Dostupné na mnoha kanálech

Jak integrovat Giphy s LiveAgent?

LiveAgent má v konfiguraci k dispozici nativní podporu pluginu Giphy. Chcete-li začít, otevřete ovládací panel a přejděte na Konfigurace > Systém > Zásuvné moduly.

V seznamu zásuvných modulů najděte zásuvný modul Giphy a klikněte na přepínač aktivovat. Poté se LiveAgent restartuje. 

Giphy integrace v LiveAgent plugin seznamu
Giphy plugin v LA

Dále přejděte do Giphy pro Developery a klikněte na Vytvořit aplikaci. Poté vyberte API, pojmenujte vaši aplikaci a popište ji. Giphy pro vás vygeneruje API klíč.

Ovládací panel Giphy s možností vytvoření aplikace pro vygenerování klíče API
Giphy ovládací panel
Výběr typu aplikace v Giphy
API Vybráno

Zkopírujte tento klíč a vraťte se do sekce zásuvného modulu LiveAgent. Najděte položku Giphy a kliknutím na ikonu ozubeného kolečka zásuvný modul nakonfigurujte. Zkopírujte klíč API do pole Giphy API klíč a klikněte na Uložit. 

Přidání klíče API Giphy do zásuvného modulu v LiveAgent
Přidejte API klíč k pluginu

Jste hotovi a Giphy je nyní připraven. Přejděte do systému tiketů a otevřete tiket, na který chcete odpovědět pomocí obrázku GIF. Klikněte na tři tečky pod názvem tiketu a vyberte možnost Giphy. Vyhledávač vám umožní vyhledat různé obrázky GIF, které jsou vhodné pro vaši konverzaci. 

Integrace Giphy je aktivována a funguje v tiketovacím systému LiveAgent
Giphy v LA

Existuje spousta GIFů, které lze použít. Nebo si vytvořte vlastní na giphy.com, jako jsme to udělali my!

GIPHY
GIPHY
Udělejte to s Giphy.com

Jak integrovat Giphy s LiveAgent skrze Zapier

Můžete také vyzkoušet integraci služby Giphy se službou Zapier. Zapier propojuje dvě aplikace a nabízí několik možností integrace, takže si můžete vybrat, co má integrace dělat. Pokud nemáte účet Zapier, vytvořte si ho zde. Poté přejděte na Giphy + LiveAgent stránku integrace.

LiveAgent a Giphy integrace na Zapier
LiveAgent + Giphy

Přejděte na stránce dolů a najděte výběr spouštěče a akce. Prohlédněte si možnosti a vyberte ty, které vám vyhovují nejvíce. V době psaní tohoto článku máme k dispozici pouze jednu možnost, takže ji vybereme. Kliknutím na modré tlačítko připojit pokračujte v procesu integrace.

Spouštěč LiveAgent a akce Giphy vybrané v aplikaci Zapier
Spouštěč a akce

První krok je jednoduchý, stačí se přihlásit k účtu LiveAgent a udělit Zapieru přístup ke zpracování dat zákazníků. Otestujte spouštěč a pokračujte.

Nastavení spouštěče LiveAgent v integraci Giphy na Zapier
Nastavení spouštěče LiveAgent

Udělejte totéž s Giphy a zadejte klíčové slovo pro vyhledávání GIF při přidání nového zákazníka. Otestujte integraci a zapněte Zap. 

Nastavení akce Giphy v integraci s LiveAgentem
Giphy nastavení akce

To je vše, jste hotoví. 

Frequently asked questions

Co je GIPHY integrace uvnitř LiveAgent?

Pokud je cílem vaší společnosti vytvářet originální, personalizované konverzace se zákazníky, pak je integrace GIPHY správnou cestou. Posílejte gify, když je to vhodné, a vytvářejte lepší vztahy se zákazníky pomocí aplikace LiveAgent. 

Jak můžete integrovat GIPHY do vašeho LiveAgent?

1. přihlaste se k vašemu LiveAgent

2. Klikněte na Konfigurace - Systém - Pluginy - GIPHY

3. Aktivujte plugin

4. Ihned POUŽÍVEJTE 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo