Co jsou přílohy?
Přílohy jsou soubory, které jsou obvykle připojeny k e-mailovým zprávám. Obvykle se jedná o fotografie, dokumenty, excelové tabulky, soubory PDF, videa nebo jiné typy souborů. Obvykle může jeden e-mail obsahovat více příloh.

Proč jsou přílohy užitečné?
Přílohy jsou užitečné, protože umožňují uživatelům rychle a pohodlně sdílet dokumenty a obrázky. Kromě toho jsou skvělé pro zlepšení pracovního postupu a komunikace, protože umožňují uživatelům připojit ke komunikačním vláknům snímky obrazovky chybových hlášení, návody a další dokumentaci, díky čemuž je to, co se snaží sdělit, mnohem jasnější.
Jak a kde mohu přidat přílohy v LiveAgent?
LiveAgent vám umožňuje přetáhnout & vložit složky (obrázky, hlasové nahrávky, videa, dokumenty, atd.) v:
- Pole tiketu (e-maily)
- Kontaktní formuláře
- Články ze znalostní báze
Možností pro uživatele pro sdílení souborů, je také jednoduše kliknout na ikonu Připojit

Jaké typy souborů mohu připojit k LiveAgent tiketům?
Aktuálně jsou podporované tyto typy souborů:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Jak omezit typy souborů
Pokud chcete uživatelům zakázat nahrávání určitých typů souborů do kontaktních formulářů a chatů, můžete tak učinit v nastavení LiveAgent.
Zde najdete jak to můžete udělat:
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na položku Konfigurace (ikona ozubeného kolečka na levém panelu nabídek).
Klikněte na možnost Ochrana.
Klikněte na Nastavení.
Najděte část “Povolené typy souborů” (mělo by to být první textové pole).
Uveďte typy souborů, které chcete podporovat, oddělené čárkou (typy souborů, které nebudou v seznamu uvedeny, nebudou podporovány, a vaši zákazníci je tedy nebudou moci sdílet s vámi).
Přejděte na konec stránky a klikněte na tlačítko Uložit.

Jak velké mohou být přílohy?
Velikost příloh tiketu a chatu je omezena na 128 MB. Upozorňujeme však, že je velmi pravděpodobné, že váš e-mailový klient nebo e-mailový klient vašeho zákazníka nebude schopen přijmout přílohy této velikosti, protože většina e-mailových klientů je omezena na příjem 20 MB (což je doporučená velikost přílohy).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Přílohy v polích tiketů (e-maily)
Pokud chcete své e-maily formátovat, může to být docela složité – zejména pokud se chystáte přidávat obrázky do určitých oblastí textu. V aplikaci LiveAgent však můžete přidávat obrázky v řádku pomocí tlačítka vložit obrázek nebo funkce kopírovat a vložit. Vezměte prosím na vědomí, že neexistují žádná omezení/omezení, pokud jde o typy souborů, které lze odesílat e-mailem.

Přílohy konverzace živého chatu
Widget živého chatu LiveAgent ve výchozím nastavení podporuje všechny typy příloh, ale pokud je chcete omezit na určité typy souborů, můžete tak učinit podle výše uvedeného průvodce. Upozorňujeme, že sdílení souborů je podporováno i v interních chatech, takže je velmi snadné spolupracovat a sdílet soubory s kolegy. Funkci přetahování souborů můžete používat také v interních i externích konverzacích.


Přílohy v kontaktních formulářích
Naše kontaktní formuláře podporují ve výchozím nastavení všechny typy příloh, ale pokud je chcete omezit na určité typy souborů, můžete tak učinit podle výše uvedeného průvodce. Vezměte prosím na vědomí, že u kontaktních formulářů můžete použít funkci přetáhnutí.
Přílohy u článků znalostní databáze
Obohacením článků znalostní báze o přílohy zajistíte, že vaše příručky a články s návody budou mít pro zákazníky hodnotu, čímž se sníží zatížení tikety a zvýší spokojenost zákazníků. Upozorňujeme, že u článků znalostní báze můžete použít funkci přetáhnutí.

Zdroje databáze znalostí
Chcete se dozvědět více o špičkových funkcích helpdesku LiveAgent? Podívejte se na naše články v databázi znalostí, stránky s funkcemi, blogy, webové semináře nebo náš oficiální kanál YouTube, kde najdete další informace.
Software pro živý chat zdarma pro vaše webové stránky (+video)
Nejlepší software pro live chat pro rok 2023 (+Zkušební verze zdarma)
Připraveni vylepšit vaši komunikaci s přílohami?
Zefektivněte svou komunikaci s přílohami pomocí naší bezplatné 14denní zkušební verze. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes. Žádné závazky, žádná kreditní karta není vyžadována.
Frequently Asked Questions
Co jsou to přílohy?
Přílohy jsou soubory, které se obvykle připojují k e-mailovým zprávám. Obvykle se jedná o fotografie, dokumenty, excelové tabulky, soubory PDF, videa nebo jiné typy souborů. Obvykle může jeden e-mail obsahovat více příloh.
Proč jsou přílohy užitečné?
Přílohy jsou užitečné, protože umožňují uživatelům rychle a pohodlně sdílet dokumenty a obrázky. Kromě toho jsou skvělé pro zlepšení pracovních postupů a komunikace, protože umožňují uživatelům připojit ke komunikačním vláknům snímky obrazovky chybových hlášení, návody a další dokumentaci, díky čemuž je to, co se snaží sdělit, mnohem jasnější.
Jak velké mohou být přílohy?
Velikost příloh tiketu a chatu je omezena na 128 MB. Upozorňujeme však, že je velmi pravděpodobné, že e-mailový klient váš nebo vašeho zákazníka nebude schopen přijmout přílohy této velikosti, protože většina e-mailových klientů je omezena na příjem 20 MB (což je doporučená velikost přílohy).
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.