Co jsou přílohy?
Přílohy jsou soubory, které jsou obvykle připojeny k e-mailovým zprávám. Obvykle se jedná o fotografie, dokumenty, excelové tabulky, soubory PDF, videa nebo jiné typy souborů. Obvykle může jeden e-mail obsahovat více příloh.
Proč jsou přílohy užitečné?
Přílohy jsou užitečné, protože umožňují uživatelům rychle a pohodlně sdílet dokumenty a obrázky. Kromě toho jsou skvělé pro zlepšení pracovního postupu a komunikace, protože umožňují uživatelům připojit ke komunikačním vláknům snímky obrazovky chybových hlášení, návody a další dokumentaci, díky čemuž je to, co se snaží sdělit, mnohem jasnější.
Jak a kde mohu přidat přílohy v LiveAgent?
LiveAgent vám umožňuje přetáhnout & vložit složky (obrázky, hlasové nahrávky, videa, dokumenty, atd.) v:
- Poli tiketů (e-maily)
- Chatu
- Kontaktní formuláře
- Článcích znalostní databáze
Možností pro uživatele pro sdílení souborů, je také jednoduše kliknout na ikonu Připojit
Jaké typy souborů mohu připojit k LiveAgent tiketům?
Aktuálně jsou podporované tyto typy souborů:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Jak omezit typy souborů
Pokud chcete uživatelům zakázat nahrávání určitých typů souborů do kontaktních formulářů a chatů, můžete tak učinit v nastavení LiveAgent.
Zde najdete jak to můžete udělat:
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Konfiguraci (ikona ozubeného kolečka v levém panelu menu).
- Klikněte na Ochrana.
- Klikněte na Nastavení.
- Najděte sekci “Povolené typy souborů” (Mělo by se jednat o první textové pole).
- Uveďte typy souborů, které chcete podporovat, oddělené čárkou (typy souborů, které nejsou uvedeny v seznamu, nebudou podporovány, a vaši zákazníci je tedy nebudou moci sdílet).
- Přejeďte dolů do dolní části stránky a klikněte na Uložit.
Jak velké mohou být přílohy?
Velikost příloh tiketu a chatu je omezena na 128 MB. Upozorňujeme však, že je velmi pravděpodobné, že váš e-mailový klient nebo e-mailový klient vašeho zákazníka nebude schopen přijmout přílohy této velikosti, protože většina e-mailových klientů je omezena na příjem 20 MB (což je doporučená velikost přílohy).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Přílohy v polích tiketů (e-maily)
Pokud chcete své e-maily formátovat, může to být docela složité – zejména pokud se chystáte přidávat obrázky do určitých oblastí textu. V aplikaci LiveAgent však můžete přidávat obrázky v řádku pomocí tlačítka vložit obrázek nebo funkce kopírovat a vložit. Vezměte prosím na vědomí, že neexistují žádná omezení/omezení, pokud jde o typy souborů, které lze odesílat e-mailem.
Přílohy konverzace živého chatu
Widget živého chatu LiveAgent ve výchozím nastavení podporuje všechny typy příloh, ale pokud je chcete omezit na určité typy souborů, můžete tak učinit podle výše uvedeného průvodce. Upozorňujeme, že sdílení souborů je podporováno i v interních chatech, takže je velmi snadné spolupracovat a sdílet soubory s kolegy. Funkci přetahování souborů můžete používat také v interních i externích konverzacích.
Přílohy v kontaktních formulářích
Naše kontaktní formuláře podporují ve výchozím nastavení všechny typy příloh, ale pokud je chcete omezit na určité typy souborů, můžete tak učinit podle výše uvedeného průvodce. Vezměte prosím na vědomí, že u kontaktních formulářů můžete použít funkci přetáhnutí.
Přílohy u článků znalostní databáze
Obohacením článků znalostní báze o přílohy zajistíte, že vaše příručky a články s návody budou mít pro zákazníky hodnotu, čímž se sníží zatížení tikety a zvýší spokojenost zákazníků. Upozorňujeme, že u článků znalostní báze můžete použít funkci přetáhnutí.
Zdroje databáze znalostí
Chcete se dozvědět více o převratných LiveAgent funkcích helpdesku? Podívejte se na články naší znalostní databáze, stránky funkcí, blogy, webináře, nebo na náš oficiální YouTube kanál, pro více informací.
- Živý chat zdarma (Vysvětleno)
- Software živého chatu zdarma
- Webináře
- Software živého chatu zdarma pro vaši webovou stránku (+Video)
- Objevte nejrychlejší živý chat na trhu (Vysvětleno)
- Nejlepší software živého chatu 2021 (+Zkušební verze zdarma)
- Helpchat (Vysvětleno)
- Software chatu [Vysvětleno]
Připraveni vylepšit vaši komunikaci s přílohami?
Udělejte vaši komunikaci více efektivní díky přílohám za použití naší all-inclusive 14-denní zkušební verze zdarma. Začněte vaši zkušební verzi ještě dnes. Bez závazků, není vyžadovaná kreditní karta.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co jsou přílohy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “odpověď”, “text”: “Přílohy jsou soubory, které jsou obvykle připojeny k e-mailovým zprávám. Obvykle se jedná o fotografie, dokumenty, excelové tabulky, soubory PDF, videa nebo jiné typy souborů. Obvykle může jeden e-mail obsahovat více příloh.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “K čemu jsou přílohy užitečné?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Přílohy jsou užitečné, protože umožňují uživatelům rychle a pohodlně sdílet dokumenty a obrázky. Kromě toho jsou skvělé pro zlepšení pracovního postupu a komunikace, protože umožňují uživatelům připojit ke komunikačním vláknům snímky obrazovky chybových hlášení, návody a další dokumentaci, díky čemuž je to, co se snaží sdělit, mnohem jasnější.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak velké mohou být přílohy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Velikost příloh tiketu a chatu je omezena na 128 MB. Upozorňujeme však, že je velmi pravděpodobné, že váš e-mailový klient nebo e-mailový klient vašeho zákazníka nebude schopen přijmout přílohy této velikosti, protože většina e-mailových klientů je omezena na příjem 20 MB (což je doporučená velikost přílohy).” } }] }