iCloud integration
Co je iCloud?
iCloud je produkt společnosti Apple Inc., který nabízí cloudové úložiště, službu cloud computingu a poskytuje použitelnost napříč produkty Apple. Slouží také jako poskytovatel e-mailu. iCloud umožňuje uživatelům ukládat data mnoha typů, ale především dokumenty, hudbu, videa a fotografie na vzdálené servery. Ty pak lze sdílet a stahovat mezi různými zařízeními.
Jak můžu používat iCloud integraci?
Když přichází velké množství e-mailů, může být náročné všechno zvládnout z jedné poštovní schránky. Provozujete helpdesk z e-mailu na iCloudu? Nezapomeňte jej připojit k aplikaci LiveAgent a mějte vše přehledně uspořádané. LiveAgent tiketing systém vám pomůže shromažďovat veškerou e-mailovou komunikaci přímo do aplikace LiveAgent hlavního panelu, uspořádat je, filtrovat a stanovit priority toho, čemu je třeba věnovat zvláštní pozornost.
Dále má širokou škálu funkcí, které zajišťují, že vaše e-mailová komunikace bude směřovat ke správným lidem a zůstane organizovaná.
Jednou z nejlepších věcí na tiketovacím systému LiveAgent jsou jeho multi-kanálové schopnosti. Kromě iCloudu a dalších poskytovatelů e-mailu nabízí také live chat, call centrum, zákaznický portál, a sociální média jako například Facebook, Instagram, Twitter, a dokonce Viber. Každý z komunikačních kanálů je podporován jedinečnými funkcemi. Kompletní seznam si můžete prohlédnout kliknutím sem.
Můžete používat funkce, jako jsou oddělení a automatická distribuce tiketů abyste měli jistotu, že všechny tikety budou vyřízeny dostupným agentem. Kromě toho, označení lze použít k vytváření skupin témat a můžete si nastavit vlastní úřední hodiny, aby zákazníci věděli, kdy jste dostupní.
![Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/e5c42464469697cde85ba59fe3640647/hqdefault.jpg)
Jaké jsou výhody používání iCloud?
- iCloud ecosystém propojený s vaším helpdeskem
- Jednoduchý integrační proces
- Pokročilé funkce pro zjednodušení e-mailové komunikace se zákazníky
- Snadné filtrování a organizace komunikace
- Další komunikační kanály
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak můžete integrovat iCloud s LiveAgent?
Je možné integrovat LiveAgent s Apple iCloud účtem. iCloud e-maily zákaznické podpory budou importovány do tiketovacího systému LiveAgent, abyste měli přehled o veškeré e-mailové korespondenci. Jak je to snadné, se dozvíte podle níže uvedeného průvodce.
- Prvním důležitým krokem je vytvoření účtu iCloud, pokud jej ještě nemáte. Přejděte na webovou stránku iCloud a vytvořte si Apple ID kliknutím na možnost vlevo dole. Tento krok můžete přeskočit, pokud již máte Apple ID určené pro potřeby zákaznické podpory.
- Nyní přejděte do LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části přidat nový e-mailový účet. Poté ze seznamu poskytovatelů e-mailových služeb vyberte iCloud.
- V další části zadejte e-mail a heslo k účtu a vyberte oddělení odpovědné za příchozí e-maily z tohoto iCloudu. Poté klikněte na tlačítko Uložit a přejděte k poslední části nastavení, kde je třeba zadat oprávnění pro LiveAgent k přístupu k datům iCloudu.
Hotovo a váš e-mailový účet iCloud je připojen k softwaru LiveAgent help desk. Další informace o poskytování zákaznické podpory prostřednictvím našeho tiketovacího systému najdete na stránce LiveAgent akademie, procházejte všechny vaše funkce nebo se podívejte na další integrace, které LiveAgent podporuje, aby udělal vaši práci jednodušší.
![Youtube video: LiveAgent Product Tour](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/e10b69843ec1a60996a180075451aaea/hqdefault.jpg)
Frequently Asked Questions
Co je iCloud?
Cloudové úložiště a cloud computing patří k četným službám, které Apple Inc. poskytuje prostřednictvím služby iCloud a které jsou integrovány do produktů Apple. Kromě toho iCloud poskytuje e-mailové služby. Služba umožňuje uživatelům ukládat data různých typů, především však dokumenty, hudbu, videa a fotografie na vzdálené servery. Po sdílení a stažení z různých zařízení je pak lze používat na jiných zařízeních.
Můžu integrovat iCloud s LiveAgent?
Ano, službu iCloud můžete integrovat s aplikací LiveAgent. Proces je velmi jednoduchý a zabere jen několik minut. Poté budete moci z aplikace LiveAgent zpracovávat komunikaci se zákazníky přicházející na váš e-mail iCloud.
Jak můžu integrovat iCloud s LiveAgent?
Jděte do LiveAgent a otevřete Nastavení > E-mail > E-mailové účt. likněte na tlačítko Vytvořit a vyberte možnost iCloud. Vyplňte své údaje a klikněte na Uložit.
Článek nabízí tipy na začátek e-mailů, jako vhodné pozdravy a začátky, které mohou rozhodnout o přečtení e-mailu. Doporučuje se začít pozdravem s uvedením jména příjemce a připojením stručné věty o cíli e-mailu. LiveAgent nabízí univerzální e-mailovou schránku, která umožňuje multiprocesní integraci, odesílání zpráv z různých kanálů a automatizaci tiketů. Je to skvělá alternativa k Gmailu.
Zlepšete zákaznickou zkušenost a prodej pomocí integrovaného softwaru LiveAgent pro call centra. Nabízí sofistikovaný software a podporu zákaznického servisu. Integrace Rají klíčovou roli v úspěchu webů lokalizovaných v Češtině, zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků. Podpora portálu zákaznické podpory a migrace dat jsou také dostupné. Sales contacts +421 2 33 456 826 +1-888-257-8754 +1-786-204-1375. Vyzkoušejte si to zdarma bez závazků.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.