iCloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je iCloud?
iCloud je produkt společnosti Apple Inc., který nabízí cloudové úložiště, službu cloud computingu a poskytuje použitelnost napříč produkty Apple. Slouží také jako poskytovatel e-mailu. iCloud umožňuje uživatelům ukládat data mnoha typů, ale především dokumenty, hudbu, videa a fotografie na vzdálené servery. Ty pak lze sdílet a stahovat mezi různými zařízeními.
Jak můžu používat iCloud integraci?
Když přichází velké množství e-mailů, může být náročné všechno zvládnout z jedné poštovní schránky. Provozujete helpdesk z e-mailu na iCloudu? Nezapomeňte jej připojit k aplikaci LiveAgent a mějte vše přehledně uspořádané. LiveAgent tiketing systém vám pomůže shromažďovat veškerou e-mailovou komunikaci přímo do aplikace LiveAgent hlavního panelu, uspořádat je, filtrovat a stanovit priority toho, čemu je třeba věnovat zvláštní pozornost.
Dále má širokou škálu funkcí, které zajišťují, že vaše e-mailová komunikace bude směřovat ke správným lidem a zůstane organizovaná.
Jednou z nejlepších věcí na tiketovacím systému LiveAgent jsou jeho multi-kanálové schopnosti. Kromě iCloudu a dalších poskytovatelů e-mailu nabízí také live chat, call centrum, zákaznický portál, a sociální média jako například Facebook, Instagram, Twitter, a dokonce Viber. Každý z komunikačních kanálů je podporován jedinečnými funkcemi. Kompletní seznam si můžete prohlédnout kliknutím sem.
Můžete používat funkce, jako jsou oddělení a automatická distribuce tiketů abyste měli jistotu, že všechny tikety budou vyřízeny dostupným agentem. Kromě toho, označení lze použít k vytváření skupin témat a můžete si nastavit vlastní úřední hodiny, aby zákazníci věděli, kdy jste dostupní.
Jaké jsou výhody používání iCloud?
- iCloud ecosystém propojený s vaším helpdeskem
- Jednoduchý integrační proces
- Pokročilé funkce pro zjednodušení e-mailové komunikace se zákazníky
- Snadné filtrování a organizace komunikace
- Další komunikační kanály
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak můžete integrovat iCloud s LiveAgent?
Je možné integrovat LiveAgent s Apple iCloud účtem. iCloud e-maily zákaznické podpory budou importovány do tiketovacího systému LiveAgent, abyste měli přehled o veškeré e-mailové korespondenci. Jak je to snadné, se dozvíte podle níže uvedeného průvodce.
- Prvním důležitým krokem je vytvoření účtu iCloud, pokud jej ještě nemáte. Přejděte na webovou stránku iCloud a vytvořte si Apple ID kliknutím na možnost vlevo dole. Tento krok můžete přeskočit, pokud již máte Apple ID určené pro potřeby zákaznické podpory.
- Nyní přejděte do LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části přidat nový e-mailový účet. Poté ze seznamu poskytovatelů e-mailových služeb vyberte iCloud.
- V další části zadejte e-mail a heslo k účtu a vyberte oddělení odpovědné za příchozí e-maily z tohoto iCloudu. Poté klikněte na tlačítko Uložit a přejděte k poslední části nastavení, kde je třeba zadat oprávnění pro LiveAgent k přístupu k datům iCloudu.
Hotovo a váš e-mailový účet iCloud je připojen k softwaru LiveAgent help desk. Další informace o poskytování zákaznické podpory prostřednictvím našeho tiketovacího systému najdete na stránce LiveAgent akademie, procházejte všechny vaše funkce nebo se podívejte na další integrace, které LiveAgent podporuje, aby udělal vaši práci jednodušší.
Frequently Asked Questions
Co je iCloud?
Cloudové úložiště a cloud computing patří k četným službám, které Apple Inc. poskytuje prostřednictvím služby iCloud a které jsou integrovány do produktů Apple. Kromě toho iCloud poskytuje e-mailové služby. Služba umožňuje uživatelům ukládat data různých typů, především však dokumenty, hudbu, videa a fotografie na vzdálené servery. Po sdílení a stažení z různých zařízení je pak lze používat na jiných zařízeních.
Můžu integrovat iCloud s LiveAgent?
Ano, službu iCloud můžete integrovat s aplikací LiveAgent. Proces je velmi jednoduchý a zabere jen několik minut. Poté budete moci z aplikace LiveAgent zpracovávat komunikaci se zákazníky přicházející na váš e-mail iCloud.
Jak můžu integrovat iCloud s LiveAgent?
Jděte do LiveAgent a otevřete Nastavení > E-mail > E-mailové účt. likněte na tlačítko Vytvořit a vyberte možnost iCloud. Vyplňte své údaje a klikněte na Uložit.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!