Partner
Co je Insightly?
Insightly je řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM). Používá se k budování vztahů, uchovávání dat, odevzdávání projektů a správě obchodů.
Jak je možné službu využít?
Informace o zákaznících, nové nebo aktualizované záznamy a aktualizovaná políčka v oznámeních o záznamech vás udrží v obraze. Vytvářejte, aktualizujte nebo vyhledávejte záznamy, spravujte své zákazníky a zahajujte konverzace přímo z vašeho ovládacího panelu LiveAgent.
Výhody
- Možnosti CRM ve vašem ovládacím panelu
- Sledování důležitých aktualizací a novinek
- Správa záznamů, zákazníků a zahajování konverzací bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi
Frequently Asked Questions
Co je Insightly?
Insightly je platforma pro řízení vztahu se zákazníky, která poskytuje úložiště dat, management zákazníků a řízení prodeje více než 1,5 milionům uživatelů.
Jak používat Insightly v LiveAgentu?
- prohlížení dat o zákaznících přímo z LiveAgentu - efektivní pracovní postupy - správa informací o zákaznících přímo z LiveAgentu
Proškolte své týmy v základech komunikace se zákazníky
Zvýšte kvalitu zákaznické zkušenosti tím, že proškolíte týmy v základech komunikace. Klíčové je také být transparentní a spravovat očekávání zákazníků. Organizujte svůj úspěch.
Inovace & Strategie pro zákaznickou zkušenost
Marketingoví specialisté psaním a komunikací v češtině zvyšují spokojenost a loajalitu českých zákazníků. Jsou klíčem k úspěchu webových stránek v češtině.