Jira

Co je Jira?

Jira je software pro sledování chyb, problémů a projektů. Dnes se vyvinul v jeden z nejvýkonnějších nástrojů pro správu práce, který je na trhu k dispozici, a využívají ho týmy po celém světě, které se zaměřují na správu produktů, řízení projektů, agilní vývoj, vývoj softwaru, sledování chyb a správu úkolů.

Jak je možné službu využít?

Jira má mnoho účelů a nabízí různá řešení pro vaše pracovní postupy. Software Jira Cloud vám může pomoci s prodejem, sledováním problémů, sledováním nebo správou aktualizací, poznámek, uživatelských recenzí a dalších věcí. Záleží jen na vás, jak tento software pro sledování využijete. 

Sledování problémů & management

Jira umožňuje vytvářet úkoly, přiřazovat je jednotlivcům a týmům, nastavovat priority a sledovat jejich průběh. Umožňuje také přesouvat úkoly mezi jednotlivými fázemi vývoje pro maximální přehlednost pracovních postupů.

Reporting

Pomocí aplikace Jira můžete vytvářet komplexní reporty, abyste lépe porozuměli průběhu konkrétních projektů. Jira například dokáže sledovat, kolik peněz na jednotlivé projekty vynakládáte, abyste přizpůsobili pracovní postup svému rozpočtu.

Scrum a Kanban

Jira poskytuje připravené tabule Scrum a Kanban. Tyto nástěnky slouží jako střediska pro správu úkolů, na kterých jsou umístěny různé úkoly v rámci projektu. Využitím těchto nástěnek můžete zajistit větší transparentnost pracovních postupů různých týmů.

Výhody

Když propojíte Jira s účtem LiveAgent, budete moci:

  • Zobrazujte tikety spojené s Jira úkoly uvnitř LiveAgent
  • Sloučení úkolů s tikety od konkrétních zákazníků
  • Vyhledávejte Jira tikety přímo v LiveAgent

Jak integrovat Jira s LiveAgent

LiveAgent obsahuje nativní integrační plugin pro Jira, takže můžete obě aplikace snadno propojit z konfigurace oddělení technické pomoci.  Nepotřebujete žádné znalosti programování, stačí se řídit tímto průvodcem a dozvíte se, jak integrovat Jira s LiveAgentem.

Prvním krokem je přejít do konfigurace aplikace LiveAgent. Přejděte do sekce zásuvných modulů a najděte Jira. Kliknutím na aktivační přepínač zásuvný modul aktivujte. Po tomto kroku se bude muset LiveAgent znovu načíst. 

Kde najít Jira plugin v nastavení LiveAgent
LiveAgent plugin sekce

Najděte aktivní Jira plugin a klikněte na konfigurační kolečko, abyste nastavili integraci.

Aktivovaný plugin Jira v aplikaci LiveAgent s dostupnou možností konfigurace
Konfigurujte Jira plugin

Nyní musíte zadat své údaje. První pole musí obsahovat vaši adresu URL Jira. Do druhého pole pak zadejte svou e-mailovou adresu. Použijte e-mail, který jste použili při nastavení účtu Jira. Do posledního pole je třeba zadat token API.

Jira plugin konfigurační okno v LiveAgent nastavení
Jira plugin konfigurace

Odkaz najdete pod polem. Klikněte na něj, vygenerujte si token API a poté jej zkopírujte a vložte do pole tokenu API v aplikaci LiveAgent.

Kde vytvořit API tokeny v Jira
Vytvořte API token

Nezapomeňte kliknout na Uložit, když budete hotoví

Úspěšně nakonfigurovaný Jira plugin v LiveAgent
Úspěch

Nyní je integrace se systémem Jira nastavena. Chcete-li se podívat, jak to funguje, otevřete si e-mailové nebo jakékoli jiné tikety a podívejte se na pravý panel. Zde uvidíte ikony svých integrací (pokud již máte nějaké aktivní). V otevřeném tiketu hledejte logo Jira.

Jira logo v zobrazení tiketu
Jira logo v pravo

Když na něj kliknete, můžete snadno vytvořit problém přímo ze zobrazení tiketu. Po kliknutí na tlačítko Vytvořit se otevře nové okno aplikace Jira, kde můžete nastavit specifika tiketu. 

Nové okno Jira s vytvořením a popisem nového problému
Nový problém na Jira

Jak integrovat Jira Software Cloud s LiveAgentem pomocí nástroje Zapier

Integrace přes Zapier trvá jen několik minut. Je to velmi jednoduché. Zapier propojí dvě funkce dvou různých aplikací. V tomto případě půjde o aplikace Jira Software Cloud a software pro zákaznickou podporu LiveAgent. K jejich vzájemné spolupráci nejsou potřeba žádné zkušenosti s kódováním, stačí postupovat podle tohoto jednoduchého průvodce nebo si to zkusit na Zapier udělat sami. 

Nejprve budete potřebovat účet Zapier. Pokud ho nemáte, můžete si jej vytvořit zde. Po přihlášení pokračujte na LiveAgent + Jira software cloud integrační stránku.

LiveAgent a Jira stránka integrace na Zapier
LiveAgent + Jira integrace na Zapier

Posuňte se na stránce dolů, dokud neuvidíte část Propojit LiveAgent + Jira Software Cloud během minut. Zde můžete vybrat spouštěč a akci. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci v druhé aplikaci a vytvoří integraci. Vyberte si ty, které vyhovují vašim potřebám.

Jako příklad si ukážeme integraci se spouštěčem Jira Nový problém a akcí LiveAgent Vytvořit konverzaci. Po jejich výběru pokračujte kliknutím na modré tlačítko.

Propojení aplikací LiveAgent a Jira v nástroji Zapier po výběru spouštěče a akce podle obrázku
Propojte Jira s LiveAgent

V této části je třeba nastavit spouštěč Jira Software Cloud. Přihlaste se ke svému účtu Atlassian/Jira a pokračujte v nastavení. Budete muset udělit Zapieru oprávnění ke zpracování dat. 

Nastavení spouštěče Jira v Zapier
Jira spouštěč nastavení

Až budete hotoví, klikněte na Uložit & Pokračovat

Dokončení nastavení Jira spouštěče
Dokončení nastavení Jira spouštěče

Posledním krokem nastavení spouštěče je jeho otestování. Tento krok můžete přeskočit, ale důrazně doporučujeme test provést. Zabere jen několik sekund. V případě, že narazíte na nějaké potíže, Zapier vám nabídne praktického průvodce řešením problémů, který vám pomůže. 

Test spouštěče Jira
Test spouštěče

Nyní je třeba nastavit akci LiveAgent. Postup je stejný jako dříve, jen je třeba vyplnit několik dalších polí, v našem případě zadat konverzaci, která bude vytvořena. Vyplňte e-mail odesílatele, e-mail příjemce, předmět a zprávu. V případě, že chcete akci dále specifikovat, můžete vyplnit i nepovinná pole. 

Nastavení akce LiveAgent v aplikaci Zapier
Nastavení akce LiveAgent

Když jste hotoví, proveďte ještě jeden finální test integrace.

Jira a LiveAgent test integrace na Zapier
Integrační test

Po úspěšném testu přejděte do aplikace LiveAgent a podívejte se do sekce s tikety. Pokaždé, když je v Jira Software Cloud vytvořen nový problém, zobrazí se tiket s informacemi.

Příklad úspěšné integrace v LiveAgent zobrazení tiketů
Příklad tiketu

To je vše! Úspěšně jste integrovali Jira Software Cloud s LiveAgent systémem tiketingu.

Frequently asked questions

Co je Jira?

Jira je software pro správu projektů, který umožňuje spravovat úkoly, projekty a produkty. Kromě toho upozorňuje na případné chyby, které je třeba opravit. 

Jaké jsou výhody používání Jira?

Benefity jsou: upravitelný, užitečné pluginy, uživatelsky přátelský, zvyšte efektivitu pracovních procesů.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo