Trello integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Trello?
Trello je skvělý nástroj pro správu projektů a úkolů. Obsahuje tabule Kanban, které lze snadno sdílet a přizpůsobovat.
Jak je možné službu využít?
Aplikace Trello umí vytvářet nové karty pro každého zákazníka, kterého přidáte do aplikace LiveAgent, nebo přidávat nové karty pro nové činnosti, nové komentáře a automaticky přesouvat každou kartu do příslušného seznamu úkolů. Integrace může fungovat i obráceně. Kdykoli přidáte kartu do aplikace Trello, obdržíte v aplikaci LiveAgent tiket.
Výhody
- Pokročilá správa úkolů
- Už nebudete muset přepínat mezi aplikacemi
- Lepší pracovní postupy
- Sleduje vše důležité, co se děje v aplikaci Trello
Jak integrovat LiveAgent a Trello přes Zapier
Zapier umožňuje snadno propojit dvě aplikace během několika minut. Pomáhá vám přizpůsobit spouštěče a akce bez nutnosti kódování.
Ujistěte se, že máte účet Zapier. Pokud ne, můžete si ho vytvořit na tomto odkazu nebo přímo na stránce integrace LiveAgent a Trello. Až se tam dostanete, zobrazí se spouštěč a výběr akce.
Vyberte spouštěč a akci. K dispozici je více možností, takže si můžete vybrat tu, která vyhovuje vašemu týmu zákaznické podpory. Výběr je na vás. Pro tento příklad jsme vybrali spouštěč Trello “Nová karta” a akci LiveAgent “Vytvořit konverzaci”. Po spuštění akce se odešle e-mail do vašeho ticketovacího systému pokaždé, když je v Trello vytvořena nová karta.
Klikněte na modré tlačítko Připojit LiveAgent + Trello a dostanete se do sekce konfigurace Spouštěče a Akce. V našem případě je Trello na prvním místě, protože se jedná o Spouštěč. Přizpůsobte si detaily Spouštěče podle svých potřeb. Poté klikněte na modré tlačítko Pokračovat. Pokud jste nepřidali e-mailovou adresu Trello, můžete ji přidat v této části nebo ji vybrat ze seznamu účtů z předchozích nastavení integrace.
Zapier bude vyžadovat, abyste otestovali spouštěč. Ujistěte se, že jste správně vyplnili všechny možnosti, a poté spouštěč otestujte.
Dalším krokem je konfigurace akce LiveAgent. Rozhodněte, co chcete, aby LiveAgent po aktivaci spouště udělal. Tato část vyžaduje vyplnění podrobnějších informací, ale ne všechny jsou nutné. V této části budete muset přidat nebo vybrat svou e-mailovou adresu LiveAgent.
Po dokončení bude nutné provést další test, abyste se ujistili, že celá integrace funguje podle plánu. Pusťte se do toho a vyzkoušejte ji. Pokud bude něco v nepořádku, Zapier vám automaticky nabídne průvodce řešením problémů, který vám pomůže.
Nyní se podívejte na své tikety v aplikaci LiveAgent. Vaše oznámení se zobrazí podle nastavení Zapier.
A to jee vše, hotovo. V případě potřeby můžete pro LiveAgent vytvořit další vlastní integrace Zapier.
Frequently Asked Questions
S čím se Trello integruje?
Trello se integruje s různými druhy nástrojů/aplikací/softwaru. Například Slack, Twitter, MailChimp, LiveAgent, Salesforce a další!
Co je Trello?
Trello je nástroj pro správu projektů, který firmám poskytuje vizuální nástěnky, na kterých mohou mít své projekty organizované.
Jak můžete integrovat Trello se službou LiveAgent?
Přihlaste se ke svému účtu Zapier nebo si vytvořte účet. Přejděte na Zapier - LiveAgent + Trello. Zvolte Spouštěč/Akce > Připojit a vyplňte potřebné údaje. Zvolte možnost Testovat a Začít používat.
Klaviyo je nástroj pro e-mailový marketing automatizace se zaměřením na e-commerce, který pomáhá firmám poskytovat osobnější zážitky prostřednictvím e-mailu, SMS, oznámení v aplikaci a na webu. Nabízí také možnosti personalizace, segmentace, datové vědy a automatizace. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma, který může být ideální pro podniky všech velikostí a nabízí mnoho funkcí a integrací, stejně jako samostatné moduly pro správu e-mailů, příchozího call centra a správu stížností. Navíc LiveAgent nabízí vzdělávací zdroje a partnerský program pro své uživatele. Klaviyo lze integrovat s LiveAgentem.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
Chatovací služby a personalizovaná komunikace jsou klíčové pro vztahy se zákazníky. LiveAgent je software zákaznické podpory s mnoha funkcemi a integracemi. Webová stránka Magento nabízí omezené kontakty na zákaznický servis, ale poskytuje informace o ochraně osobních údajů a GDPR. Hodnocení uživatelů znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí. Verloop a LiveAgent nabízejí integraci sociálních sítí, ale LiveAgent také přidává znalostní databáze a automatizaci.