Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” aplikace LiveAgent.
Vaši zákazníci mohou poskytnout zpětnou vazbu o svých zkušenostech s podporou tím, že ohodnotí svou komunikaci se zástupcem zákaznické podpory. Umožněte klientům hodnotit odpovědi agentů na chatu a e-mailu přímo prostřednictvím softwaru pro systém zákaznické podpory.
Přehled hodnocení agentů
LiveAgent a software ticketingu nabízí přehled odměněných a odmítnutých agentů s komentáři zákazníků. Zprávu můžete exportovat do souboru CSV.
Když se o svých agentech dozvíte více, můžete odměnit své nejlepší agenty a podpořit ty, kterým se v současné době nedaří. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
LiveAgent is a helpful tool for customer support teams that offers customizable response templates and private notes for agents. It also provides software for call centers, complaint management, and a helpdesk software for startups. The company offers a range of resources for customers, including a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests. Customers can try the software for free for 14 days and sign up for a newsletter. LiveAgent facilitates communication between customers and support staff and offers unlimited support and training.