Odznaky vytvářejí zábavné a poutavé pracoviště. S odznaky se produktivita v kanceláři přirozeně zvyšuje. Lidé rádi sbírají a drží se odměňujících odznaků a snaží se co nejdříve setřást ty negativní. Odměny a odznaky jsou součástí funkce gamifikace.
Manažeři helpdesku mají snadný a rychlý způsob, jak zjistit, kdo dosahuje nejlepších výsledků, reaguje na většinu zákazníků, prodává nejvíce produktů a kdo se zdržuje dlouhou dobou nečinnosti.
Příklad
LiveAgent přiřadí odznak „Speedy Gonzales“ zástupci podpory, který má nejkratší dobu odezvy.
Příklady odznaků

Typy výchozích odznaků (každý odznak můžete přizpůsobit):
Řidič provozu – Převádíte většinu tikeů. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který za posledních 7 dní převedl nejvíce tiketů.)
- Siesta – Vaše pauza je ze všech nejdelší. Siestu si opravdu užíváte. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který za posledních 7 dní strávil nejvíce času pozastaven.)
- Rebel bez příčiny – máte nejvíce negativních hodnocení. Přehodnoťte své odpovědi. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který za posledních 7 dní obdržel nejvíce pokárání.)
- Inspektor – Pečlivě si čtete tikety. Průměrná doba zobrazení lístku je ze všech nejdelší. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, jehož průměrná doba otevření tiketů byla nejdelší než předchozí den.)
Speedy Gonzales – Vaše reakce na chaty jsou nejrychlejší ze všech. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, jehož průměrná doba odezvy na chaty byla nejrychlejší předchozí den.)
- Odměněný – Jste nejlépe odměněný agent. Zákazníci vás milují. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který za posledních 7 dní obdržel nejvíce odměn.)
- Káva – Děláte si nejvíce přestávek. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který byl za posledních 7 dní pozastaven nejvícekrát.)
- Romanopisec – Napsali jste nejdelší odpověď včerejška. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který napsal nejdelší odpověď předchozí den.)
Značkovač (Tagger) – Označil jste většinu tiketů. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který označil nejvíce tiketů za posledních 7 dní.)
- Čtyřlístek – tento odznak se objevuje velmi zřídka a přinese vám štěstí. Zatímco máte tento odznak, zákazníci vám budou pokládat jen snadné otázky 🙂 (Vyhodnoceno náhodně a náhodně přiřazeno jednomu z online agentů.)
- Express – Rychle otevíráte a zavíráte tikety. Průměrná doba zobrazení tiketů je ze všech nejkratší. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, jehož průměrná doba otevření tiketů byla nejkratší v předchozí den.)
- Pracovník – Udělejte si přestávku. Nejvíce času jste strávili online. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který byl většinu času online za posledních 7 dní.)
- Chatty – Včera jste provedli nejdelší chat. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který měl předchozí den chat s největším počtem zpráv.)
- Uklízeč – Řešíte/odstraňujete většinu tiketů. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který vyřešil nebo uzavřel většinu tiketů za posledních 7 dní.)
- Hovorný – Včera jste uskutečnili nejdelší hovor. (Vyhodnoceno každý den a přiřazeno agentovi, který předchozí den volal nejdéle.)
Žebříček odznaků
Agenti mohou navzájem vidět své odznaky a navzájem si konkurovat.

Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.