Partner
Co je to Salesflare?
Salesflare je řešení CRM pro malé B2B podniky a začínající firmy. Salesflare vám umožní prodávat více s menším množstvím práce díky různým automatizacím. Automaticky vyplňuje váš adresář, sleduje různé interakce a shromažďuje za vás data ze sociálních sítí, e-mailu, firemních databází, telefonu a kalendáře.
Jak můžete Salesflare využít?
Díky integraci Salesflare pro LiveAgent můžete do služby LiveAgent extrahovat data z chatu nebo formuláře. Data pak můžete zobrazit v aplikaci LiveAgent a sledovat, co se děje. Využijte tato data k poskytování lepší a rychlejší podpory zákazníkům pomocí chatu.
LiveAgent a jeho live chat byl vytvořen, aby vám pomohl poskytovat rychlou podporu vašim zákazníkům. Vedle integrace produktivity, jako je například Salesflare, obsahuje řadu užitečných funkcí. Připravte si odpovědi rychleji díky zobrazení psaní v reálném čase, které vám ukáže, co zákazníci píší, než stisknou tlačítko odeslat.
Přizpůsobte si vzhled chatu nebo nahrajte vlastní návrhy tlačítek chatu, aby odpovídaly vaší značce. Využijte proaktivní pozvánky na chat, aby vás zákazníci kontaktovali rychleji.
Jaké jsou výhody používání služby Salesflare?
- Získávání dat z chatů a formulářů
- Sledování služby Salesflare v aplikaci LiveAgent
- Eliminuje neustálé přepínání mezi aplikacemi
- Zlepšuje pracovní postupy
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Jak integrovat Salesflare CRM se službou LiveAgent?
LiveAgent obsahuje integrační plugin Salesflare CRM, který je třeba aktivovat a nakonfigurovat. Tento proces je jednoduchý a zabere jen několik minut. Postupujte podle níže uvedených kroků a naučte se, jak to provést sami.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Systém > Pluginy. V seznamu pluginů najděte integraci Salesflare a klikněte na přepínač aktivovat. Poté se aplikace LiveAgent restartuje.

- Po restartu aplikace LiveAgent najděte aktivní plugin v horní části seznamu pluginů a klikněte na tlačítko s ozubeným kolečkem konfigurace. Zobrazí se pole pro klíč API. Klíč API budete muset získat v nastavení služby Salesflare.

- V aplikaci Salesflare přejděte do nabídky Nastavení > Klíče API a vytvořte nový klíč API kliknutím na tlačítko Vytvořit. Klíč API pojmenujte a klikněte na tlačítko Vytvořit. Zkopírujte klíč API a vraťte se zpět do aplikace LiveAgent s otevřenou konfigurací integrace Salesflare CRM.

- Klíč API vložte do pole API klíče integrace Salesflare v konfiguraci LiveAgent, jak je uvedeno v předchozích krocích. Poté klikněte na tlačítko Uložit.

To je vše, vaše integrace Salesflare je nyní aktivní. Chcete se o našem chatu dozvědět více? Podívejte se na stránku našeho softwaru pro live chat nebo si projděte funkce live chatu a zjistěte, co všechno umí.
Frequently Asked Questions
Co je to SalesFlare?
SalesFlare je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený především pro malé podniky působící v oblasti B2B.
Jaké jsou výhody integrace SalesFlare se službou LiveAgent?
Výhody: hladký průběh práce, není třeba přepínat mezi rozhraními, lze extrahovat/přenášet data z chatů a formulářů.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Kontakty helpdesku OptinMoster
OptinMonster je softwarová a internetová společnost poskytující helpdesk software, ticketovací software, podporu na sociálních sítích a další technologie. Mají kontakty na zákaznický servis a nabízejí bezplatný účet.
Kontakty helpdesku Campaign Monitor
Kontakty zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor jsou k dispozici prostřednictvím e-mailu, live chatu a sociálních médií. Poskytují také bázi znalostí a fórum pro podporu. Společnost se specializuje na e-mailový marketing a poskytuje nástroje pro vytváření a sledování e-mailových kampaní.