Živý chat pro elektronický obchod a služby

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Používá
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animace záhlaví
Helpdesk software

Nezpočet členů veřejnosti postupuje k digitální zralosti vysokou rychlostí, což zvýšilo počet uživatelů internetu a online nakupování. Svět elektronického obchodování se stal jednou z nejrychlejších a nejoblíbenějších možností nákupu a prodeje produktů přes internet.

S tím přišel zvýšený počet obav nejen z toho, jak přilákat, převádět, zvyšovat prodeje a snižovat míru okamžitého opuštění elektronického obchodování, ale také jak poskytovat osobní služby prostřednictvím neosobního média. Živý chat představuje řešení pro úspěch zákazníků a investiční výhodu pro internetové podnikání.

Funkce chatu v reálném čase v systému tiketingu Help Desk - LiveAgent
Příklad okna chatu

Co je podpora softwaru pro živý chat?

Jednoduše řečeno, živý chat je jen malé okno, které se aktivuje kliknutím na tlačítko chatu vložené na webové stránce. Delší odpovědí je, že je součástí komplexního software helpdesku a je jedním z nejlepších řešení pro lepší komunikaci a služby mezi elektronickým obchodem a jeho zákazníky.

Díky integraci widgetu živého chatu na webové stránky vašeho internetového obchodu budou vaši pracovníci živého chatu schopni poskytovat bleskově rychlou zákaznickou podporu jakémukoli potenciálnímu nebo pravidelnému kupujícímu a provést je různými kontaktními body prodejní cesty.

Jak funguje živý chat ve srovnání s telefonem a e-mailem?

Živý chat představuje alternativu k tradičním komunikačním kanálům a vyniká několika pozoruhodnými výhodami.

YouTube video player

Když zákazníci prohlíží váš web, dívají se na nejnovější nabídky a jejich zájem je na vrcholu, poslední věcí, kterou chcete, je znepříjemnit jim a potenciálně přijít o prodej kvůli neschopnosti nabídnout okamžitou pomoc. Je to stejné, jako když vejdete do tradičního maloobchodu a nemůžete najít žádného ochotného zaměstnance.

Používání živého chatu je pohodlnou volbou pro rychlé zasílání zpráv, které vyžadují nejmenší úsilí od zákazníka, který potřebuje pomoc, protože nejsou nuceni přerušit svůj závazek tím, že musí sáhnout po telefonu nebo poslat e -mail.

Ve srovnání s telefonem a e-mailem se jedná o levnou platformu na údržbu, protože jeden agent zvládne více chatů současně, čímž se zkrátí průměrná čekací doba. Správci mohou nastavit počet souběžných chatů pro každého agenta jednotlivě. Tím zajistíte, že pracovníci podpory nebudou zahlceni a zákazníci dostanou ty nejlepší služby.

Jak důležitý je živý chat pro odvětví elektronického obchodování?

Pro jakýkoli obchod, online nebo tradiční, je první dojem zásadní. Atraktivní design, motiv a logo jsou základními součástmi image značky online obchodu a přítomnosti na internetu. Jakmile se ale potenciální zákazníci dostanou na váš web, vaše šance na konverzi jsou bez řádné zákaznické podpory značně mizivé.

Rozsah pozornosti online nakupujícího je relativně krátký – přibližně 5 až 10 minut.

Aby se zabránilo opuštění košíku v tak malém okně příležitosti, mohou se pracovníci chatu spojit se zákazníky prostřednictvím přizpůsobených pozdravů ve formě proaktivní pozvánky na chat.

Stejně jako ostatní funkce živého chatu se jedná o přizpůsobitelnou vyskakovací zprávu, kterou lze nastavit tak, aby se na webu zobrazovala po určitém čase, který zákazník stráví procházením. Druhou funkcí je, že ji agenti mohou použít k cílení na konkrétní zákazníky nebo stránky, například během procesu platby.

Galerie pozvání na chat v softwaru Live Chat - LiveAgent

Živý chat je užitečný nejen při křížovém prodeji, ale také při up-sellingu. Během chatu mohou agenti propagovat nejnovější produkty nebo doporučovat prémiové verze přizpůsobené zájmu kupujícího. Tím se živý chat mění z nástroje podpory na účinný marketingový nástroj v jednom.

Přehled chatu je skvělá funkce, která může prohloubit spojení mezi agenty a zákazníky. Agentům umožňuje sledovat počet návštěvníků čekajících ve frontě, jejich adresy URL, umístění nebo chování. Díky jasnému obrazu o aktuálních online zákaznících mohou agenti oslovit a sebevědomě zvládnout jakoukoli konverzaci v chatu a poskytnout jim personalizovaný zážitek.

Přehled sledování webového chatu
Příklad přehledu chatu

Prostřednictvím chatových interakcí můžete vybudovat sběr dat CRM. Pokud jste malá firma, která začíná sestavovat seznam svých klientů, můžete zvážit implementaci formuláře před chatem. Zákazníci jsou ochotni sdílet své osobní údaje výměnou za přímější a příjemnější zážitek z nakupování. Formu předběžného chatu lze snadno nastavit. Po vytvoření tlačítka chatu klikněte na zaškrtávací políčko pro: Vyžádat si informace pomocí předběžného chatu. Od té doby, pokaždé, když je aktivováno tlačítko chatu, bude tlačítko chatu, bude formulář před chatem vyzývat klienty, aby sdíleli svá data.

Živý chat pro elektronický obchod a služby
Jak nastavit formulář před chatem

Přestože je živý chat fantastickým nástrojem pro konverzace, je také neocenitelný pro taktiky udržení. V rámci strategie podpory více kanálů, si mohou firmy udržet v průměru 89% svých zákazníků.

Na online nákupy není žádná pracovní doba. Zákazníci očekávají službu 24/7. Pochopitelně to není vždy možné. Aby vyhověl všem zákazníkům, LiveAgent Chat umožňuje klientům odesílat zprávy prostřednictvím kontaktních formulářů. Jakmile bude tým podpory nebo konkrétní agent opět online, spojí se.

Funkce kontaktních formulářů v softwaru Live Chat - LiveAgent
Příklad kontaktního formuláře

Všechny funkce živého chatu jsou přizpůsobitelné s možností zadat kód CSS tak, aby odrážel image vaší značky.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Jak by měli agenti zvládnout relace chatu elektronického obchodování?

Communication is at the heart of e-commerce and community.ú>

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Online nakupování bylo pevně zavedeno jako způsob obchodování přes internet. Zkušení a znalí agenti živého chatu pomáhají vytvořit ideální online zákaznickou zkušenost.

Být živým chatovým agentem pro online obchod se liší od standardního personálu maloobchodních služeb, jak je patrné ze sady dovedností a etikety/a>.

  • Efektivní počítačové dovednosti
  • Skvělá gramatika
  • Multi-tasking 
  • Znalost podnikání a jejích produktů
  • Rychlé myšlení
  • Skvělé komunikační schopnosti
  • Profesionální a zdvořilé

Živý chat poskytuje agentům cennou sadu nástrojů funkcí. Jejich využití umožňuje agentům reagovat na zákazníky rychle a efektivně.

  • Univerzální doručená pošta: Každá relace chatu je převedena na tikety a uložena do univerzální sdílené doručené pošty. Libovolný chatovací agent s přístupem může vyhledávat a zobrazovat jakýkoli profil klienta nebo historii předchozích interakcí.
Živý chat pro elektronický obchod a služby
Příklad univerzální schránky (kliknutím ji zvětšíte)
  • Předpřipravené odpovědi a předdefinované odpovědi: Významným faktorem vysoké míry okamžitého opuštění je obtížnost přijímání odpovědí na často kladené otázky, zejména během fáze pokladny. Ať už se jedná o poplatky za dopravu nebo zásady vrácení, konzervované odpovědi a předdefinované odpovědi lze připravit a přizpůsobit v očekávání příchozích běžných otázek zákazníků. 
  • Rozdělení chatů: Přenos chatů k dostupným agentům nebo automatické směrování chatů výběrem tří předdefinovaných možností trasy – náhodné přiřazení, vyzvánění všem, maximální využití. Tato funkce zaručuje spravedlivé rozdělení pracovní zátěže mezi agenty a pozitivní služby zákazníkům.
Psaní v reálném čase
Příklad zobrazení psaní v reálném čase (kliknutím zvětšíte)
  • Distribuce chatu: Přenos chatů na dostupné agenty nebo automatické směrování chatů výběrem tří předdefinovaných možností trasy – náhodné přiřazení, vyzvánění všem, maximální využití. Tato funkce zaručuje spravedlivé rozdělení pracovní zátěže mezi agenty a pozitivní služby zákazníkům.
Distribuce chatů
Příklad distribuce chatu (kliknutím zvětšíte)
  • Průzkum po chatu: Umožněte svým kupujícím poskytovat zpětnou vazbu o chatu, recenzi produktu nebo o volbě efektivity agenta. Pozitivní hodnocení zákazníků pak mohou být použity jako sociální důkaz a zveřejněny na webu pro vyvolání doporučení. Shromážděná data lze alternativně použít k vytváření obsahu, v sekci FAQ nebo blogu. Může také odhalit dříve nenahlášené problémy s navigačním webem, které pomáhají optimalizovat váš web pro jiná mobilní zařízení.
Hodnocení agenta
Příklad ohodnocení agenta (kliknutím zvětšíte)

Chcete-li vyzkoušet jejich rychlost psaní, Live Agent zve agenty, aby vyzkoušeli bezplatný test psaní přímo na webu Live Agent.

Živý chat pro elektronický obchod a služby
Test psaní zdarma

Pokud si chcete prohlédnout seznam všech dostupných funkcí živého chatu a dozvědět se o nich podrobněji, přejděte na naši stránku funkcí.

Jak integrovat živý chat na váš web?

Integrace tlačítka živého chatu nemůže být jednodušší. Jediným požadavkem je zkopírovat a vložit krátký kód HTML z vašeho účtu LiveAgent a je aktivní. Není třeba stahovat žádný další software, ale je podporována integrace se softwarem nebo aplikací třetích stran.

Mnoho online obchodů je spravováno prostřednictvím aplikace Shopify a chatovací software LiveAgent byl vyvinut ohledem na bezproblémový proces integrace a migrace.

YouTube video player

Jaké jsou funkce zabezpečení živého chatu?

Obavy o bezpečnost jsou na historicky nejvyšší úrovni. Ochrana dat, zabezpečení účtu a záležitosti týkající se soukromí jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje své podnikání online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí

Báze znalostí

Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Pokud si přejete zobrazit všechny dostupné plány, podívejte se na naši stránku s cenami.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo