Nezpočet členů veřejnosti postupuje k digitální zralosti vysokou rychlostí, což zvýšilo počet uživatelů internetu a online nakupování. Svět elektronického obchodování se stal jednou z nejrychlejších a nejoblíbenějších možností nákupu a prodeje produktů přes internet.
S tím přišel zvýšený počet obav nejen z toho, jak přilákat, převádět, zvyšovat prodeje a snižovat míru okamžitého opuštění elektronického obchodování, ale také jak poskytovat osobní služby prostřednictvím neosobního média. Živý chat představuje řešení pro úspěch zákazníků a investiční výhodu pro internetové podnikání.
Jednoduše řečeno, živý chat je jen malé okno, které se aktivuje kliknutím na tlačítko chatu vložené na webové stránce. Delší odpovědí je, že je součástí komplexního software helpdesku a je jedním z nejlepších řešení pro lepší komunikaci a služby mezi elektronickým obchodem a jeho zákazníky.
Díky integraci widgetu živého chatu na webové stránky vašeho internetového obchodu budou vaši pracovníci živého chatu schopni poskytovat bleskově rychlou zákaznickou podporu jakémukoli potenciálnímu nebo pravidelnému kupujícímu a provést je různými kontaktními body prodejní cesty.
Živý chat představuje alternativu k tradičním komunikačním kanálům a vyniká několika pozoruhodnými výhodami.
Když zákazníci prohlíží váš web, dívají se na nejnovější nabídky a jejich zájem je na vrcholu, poslední věcí, kterou chcete, je znepříjemnit jim a potenciálně přijít o prodej kvůli neschopnosti nabídnout okamžitou pomoc. Je to stejné, jako když vejdete do tradičního maloobchodu a nemůžete najít žádného ochotného zaměstnance.
Používání živého chatu je pohodlnou volbou pro rychlé zasílání zpráv, které vyžadují nejmenší úsilí od zákazníka, který potřebuje pomoc, protože nejsou nuceni přerušit svůj závazek tím, že musí sáhnout po telefonu nebo poslat e -mail.
Ve srovnání s telefonem a e-mailem se jedná o levnou platformu na údržbu, protože jeden agent zvládne více chatů současně, čímž se zkrátí průměrná čekací doba. Správci mohou nastavit počet souběžných chatů pro každého agenta jednotlivě. Tím zajistíte, že pracovníci podpory nebudou zahlceni a zákazníci dostanou ty nejlepší služby.
Pro jakýkoli obchod, online nebo tradiční, je první dojem zásadní. Atraktivní design, motiv a logo jsou základními součástmi image značky online obchodu a přítomnosti na internetu. Jakmile se ale potenciální zákazníci dostanou na váš web, vaše šance na konverzi jsou bez řádné zákaznické podpory značně mizivé.
Rozsah pozornosti online nakupujícího je relativně krátký – přibližně 5 až 10 minut.
Aby se zabránilo opuštění košíku v tak malém okně příležitosti, mohou se pracovníci chatu spojit se zákazníky prostřednictvím přizpůsobených pozdravů ve formě proaktivní pozvánky na chat.
Stejně jako ostatní funkce živého chatu se jedná o přizpůsobitelnou vyskakovací zprávu, kterou lze nastavit tak, aby se na webu zobrazovala po určitém čase, který zákazník stráví procházením. Druhou funkcí je, že ji agenti mohou použít k cílení na konkrétní zákazníky nebo stránky, například během procesu platby.
Živý chat je užitečný nejen při křížovém prodeji, ale také při up-sellingu. Během chatu mohou agenti propagovat nejnovější produkty nebo doporučovat prémiové verze přizpůsobené zájmu kupujícího. Tím se živý chat mění z nástroje podpory na účinný marketingový nástroj v jednom.
Přehled chatu je skvělá funkce, která může prohloubit spojení mezi agenty a zákazníky. Agentům umožňuje sledovat počet návštěvníků čekajících ve frontě, jejich adresy URL, umístění nebo chování. Díky jasnému obrazu o aktuálních online zákaznících mohou agenti oslovit a sebevědomě zvládnout jakoukoli konverzaci v chatu a poskytnout jim personalizovaný zážitek.
Prostřednictvím chatových interakcí můžete vybudovat sběr dat CRM. Pokud jste malá firma, která začíná sestavovat seznam svých klientů, můžete zvážit implementaci formuláře před chatem. Zákazníci jsou ochotni sdílet své osobní údaje výměnou za přímější a příjemnější zážitek z nakupování. Formu předběžného chatu lze snadno nastavit. Po vytvoření tlačítka chatu klikněte na zaškrtávací políčko pro: Vyžádat si informace pomocí předběžného chatu. Od té doby, pokaždé, když je aktivováno tlačítko chatu, bude tlačítko chatu, bude formulář před chatem vyzývat klienty, aby sdíleli svá data.
Přestože je živý chat fantastickým nástrojem pro konverzace, je také neocenitelný pro taktiky udržení. V rámci strategie podpory více kanálů, si mohou firmy udržet v průměru 89% svých zákazníků.
Na online nákupy není žádná pracovní doba. Zákazníci očekávají službu 24/7. Pochopitelně to není vždy možné. Aby vyhověl všem zákazníkům, LiveAgent Chat umožňuje klientům odesílat zprávy prostřednictvím kontaktních formulářů. Jakmile bude tým podpory nebo konkrétní agent opět online, spojí se.
Všechny funkce živého chatu jsou přizpůsobitelné s možností zadat kód CSS tak, aby odrážel image vaší značky.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Online nakupování bylo pevně zavedeno jako způsob obchodování přes internet. Zkušení a znalí agenti živého chatu pomáhají vytvořit ideální online zákaznickou zkušenost.
Být živým chatovým agentem pro online obchod se liší od standardního personálu maloobchodních služeb, jak je patrné ze sady dovedností a etikety/a>.
Živý chat poskytuje agentům cennou sadu nástrojů funkcí. Jejich využití umožňuje agentům reagovat na zákazníky rychle a efektivně.
Chcete-li vyzkoušet jejich rychlost psaní, Live Agent zve agenty, aby vyzkoušeli bezplatný test psaní přímo na webu Live Agent.
Pokud si chcete prohlédnout seznam všech dostupných funkcí živého chatu a dozvědět se o nich podrobněji, přejděte na naši stránku funkcí.
Integrace tlačítka živého chatu nemůže být jednodušší. Jediným požadavkem je zkopírovat a vložit krátký kód HTML z vašeho účtu LiveAgent a je aktivní. Není třeba stahovat žádný další software, ale je podporována integrace se softwarem nebo aplikací třetích stran.
Mnoho online obchodů je spravováno prostřednictvím aplikace Shopify a chatovací software LiveAgent byl vyvinut ohledem na bezproblémový proces integrace a migrace.
Obavy o bezpečnost jsou na historicky nejvyšší úrovni. Ochrana dat, zabezpečení účtu a záležitosti týkající se soukromí jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje své podnikání online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí.
Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.
Pokud si přejete zobrazit všechny dostupné plány, podívejte se na naši stránku s cenami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team