Přehled chatů

Chats overview is one of many great features of LiveAgent. It provides important information about your website visitors and at the same time allows you to take an action.

For instance, you can view the visitor’s country, the URL he/she is browsing at the moment as well as how much time they’ve spent there. After that, you can proactively invite them to chat.

Jaké informace můžete vidět v Přehledu chatů?

Online návštěvníci

Online návštěvníci představují počet návštěvníků, kteří si právě prohlížejí vaše webové stránky. Díky této funkci je můžete snadno oslovit a dát jim vědět, že jste připraveni jim v případě potřeby pomoci. Navíc můžete své sdělení konkrétně upravit. Sekce online návštěvníků v aplikaci LiveAgent nabízí několik důležitých, obecných informací, které vám mohou pomoci před oslovením.

Podívejme se na příklad;

Sára je v současné době na vaší stránce s ceníkem a chvíli probírá stejné informace. To je skvělá příležitost, jak ji oslovit, aby věděla, že jste tam pro ni, kdyby potřebovala další informace. Proaktivní, ale ne otravný přístup.

Návštěvníci ve frontě

Chats overview also gives you the number of visitors waiting to chat with your customer service agents. As a result, you can easily detect if your support has enough agents to deal with the number of visitors in the queue.

Chatující návštěvníci

Další skvělá funkce Přehledu chatů je ta, že můžete vidět počet chatujících návštěvníků.

Dostupní agenti

Zjistěte, kolik agentů je k dispozici na chatu, a rychle zjistěte, zda je na směně dostatek zaměstnanců. Tato funkce úzce souvisí s návštěvníky ve frontě. Díky těmto dvěma funkcím může mít manažer přehled, aby mohl rychle analyzovat situaci a následně podle ní jednat.

Aktuální stránka (URL), kterou si návštěvník prohlíží

Snadno a rychle zjistíte, jaké adresy URL si návštěvníci právě prohlížejí a kolik času na nich strávili. Čím více informací vaši agenti mají, tím lepší služby/podporu mohou poskytovat. Můžete například zjistit, že některé adresy URL je třeba vylepšit, abyste zákazníkům poskytli lepší služby.

Příklad:

If a potential customer/visitor is at the checkout page for a long time, the proactive chat invitation can help your sales team to close the deal. On the other hand, your team can discover a reoccurring issue the customers experience throughout the customer journey. You can analyze these situations simply by navigating to Chats overview in LiveAgent.

Doporučovací odkazy

Chtěli byste zjistit, zda návštěvníci přicházejí z odkazů? Přehled chatů vám to prozradí. Pokud máte například hodně návštěvníků z doporučovacích odkazů, kde jste poskytli slevu, můžete je proaktivně oslovit a zeptat se, zda nepotřebují více informací o nabídce.

Stát, kde se návštěvník nachází

Zjistěte, odkud vaši návštěvníci pochází. Čím více o svých zákaznících či návštěvnících víte, tím lepší zákaznický servis dokážete poskytnout.

Mapa návštěvníků

Zobrazení online návštěvníků procházejících webové stránky na mapě (červená značka) a návštěvníků chatujících s agenty (modrá značka).

Poznámka: *Google začal účtovat používání rozhraní API pro vestavěné mapy. Chcete-li tedy mít správně zobrazenou mapu návštěvníků, musíte si na platformě Mapy Google vytvořit fakturační účet.

Jaké jsou funkce přehledu chatů?

See a current chat conversation between an agent and a visitor

Proaktivně pozvěte návštěvníka k chatu (pozvánka na chat se zobrazí na stránce, kterou si návštěvník právě prochází)

Přijetí a zahájení konverzace s návštěvníkem čekajícím ve frontě

Výhody pro vaši firmu:

  • Efektivita pracovních postupů zákaznického servisu
  • Spokojení zákazníci
  • Ušetření času
  • Zákaznický zážitek

Are you ready to improve your customer service?

Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.

Příklad ze života:

Na obrázku níže vidíte 3089 online návštěvníků. S návštěvníky si povídá několik agentů. Například agent Dominik chatuje se zákazníkem z Francie a Německa současně.

Kliknutím na tlačítko s okem můžeme také zjistit, o čem si agenti povídají s návštěvníky. Kromě toho můžeme také kliknutím na tlačítko ruky pozvat návštěvníky k chatu.

Můžete také vidět návštěvníka ze Španělska, který si prohlíží webové stránky: “https://support.ladesk.com/“. Pod touto informací je uvedena předchozí webová stránka, ze které zákazník vstoupil na vaše webové stránky. V tomto případě se jedná o následující stránku: “https://google.es/”. Pokud se však podíváte na zákazníka jménem Andrea, uvidíte, že tam žádná taková informace není. V důsledku toho se zobrazí jako Žádný doporučovací odkaz.

Zdroje báze znalostí

Chcete-li se dozvědět více, přečtěte si článek Jak vytvořit tlačítko live chatu – LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo