SugarCRM

Co je SugarCRM?

SugarCRM je rozsáhlý opensourcový software pro řízení vztahu se zákazníky s automatizací prodeje, marketingovou kampaní, zákaznickou podporou a možnostmi spolupráce.

Kód aplikace je dostupný každému uživateli, vývojáři, což znamená, že si můžete přizpůsobit pracovní postupy, pokud k tomu máte potřebné prostředky a znalosti.

Jak službu používat?

Upozornění na novinky nebo aktualizace týkající se zákazníků, kontaktů, políček, úkolů, modulů, případů, vedení, záznamů nebo příležitostí vám už s touto integrací neuniknou. Všechny tyto informace či políčka můžete rovněž vytvářet nebo aktualizovat přímo ze svého ovládacího panelu.

Výhody

  • Řízení vztahu se zákazníky z jednoho softwaru
  • Oznámení, která vás udrží v obraze o aktuálním dění
  • Ze svého ovládacího panelu můžete provádět různé akce
  • Lepší pracovní postupy
  • Úspora času, už žádné přepínání mezi aplikacemi

Jak propojit SugarCRM s LiveAgentem přes Zapier

SugarCRM lze propojit s LiveAgentem přes službu Zapier, a to pomocí Zap systému se spouštěči a akcemi. Na této stránce najdete i dostupné možnosti mnoha dalších integrací.

Nemáte-li ještě Zapier účet, můžete si ho vytvořit zde. Poté přejděte na stránku s integracemi LiveAgent + SugarCRM.

Integrace LiveAgent a SugarCRM na webu Zapier
LiveAgent + SugarCRM

Sjeďte myší dolů, kde najdete sekci Propojit LiveAgent + SugarCRM během pár minut. Zde si můžete vybrat spouštěč a akci. Podívejte se na seznam možných integrací a dobře si rozmyslete, co od dané integrace vlastně očekáváte.

V následujícím příkladu vám ukážeme propojení SugarCRM spouštěče “Nový úkol” a LiveAgent akce “Vytvořit konverzaci”. Jakmile si vyberete spouštěč a akci, klikněte na modré tlačítko Pokračovat.

SugarCRM spouštěč "Nový úkol" a LiveAgent akce "Nová konverzace"
Vybraný spouštěč a akce

Prvním krokem je nastavení spouštěče. Přihlaste se do SugarCRM přes Zapier a umožněte mu přístup k datům. Spouštěč máte možnost nejdříve vyzkoušet, zda vůbec funguje.

Nastavení spouštěče SugarCRM v integraci Zapier
Nastavení spouštěče

Druhým krokem je konfigurace akce. V našem případě jsme museli vyplnit údaje jako e-mailová adresa příjemce a odesílatele, předmět zprávy atd.

Nastavení LiveAgent akce v integraci Zapier
Nastavení akce

Nyní už zbývá udělat pouze finální test integrace a máme hotovo. Odteď kdykoliv vytvoříte nový úkol v SugarCRM, vaši agenti dostanou zprávu, která je o něm informuje.

V SugarCRM byl vytvořen nový úkol
Nový úkol v SugarCRM
Po úspěšné integraci se SugarCRM dorazil do LiveAgentu tiket
Tiket o novém úkolu

Na webu Zapier můžete vytvářet i další integrace pro různé účely

Frequently asked questions

Co je SugarCRM?

SugarCRM je nástroj pro řízení vztahu se zákazníky, který od roku 2004 umožňuje firmám automatizovat prodeje a marketingové procesy. 

Jak používat integraci SugarCRM v LiveAgentu?

- dostávejte oznámení o změnách/aktualizacích 

- vše v jedné platformě

- aktualizujte informace o zákaznících přímo z LiveAgentu

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo