Twilio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Twilio?
Twilio je globální cloudová komunikační platforma jako služba (PaaS). Sídlí v San Francisku v Kalifornii. Společnost Twilio však působí v celosvětovém měřítku. Cílem společnosti je pomáhat klientům zlepšovat jejich podnikání. Konkrétně; “znovuobjevit komunikaci se spotřebiteli značky” pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
Společnost LiveAgent uzavřela partnerství VOIP se společností Twilio. Twilio umožňuje vašim agentům zákaznického servisu nebo podpory uskutečňovat a přijímat hovory přes VOIP prostřednictvím call centra LiveAgent. Se službou LiveAgent můžete operovat odkudkoli na světě. Navíc můžete používat naprostou většinu zařízení, abyste mohli svým zákazníkům pomáhat téměř odkudkoli. Mezi tato zařízení patří stolní počítač, notebook, chytrý telefon, a dokonce i pevný telefon s příslušným převodníkem. Navíc můžete připojit libovolný počet čísel. To se může lišit v závislosti na;
- počet společností/značek, které máte
- země, ve kterých vaše firma působí
- produkty/služby, které nabízíte
Kolik stojí integrace Twilio ve službě LiveAgent?
Jak lze integrovat do aplikace LiveAgent?
Zjednodušeně řečeno, musíte si vytvořit účet v aplikaci LiveAgent i Twilio. Poté jednoduše implementujete pověření z Twilio do služby LiveAgent, protože Twilio je již v LiveAgent zabudováno.
Chcete-li se dozvědět více, zde je průvodce krok za krokem – integrace Twilio.
Výhody:
- žádné poplatky za integraci
- zlepšení zákaznické zkušenosti
- přístupnost z více zařízení
- obvykle nižší náklady na hovor
- možnost přidat tolik čísel, kolik vaše společnost potřebuje
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Twilio integration!
Frequently Asked Questions
Co je to číslo VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol (IP). Číslo VoIP je moderní způsob, jak uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím internetu.
Co je to integrace Twilio?
LiveAgent nabízí svým zákazníkům integraci VoIP prostřednictvím několika partnerů. Jedním z nich je Twilio.
Kolik stojí integrace Twilio ve službě LiveAgent?
Služba Twilio je již integrovaná v aplikaci LiveAgent a je zdarma. Twilio však zpoplatňuje služby individuálně.
NordPass a LiveAgent jsou vhodné pro firmy všech velikostí, nabízejí spolupráci v reálném čase a možnosti zlepšení zákaznické podpory. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent nabízí šablony pro live chat a instrukce pro vytvoření účtu v řídícím panelu. LiveAgent také nabízí možnost schůzek a demo. Stránky využívají cookies.
The text discusses LiveAgent, a Swiss Army Knife for customer support that offers various products such as complaint management, email management software, and helpdesk software for startups. It includes contact information for the sales department and offers the option to sign up for a newsletter. The text also details the process of creating an account and accessing the LiveAgent dashboard. The page uses cookies and offers options such as scheduling a one-on-one meeting, a contact form, and live chat.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Třetina zákazníků Twitteru se obrátí na společnost prostřednictvím této sociální sítě. Odpověď od zákaznického servisu se očekává do jedné hodiny, ale pouze 3% tweetů o problémech se zákaznickým servisem obsahuje jméno společnosti. Uživatelé sociálních médií stráví na těchto platformách až 145 minut denně a stávají se tedy důležitou součástí obchodní strategie. LiveAgent poskytuje zákaznický servis a posílá přihlašovací údaje na e-mail klienta po registraci.