vCita integration
Co je vCita?
vCita je nástroj pro plánování schůzek, který využívají menší podniky. Obsahuje nástroje pro správu klientů a marketingové nástroje.
Jak službu používat?
Integrace vCita se používá k vytváření a hledání klientů, vytváření konverzací či zadávání času, kdy jste zaneprázdněni. Rovněž vás udrží v obraze o vašich nových i stávajících zákaznících.
Výhody
- Správa klientů bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Dopřejte si trochu klidu a zadejte si do rozvrhu, kdy jste nejvíc zaneprázdněni
Frequently Asked Questions
Co je vCita?
vCita je plánovací software, který od roku 2010 rovněž poskytuje CRM a marketingové nástroje.
Jaké jsou výhody používání integrace vCita v LiveAgentu?
Integrací služby vCita s LiveAgentem budete moct: - vytvářet efektivní pracovní postupy - plánovat schůzky přímo z LiveAgentu - zahájit konverzaci s kontakty z vCita
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!