vCita integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je vCita?
vCita je nástroj pro plánování schůzek, který využívají menší podniky. Obsahuje nástroje pro správu klientů a marketingové nástroje.
Jak službu používat?
Integrace vCita se používá k vytváření a hledání klientů, vytváření konverzací či zadávání času, kdy jste zaneprázdněni. Rovněž vás udrží v obraze o vašich nových i stávajících zákaznících.
Výhody
- Správa klientů bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Dopřejte si trochu klidu a zadejte si do rozvrhu, kdy jste nejvíc zaneprázdněni
Frequently Asked Questions
Co je vCita?
vCita je plánovací software, který od roku 2010 rovněž poskytuje CRM a marketingové nástroje.
Jaké jsou výhody používání integrace vCita v LiveAgentu?
Integrací služby vCita s LiveAgentem budete moct: - vytvářet efektivní pracovní postupy - plánovat schůzky přímo z LiveAgentu - zahájit konverzaci s kontakty z vCita
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí integraci s různými platformami a službami ke zlepšení pracovních postupů a řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto služby patří integrační služba Integrately a recenze chatbota Intercom. LiveAgent také nabízí funkce jako portál zákaznické podpory, migrace dat a řízení stížností. Je dostupný v bezplatné zkušební verzi s možností vytvoření až 200 úkolů.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí různé funkce jako integrace, alternativy a prohlídky. K dispozici jsou také blog, slovník, akademie a šablony. LiveAgent také nabízí podporu a migraci dat. Společnost získala ocenění a certifikáty. Na webu jsou také kontaktovatelní prodejci a možnost přihlášení k odběru newsletteru.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.