Co je vCita?
vCita je nástroj pro plánování schůzek, který využívají menší podniky. Obsahuje nástroje pro správu klientů a marketingové nástroje.
Jak službu používat?
Integrace vCita se používá k vytváření a hledání klientů, vytváření konverzací či zadávání času, kdy jste zaneprázdněni. Rovněž vás udrží v obraze o vašich nových i stávajících zákaznících.
Výhody
- Správa klientů bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Dopřejte si trochu klidu a zadejte si do rozvrhu, kdy jste nejvíc zaneprázdněni
Frequently asked questions
Co je vCita?
vCita je plánovací software, který od roku 2010 rovněž poskytuje CRM a marketingové nástroje.
Jaké jsou výhody používání integrace vCita v LiveAgentu?
Integrací služby vCita s LiveAgentem budete moct:
- vytvářet efektivní pracovní postupy
- plánovat schůzky přímo z LiveAgentu
- zahájit konverzaci s kontakty z vCita
Statistiky ukazují, že doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. Je vhodný pro firmy všech velikostí a umožňuje spolupráci v reálném čase. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné.
Text popisuje význam integrace chatovací služby a CRM pro dobrou komunikaci se zákazníky. Kromě toho článek nabízí informace o CRM softwarech, které pomáhají podnikům spravovat zákaznická data a zlepšovat zákaznickou zkušenost. Dále je zde důraz kladen na používání kvalitních skriptů pro call centrum a potřebu osobního a empatického přístupu ke zákazníkům.
V textu jsou zmíněny metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu, jako například vytváření kanálů založených na datech, personalizované marketingové kampaně a použití sociálních důkazů. Dále jsou popsána stádia marketingového kanálu a proces analýzy konverzního kanálu, který zahrnuje sledování KPI a identifikaci úzkých míst v jednotlivých krocích kanálu. Na závěr jsou uvedeny metody pro vytvoření kanálu, včetně optimalizace konverzního poměru a generování návštěvnosti pomocí obsahu.