vCita

Co je vCita?

vCita je nástroj pro plánování schůzek, který využívají menší podniky. Obsahuje nástroje pro správu klientů a marketingové nástroje.

Jak službu používat?

Integrace vCita se používá k vytváření a hledání klientů, vytváření konverzací či zadávání času, kdy jste zaneprázdněni. Rovněž vás udrží v obraze o vašich nových i stávajících zákaznících.

Výhody

  • Správa klientů bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
  • Dopřejte si trochu klidu a zadejte si do rozvrhu, kdy jste nejvíc zaneprázdněni

Frequently asked questions

Co je vCita?

vCita je plánovací software, který od roku 2010 rovněž poskytuje CRM a marketingové nástroje.  

 

Jaké jsou výhody používání integrace vCita v LiveAgentu?

Integrací služby vCita s LiveAgentem budete moct:

- vytvářet efektivní pracovní postupy

- plánovat schůzky přímo z LiveAgentu

- zahájit konverzaci s kontakty z vCita

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet
Zákaznická chatovací služba poskytuje zákazníkům chat v reálném čase, aby mohli komunikovat s pracovníky podpory. Jedná se o jeden z nejrychlejších komunikačních nástrojů.

Chatovací služba

Statistiky ukazují, že doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. Je vhodný pro firmy všech velikostí a umožňuje spolupráci v reálném čase. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné.

LiveAgent podporuje celou řadu integrací, které usnadní vaše pracovní postupy. Můžete připojit tolik aplikací, kolik jen budete chtít, a vše přitom můžete spravovat ze svého ovládacího panelu v LiveAgentu.

Integrace

Integrace různých typů stránek, aplikací a nástrojů umožňuje efektivnější práci a zlepšuje chod digitálních řešení. Integrace od LiveAgentu umožňují připojit nejrůznější nástroje, čímž se automatizuje úkoly a zlepšuje efektivita zákaznické služby.

Integrace se systémem Vtiger umožňuje snadnou správu CRM z aplikace LiveAgent. Jednoduše jej integrujte prostřednictvím Zapieru a začněte získávat výhody.

Vtiger CRM

Text popisuje význam integrace chatovací služby a CRM pro dobrou komunikaci se zákazníky. Kromě toho článek nabízí informace o CRM softwarech, které pomáhají podnikům spravovat zákaznická data a zlepšovat zákaznickou zkušenost. Dále je zde důraz kladen na používání kvalitních skriptů pro call centrum a potřebu osobního a empatického přístupu ke zákazníkům.

Získejte více informací o konverzním kanálu. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Konverzní kanál

V textu jsou zmíněny metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu, jako například vytváření kanálů založených na datech, personalizované marketingové kampaně a použití sociálních důkazů. Dále jsou popsána stádia marketingového kanálu a proces analýzy konverzního kanálu, který zahrnuje sledování KPI a identifikaci úzkých míst v jednotlivých krocích kanálu. Na závěr jsou uvedeny metody pro vytvoření kanálu, včetně optimalizace konverzního poměru a generování návštěvnosti pomocí obsahu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo