Hledáte freesoftware pro správu zákazníků?

Postaráme se o vás s bezplatným tiketováním, správou znalostí, live chatem a funkcemi call cetra.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Hledáte bezplatný software pro správu zákazníků?

LiveAgent je pro vaši společnost ta pravá volba. Užijte si navždy bezplatný účet a získejte přístup k základním funkcím pro poskytování excelentní zákaznické podpory a správy zákazníků. LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky roku 2020. Zůstaňte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim ještě rychleji s LiveAgentem.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Výhody bezplatného softwaru pro správu zákaznkíků

Správa vztahů se zákazníky nemusí být složitá, pokud využíváte ty správné nástroje.

Jedno kontaktní místo

Dotazy vašich zákazníků jsou uloženy na jednom místě, což vám umožní soustředit se na řešení, ne na hledání. Všechna vaše komunikace přehledně zorganizována pod jednou střechou.

Spokojení zákazníci

Vaše zákazníky můžete učinit spokojenými i díky bezplatnému účtu, ve kterém máte přístup k základním funkcím pro poskytování zákaznické podpory.

Zlepšení produktivity

Řešení správy zákazníků pomocí LiveAgenta vám umožní zlepšit workflow a zefektivnit tak vaši podporu.
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Správa zákazníků s LiveAgentem

Dejte vaší interakci se zákazníky nejvyšší prioritu díky správnému softwaru. S bezplatným softwarem pro správu zákazníků LiveAgent získáte jedno místo pro všechny vaše e-maily, live chaty, hovory a zprávy z kontaktních formulářů. Také si budete moci užít neomezený počet agentů, kteří budou veškerou vaši komunikaci spravovat.

Seznam funkcí bezplatného LiveAgent účtu

Bezplatný účet LiveAgent má různá omezení a neobsahuje všechny tiketovací funkce a funkce helpdesku, jako automatizace, pravidla, SLA, připojení sociálních sítí a pokročilý reporting… Zkontrolujte a porovnejte, které funkce jsou obsahem nebo chybí v bezplatném plánu.
Free help desk software migration icon

Free plán

Zdarma
7-denní historie tiketů Omezené integrace Žádné účty sociálních sítí Chybějící funkce
Free Live Chat-icon

Placený plán

od 350 Kč/měsíc
Žádná omezení Spousta užitečných funkcí Připojení sociálních sítí Plná historie tiketů a mnohem víc…
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Bezplatný live chat

Díky live chatu na vašich webových stránkách se se svými zákazníky můžete spojit ještě předtím, než vaše stránky opustí. Live chat nabízí rychlé řešení pro vaše zákazníky, kteří hledají rady nebo informace. LiveAgent má nejrychlejší live chat widget na trhu s rychlostí zobrazení chatu za 2.5 sekundy. A je součástí bezplatného plánu.

Bezplatný tiketovací systém

Tiketovací systém LiveAget je správnou odpovědí pro každou společnost. Tiketovací systém promění veškerou komunikaci se zákazníky na tikety, které jsou automaticky řazeny do panelu agenta LiveAgent. Už žádná chaotická komunikace nebo nekonečné hledání v jednotlivých kanálech. Pro vaše pohodlí je vše umístěno v jediném skvělém nástroji.
LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Bezplatné call centrum

Nastavte si své vlasní call centrum během několika minut a spravujte vaše zákazníky více osobně skrze prohlížeč, hardwarové telefony nebo mobilní aplikaci. To znamená, že pokud nechcete, nemusíte platit za nastavení telefonů nebo kupovat speciální hardware, abyste vytvořili fyzické call centrum. Všechny záležitosti týkající se telefonních hovorů jsou spravovány LiveAgentem a vy se můžete pouze soustředit na pomoc svým zákazníkům.

Bezplatná znalostní báze

Věděli jste, že zákaznící raději hledají informace samostatně před tím, než kontaktují agenty podpory? Vytvořte si svou bezplatnou znalostní bázi a poskytněte svým zákazníkům užitečné informace týkající se vaší společnosti. Navíc si vše můžete přizpůsobit dle brandu vaší společnosti. Vytvořte články obsahující nejčastější dotazy a dejte svým agentům možnost soustředit se na důležitější úkoly.
book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Připraveni na lepší správu zákazníků?

Udělejte změnu ve své správě zákazníků a pomáhejte svým zákazníkům, jak nejlépe to jde. Nemusí vás to stát vůbec nic. V případě, že budete potřebovat pokročilejší funkce, můžete jednoduše přepnout na placený plán, obsahující užitečné funkce, podporu na sociálních sítích a mnohem více – vše za rozumné ceny.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Bezplatný software pro správu zákazníků
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ

Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

LiveAgent je výkonná alternativa pro zvýšení úrovně zákaznické podpory vašeho softwaru. Nabízí více kanálů komunikace a mnoho funkcí a integrací.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo