Vtiger CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Vtiger CRM?
Vtiger je cloudový software pro správu vztahů se zákazníky. Pomůže vám se správou kontaktů, řízením pipeline a marketingových kampaní.
Jak je možné službu využít?
Pomocí této integrace se systémem Vtiger CRM můžete dostávat upozornění na aktualizace z ovládacího panelu LiveAgent. Budete tak vědět o každém novém zákazníkovi, případu, události, poptávce, kontaktu, faktuře a příležitosti. Integrace také sleduje aktualizace nebo změny. Pomocí ní můžete vytvářet případy, události, kontakty, potenciální zákazníky, produkty, služby, tikety a další.
Výhody
- Správa vztahů se zákazníky z LiveAgent
- Nechat se informovat o novinkách nebo aktualizacích
- Jedno řešení, žádné přepínání
- Ušetřete čas a udělejte více práce
Frequently Asked Questions
Co je Vtiger?
Vtiger je cloudový systém pro řízení vztahů se zákazníky od roku 2004.
Jaké jsou výhody používání Vtiger v LiveAgent?
- zvýšená zákaznická spokojenost - zlepšení efektivity pracovních postupů zákaznického servisu - možnost spravovat vaše informace o zákaznících z LiveAgent
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Software CRM uchovává důležité informace o zákaznících, jako jsou kontaktní údaje a historie nákupů. Integrace s LiveAgent nabízí možnosti vlastních polí a propojení s třetími stranami. Pomáhá zlepšit zákaznickou podporu a prodejní zkušenosti.
Software pro call centra odchozích hovorů je využíván prodejními týmy ke studenému či teplému kontaktování potenciálních zákazníků. Je vhodným nástrojem také pro týmy zákaznické podpory, proaktivním oslovováním zákazníků. Díky personalizovanému přístupu lze výrazně snížit počet příchozích hovorů a zlepšit celkovou kvalitu zákaznických služeb. Při výběru softwaru pro call centrum by mělo být zvažováno, zda je potřeba software pro odchozí nebo příchozí hovory a zda nevýhodou není smíšené řešení.
Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání
Přizpůsobte své komunikaci každému zákazníkovi, poskytujte všechny informace a po hovoru pošlete osobní následnou zprávu. Uzavřete tiket a požádejte o zpětnou vazbu.