Tiketovací systém

Co je tiketovací systém?

Tiketovací systém je nezbytnou součástí softwaru helpdesku, který umožňuje efektivní a organizovanou práci zástupců zákazníků. Systém tiketingu přijme požadavek zákazníka na podporu a automaticky vytvoří tiket. Za vyřešení tiketu je pak zodpovědný určitý agent. V tiketovacím systému je možné spravovat také odpovědnosti za tikety.

Tiketovací systém je opravdu užitečný pro všechny pracovníky zákaznického servisu. Tento řídicí systém má také vliv na náklady, tržby, výnosy, spokojenost zákazníků a je velkou úsporou času.

Tiketing

Frequently asked questions

Jak definujete tiketovací systém?

Systém tiketingu je nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje podání zákazníků. Je nezbytnou součástí softwaru helpdesku a umožňuje zástupcům zákaznického servisu pracovat efektivně a organizovaně.

 

Potřebuje každá společnost tiketovací systém?

Pokud prodáváte produkty nebo služby a chcete se prosadit na trhu a být schopni konkurovat ostatním společnostem, budete potřebovat systém pro tiketing. Umožní vám automatizovat práci, organizovat oznámení, efektivní servis, určovat priority úkolů a snadno předávat tikety mezi agenty. 

 

Je LiveAgent tiketovací systém?

LiveAgent je tiketovací systém. Automaticky sleduje a převádí všechny požadavky zákazníků na tikety bez ohledu na komunikační kanál. Rozhraní je intuitivní a umožňuje efektivní obsluhu.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo