VoipTiger integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je VoipTiger?
VoipTiger je firemní telefonie s bezplatnou cloudovou pobočkovou ústřednou. Funguje od roku 2011. Své služby poskytuje klientům po celém světě. Kromě toho je společnost poskytovatelem VoIP. Společnost tvrdí, že jejich klienti: “platí pouze za skutečně využité minuty bez roamingových poplatků”. Společnost často aktualizuje své tarify, aby uspokojila své zákazníky.
Služba LiveAgent se neustále vyvíjí, aby zlepšovala zkušenosti zákazníků. Proto jsme navázali spolupráci se společností VoipTiger, takže zákazníci mohou snadno propojit své VoIP číslo se svým Call centrem LiveAgent.
Kolik stojí integrace se službou LiveAgent?
Integrace VoipTiger do LiveAgentu je bez jakýchkoli dalších poplatků. Společnost VoipTiger si však účtuje své služby samostatně, protože pracuje nezávisle.
Jak propojíte VoipTiger s LiveAgent?
Abyste mohli VoipTiger připojit, musíte nejprve získat číslo VoIP. LiveAgent nevyžaduje žádnou další integraci. Stačí se tedy pouze přihlásit ke svému účtu LiveAgent. Poté přejděte do sekce Čísla, kde vyhledáte VoipTiger. Nakonec vyplňte potřebné údaje a začněte jej používat!
Pokud máte potíže s navigací v aplikaci LiveAgent, zde je snímek obrazovky, který vám pomůže s připojením VoipTigeru.
Výhody:
- celosvětový dosah
- schopnost používat více zařízení
- jednoduchý přístup odkudkoli
- méně nákladů
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoipTiger integration!
Frequently Asked Questions
Co je PBX?
PBX je zkratka, která znamená Private Branch Exchange.
Co je VoipTiger integrace?
VoipTiger je poskytovatel VoIP. Pokud tedy chcete integrovat své VoIP číslo do call centra LiveAgent, můžete tak jednoduše učinit vyplněním potřebných pověření v LiveAgentu bez jakýchkoli dalších nákladů.
Jak integrovat VoipTiger do LiveAgent?
Nejprve získejte číslo VoIP od společnosti VoipTiger. Poté se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a přejděte do části Konfigurace - Hovory - Čísla - (tlačítko +). Vyhledejte VoipTiger a vyplňte všechny informace.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.