Partner
Co je VoipTiger?
VoipTiger je firemní telefonie s bezplatnou cloudovou pobočkovou ústřednou. Funguje od roku 2011. Své služby poskytuje klientům po celém světě. Kromě toho je společnost poskytovatelem VoIP. Společnost tvrdí, že jejich klienti: “platí pouze za skutečně využité minuty bez roamingových poplatků”. Společnost často aktualizuje své tarify, aby uspokojila své zákazníky.
Služba LiveAgent se neustále vyvíjí, aby zlepšovala zkušenosti zákazníků. Proto jsme navázali spolupráci se společností VoipTiger, takže zákazníci mohou snadno propojit své VoIP číslo se svým Call centrem LiveAgent.


Kolik stojí integrace se službou LiveAgent?
Integrace VoipTiger do LiveAgentu je bez jakýchkoli dalších poplatků. Společnost VoipTiger si však účtuje své služby samostatně, protože pracuje nezávisle.
Jak propojíte VoipTiger s LiveAgent?
Abyste mohli VoipTiger připojit, musíte nejprve získat číslo VoIP. LiveAgent nevyžaduje žádnou další integraci. Stačí se tedy pouze přihlásit ke svému účtu LiveAgent. Poté přejděte do sekce Čísla, kde vyhledáte VoipTiger. Nakonec vyplňte potřebné údaje a začněte jej používat!
Pokud máte potíže s navigací v aplikaci LiveAgent, zde je snímek obrazovky, který vám pomůže s připojením VoipTigeru.
Výhody:
- celosvětový dosah
- schopnost používat více zařízení
- jednoduchý přístup odkudkoli
- méně nákladů
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoipTiger integration!
Frequently asked questions
Co je PBX?
PBX je zkratka, která znamená Private Branch Exchange.
Co je VoipTiger integrace?
VoipTiger je poskytovatel VoIP. Pokud tedy chcete integrovat své VoIP číslo do call centra LiveAgent, můžete tak jednoduše učinit vyplněním potřebných pověření v LiveAgentu bez jakýchkoli dalších nákladů.
Jak integrovat VoipTiger do LiveAgent?
Nejprve získejte číslo VoIP od společnosti VoipTiger. Poté se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a přejděte do části Konfigurace - Hovory - Čísla - (tlačítko +). Vyhledejte VoipTiger a vyplňte všechny informace.
LiveAgent je software pro účinnou zákaznickou podporu. Specializuje se na telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a helpdesk software pro startupy a nabízí mnoho funkcí, integrací a alternativ. Dobrý zákaznický servis je důležitý pro zvýšení loajality a prodeje, a proto je investice do zlepšení zákaznického servisu klíčová pro úspěch podniku. LiveAgent nabízí podporu přes telefon, sociální sítě a emailový newsletter.
Tento text se zaměřuje na nastavení call centra, včetně organizace procesů a výběru potřebného softwaru a zaměstnanců. Také popisuje potřebu profesionálních manažerů a přináší statistiky týkající se efektivity a efektivnosti call center. Text se dále zaměřuje na výhody automatických číselníků pro call centra, jako jsou vylepšení celkové efektivity a snížení ztráty času. Popisuje, jak fungují číselníky pro call centra, jakým způsobem rozpoznávají platná a neplatná čísla a jak správně směrují hovory na základě dostupnosti agentů.
Text obsahuje mnoho opakujících se vět a slov, není vhodný pro marketingové účely. LiveAgent je nejlépe hodnocený zákaznický help-desk software na trhu, který pomáhá firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka. Nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma, ideální pro podniky všech velikostí.
Call centrum software pro příchozí hovory
Softwary pro příchozí call centra jsou důležité pro úspěšný provoz firemních call center. Talkdesk je spolehlivý a snadno použitelný software, který však postrádá některé funkce. Zoho Desk nabízí funkce příchozího call centra, které usnadňují navigaci a integraci s CRM. Cloudtalk je vhodnější pro menší call centra, ale funkce jsou stále ve vývoji. GoToConnect nabízí kompletní softwarové řešení pro malá a středně velká call centra. Salesforce Service Cloud umožňuje lehkou integraci API s dalšími systémy třetích stran a je vhodný pro malé a střední firmy.