WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je WooCommerce?
WooCommerce je bezplatný e-commerce plugin pro WordPress. Pomůže vám přeměnit váš web na e-commerce stránky, ze kterých budete moct prodávat své produkty a služby. Stačí vám pouze WordPress stránka a můžete začít používat WooCommerce.
WooCommerce má všechny důležité funkce, potřebné k vytvoření skvělého e-shopu. Mimo jiné disponuje i parádními blogovacími funkcemi, vloženými produkty, odbavovacími systémy, vlastními kategoriemi, značkami, hodnocením produktů a recenzemi, jakož i neomezenými galeriemi obrázků.
Možnosti jsou nekonečné– můžete začít prodávat jak digitální, tak fyzické zboží, affiliate produkty, dále poskytovat různé možnosti doručení a platby daní, platební brány, a dokonce i podporu geolokace. WooCommerce vám rovněž může pomoct vylepšit management objednávek a optimalizovat obchod, aby se o vašich online produktech dozvědělo více lidí.
Jak mohu tuto službu používat?
WooCommerce plugin lze použít ke sledování nových zákazníků, kuponů, objednávek, produktů, řádkových položek v objednávkách nebo k prohlížení předplatného v LiveAgentu. Rovněž jej můžete použít k vytváření a aktualizaci kuponů, zákazníků, objednávek, produktů či předplatného – to vše z vašeho helpdesk softwaru.
Zákaznická podpora je zcela zásadní pro každý kamenný i online obchod. Používejte WooCommerce k prodeji fyzických či digitálních produktů a zároveň poskytujte ten nejlepší zákaznický servis. Spojením LiveAgentu a WooCommerce můžete zajistit, že vaše zákaznická podpora bude mít vždy dokonalý přehled o potřebách a objednávkách vašich zákazníků.
Výhody používání pluginu WooCommerce
- All-in-one nástroj pro e-commerce a zákaznické služby
- Oznámení o vašich e-commerce objednávkách přímo ve vašem helpdesk softwaru
- Umožňuje vytvářet a aktualizovat vlastní pole CRM z jednoho rozhraní
Jak integrovat WooCommerce s LiveAgentem
- WooCommerce můžete k LiveAgentu připojit pomocí naší nativní integrace. Najdete ji v konfiguračním panelu LiveAgentu. Najeďte na váš účet a otevřete Konfigurace > Systém > Pluginy a najděte v seznamu plugin WooCommerce Objednávky. Klikněte na spínač aktivovat, načež se LiveAgent restartuje.
- Po restartování najdete aktivní plugin “WooCommerce Objednávky” nahoře v seznamu. Klikněte na ozubené kolečko (konfigurační tlačítko) a vložte URL svého obchodu, Slug administrátora, Zákaznický klíč a heslo. Poté klikněte na Uložit.
- Máte hotovo, váš plugin je aktivní. Nyní byste měli být schopni zobrazit své WooCommerce Objednávky ve vašich filtrech tiketů a vytvářet nové platby. Klikněte na Upravit, načež budete přesměrováni do WordPressu, odkud můžete upravovat informace o objednávce.
Jak integrovat WooCommerce s LiveAgentem přes Zapier
Chcete-li si vytvořit na míru ušitou integraci, můžete vyzkoušet Zapier. Pokud ještě nemáte Zapier účet, vytvořte si ho zde. Poté pokračujte na stránku s integracemi LiveAgent + WooCommerce.
Můžete si vybrat vlastní spouštěče a akce, čímž vytvoříte svou vlastní integraci mezi těmito dvěma aplikacemi. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci ve druhé aplikaci, čímž se vytvoří vzájemná integrace.
- Sjeďte myší dolů do sekce záznamů na Propojit LiveAgent + WooCommerce. Zde si můžete navolit, co se bude dít v rámci vaší vlastní integrace. Na výběr máte z několika možností, takže si pečlivě rozmyslete, jaké pracovní postupy chcete používat. Jakmile vyberete spouštěč a akci, klikněte na modré tlačítko pokračovat.
- Následující krok je poměrně jednoduchý, ačkoliv se může lišit v závislosti na vybraném spouštěči a akci. V našem případě jsme se museli pomocí přihlašovacích údajů k WordPressu přihlásit do spouštěcí aplikace a povolit přístup Zapieru. Najdete zde i test spouštěče, který zkontroluje připojení ke spouštěcí aplikaci.
- Následujícím krokem je konfigurace akce. My jsme vybrali akci Vytvořit konverzaci, což znamená, že jakmile se do WooCommerce přidá nový produkt, do našeho tiketovacího systému se odešle e-mail. Museli jsme vybrat příslušné LiveAgent oddělení, vyplnit e-mailové adresy, předmět zprávy a text. Rovněž jsme vyplnili nepovinná políčka jako jméno, kopii e-mailu a ID zprávy.
Nakonec byste měli provést test integrace, takže neváhejte a otestujte své pracovní postupy. Rovněž můžete zkontrolovat svůj ovládací panel LiveAgent, zda jste obdrželi nějaká oznámení.
Frequently Asked Questions
Co je WooCommerce?
WooCommerce je eCommerce plugin pro WordPress webové stránky, který umožňuje malým a středně velkým podnikům vytvořit online obchod podle jejich představ.
Jaké výhody přináší používání WooCommerce s LiveAgentem?
- Dostávejte v LiveAgentu informace o vašich objednávkách - Sledujte ID objednávky, status, i hodnotu z jednoho rozhraní
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Text popisuje význam chatovací etikety, nástroje chatu, online web chat a chat v reálném čase. Webflow je platforma pro tvorbu webových stránek bez použití kódu, která podporuje responzivní design. Využití Webflow s LiveAgent usnadňuje odpovídání na zákaznické dotazy. Integrace widgetu LiveAgent chatu na webové stránky Weblow je jednoduchá. LiveAgent nabízí možnost chatování a integraci na webové stránky.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.
The use of live chat, virtual tours, and personalized contact forms can support the human mind. Services during the pandemic are maintained through remote work software and improved communication with clients. Referral marketing is the most effective strategy for B2C and B2B companies. LiveAgent is a highly rated customer communication tool that improves customer care. Recommended email templates are available for B2C marketing. LiveAgent also offers a multi-channel helpdesk and chat service.