Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v cestovním ruchu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Podpořte propagaci

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte dobu odpovědi

Vylepšete úroveň první odpovědi díky automatickému směřování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příval tiketů na podporu díky znalostní databázi.

Industry background

Helpdesk software pro cestovní ruch

Pomozte vytvořit skvělé vzpomínky po celém světě s agenturou LiveAgent. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji.

Nabídněte podporu 24/7/365 vytvořením komplexních samoobslužných center plných často kladených otázek, komunitních fór, článků a průvodců.

Sledujte chování návštěvníků webu nebo procházejte data CRM a vytvářejte personalizovaná cestovní doporučení.

Využívejte pokročilé bezpečnostní funkce, jako je maskování kreditních karet a šifrování, abyste zajistili, že data vašich klientů budou vždy chráněna.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vyřešte problémy v reálném čase

Všichni víme, že problémy nastávají v nejhorší dobu na nejhorším místě. Řešení překážek však můžete usnadnit tím, že poskytnete vynikající a rychlou zákaznickou podporu pomocí softwaru pro okamžitý live chat. Udělejte svým zákazníkům radost a potěšení z výběru vaší cestovní kanceláře!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Prezentace přizpůsobitelných nabídek

Mít najednou více zvědavých zákazníků, kteří potřebují pomoc, už nemusí být problém. Využívání služby LiveAgent k poskytování odpovědí na různé dotazy vašich zákazníků může být nyní zábavné. Je to jako chatovat s přáteli najednou přes sociální sítě – zní to jednoduše, že? Usnadněte si život a udělejte zákazníky spokojenějšími díky službě LiveAgent!

Zůstaňte v kontaktu 24/7

Někteří klienti potřebují speciální péči, nebo se jen nacházejí v jiném časovém pásmu. Nejenže nemusíte být zavřeni v kanceláři 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abyste mohli poskytovat bezproblémový zákaznický servis, ale navíc můžete na dotazy odpovídat přímo ze svého pohodlného gauče. Upgradujte na špičkový software helpdesk hned teď a okamžitě si usnadněte práci – vašim zákazníkům se uleví!

woman on camel in Egypt-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na cestovní kanceláře.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Proč by měla mít cestovní kancelář software pro help desk?

Help desk software pomáhá automatizovat každodenní procesy zákaznické podpory a poskytovat tak efektivnější a účinnější služby. Navíc pomáhá úspěšně spravovat zátěž zákazníků, protože propojuje více platforem do jednoho rozhraní.

Proč by si cestovní kancelář měla vybrat LiveAgent?

LiveAgent poskytuje možnost spojit se se zákazníky z jakéhokoli místa, kdykoli a jakýmkoli vhodným způsobem. Software LiveAgent pro help desk má několik základních funkcí, včetně tiketingu, živého chatu, znalostní databáze, fóra a dalších. LiveAgent také nabízí více jazyků a možnost přizpůsobit službu potřebám každé firmy.

Jak může vaše cestovní kancelář využít služby LiveAgent?

LiveAgent má spoustu výhod, například spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, loajalitu zákazníků a snížení nákladů.

Related Articles to Ubytování na cestách
Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent umožňuje zákazníkům spojit se s vám prostřednictvím chatu a e-mailu a ukládat veškeré informace do univerzální schránky. Tím se usnadní sledování jejich požadavků a potřeb. Výhody LiveAgentu zahrnují vhodné ceny a dostupnost týmu podpory. Pokročilá úroveň automatizace umožňuje nahradit manuální práci.

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí a je nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Call centrum a dokonce i pokrytí kanálů, jako je Instagram.

Hledáte LiveChat alternativu?

LiveAgent nabízí integraci služby Viber, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory a neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. LiveChat nabízí podobné funkce v plánu za 19USD/agent/měsíc.

LiveAgent pro automobilový průmysl vám dává spoustu možností, jak být v kontaktu s vašimi loajálními zákazníky a silné nástroje a funkce.

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Tento text se týká využití helpdeskového software pro zlepšení zákaznické podpory a nabízí posílení propagace, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů. LiveAgent je spolehlivým softwarem s rozsáhlou nabídkou funkcí, který je dostupný bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Je také uvedena alternativa k službě Front. V textu se také nachází odkaz na 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2022 včetně LiveAgent.

LiveAgent je helpdesk řešení, které sdružuje různé kanály do jednoho rozhraní. Zjistěte víc o této alternativě k OTRS a zlepšete své služby.

Hledáte alternativu k OTRS?

LiveAgent je portál, který umožňuje zlepšit zákaznickou péči a zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Uživatelé vyjadřují spokojenost s rychlou a přesnou podporou a snadným používáním. LiveAgent je také účinné řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a funguje jako nákladově efektivní nástroj pro zvládnutí velkého množství požadavků.

Liveagent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaše podnikání. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce.

Hledáte Vision alternativu?

LiveAgent je software helpdesku, který poskytuje podporu pomocí e-mailu, živého chatu, call centra, znalostní databáze a sociálních médií, jako je Instagram, Twitter a Facebook. Jde o jedno z mála řešení helpdesku, které pokrývá i komunikaci na Instagramu a má integraci se službou Viber. Jeho tiketovací systém spravuje a organizuje veškerou vaši komunikaci.

LiveAgent je skvělou alternativou k HelpSpotu. Seznamte se s naším jedinečným multikanálovým tiketovacím systémem a vyzkoušejte jeho bezplatnou zkušební verzi.

Hledáte alternativu k HelpSpotu?

LiveAgent je nejlepší a nejvíce recenzované helpdeskové řešení na trhu. Nabízí služby pro více než 150 milionů uživatelů a 40 tisíc firem po celém světě. Pomáhá generovat vyšší tržby, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje hodnotu pro zákazníky. Vznikl v roce 2006 jako první řešení na trhu s live chatem a možnostmi helpdesku.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo