Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent může zlepšit váš maloobchodní prodej.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí

Industry background

Helpdesk software pro maloobchodní prodej

Prodávejte více a zvyšujte spokojenost – to vše se službou LiveAgent. Poskytněte svým zákazníkům vynikající zákaznický servis. Umožněte jim kontaktovat vás ze sociálních médií, vašich webových stránek, prostřednictvím e-mailu, chatu…

Zajistěte podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce vytvořením samoobslužných center plných relevantních informací a odpovědí na nejčastější dotazy.

Snižte počet opuštění nákupního košíku tím, že nabídnete pomoc v reálném čase přímo na svých webových stránkách.

Oslovte a konvertujte návštěvníky webových stránek, kteří si prohlížejí stránky s vysokým zájmem, pomocí proaktivních pozvánek chatu během několika sekund.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zlepšete zážitek z nakupování

Zprostředkujte svým zákazníkům bezproblémový zážitek díky konceptu brick-and-click. Provozování e-shopu s běžnou kamennou prodejnou se může stát velkým zdrojem otázek vašich zákazníků. Buďte jim blíže a staňte se společností zaměřenou na zákazníky, to vše se službou LiveAgent pro maloobchodní prodej.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Nabídněte pomocnou ruku

Zákazníci se rádi ptají – buď přímo ve vašem obchodě, nebo online na různých portálech. Vytvořte si dokonalý zdroj znalostí pomocí aplikace LiveAgent pro maloobchod a jejího zákaznického portálu, báze znalostí nebo FAQ. Pokud dáváte přednost live chatu a poskytujete poradenství osobně, máme pro vás řešení!

Zvýšení peněžních toků (cashflow)

Pomáhat svým zákazníkům plnit jejich potřeby pomocí výjimečného zákaznického servisu vám přinese mnoho výhod pro vaše podnikání. Neměli někteří vaši zákazníci příliš dobré zkušenosti? Vyřešte to okamžitě a oslovte je pomocí služby LiveAgent pro maloobchod.

retail-man scanning phone-illustration

Ušetřete více díky službě LiveAgent

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si řešení s nejvhodnějšími funkcemi pro váš obor a nejlepší cenou.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Related Articles to Maloobchod
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Registrace vaší LiveAgent subdomény je klíčová pro poskytování 24/7/365 podpory a ochranu důležitých dat. Nastavte kontextovou pomoc pro rychlé řešení problémů a zlepšete zákaznickou spokojenost. Více informací o chatu v reálném čase pro cestovní agentury.

Zjistěte, jak poskytovat nejlepší zákaznickou podporu svým budoucím zákazníkům online. LiveAgent vám ukáže, jak to dělat správně.

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Software znalostní báze

Vytvořte si věrné zákazníky a získejte náskok před konkurencí pomocí softwaru pro správu znalostní báze. Zlepšete svou podporu a ušetřete na live chatu. Získejte LiveAgent a zkuste bezplatnou zkušební verzi.

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše podnikání v oblasti SaaS a snížit míru odchodu zákazníků. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho řešení za skvělou cenu.

Helpdesk software pro SaaS

The text discusses options for improving customer support, including enhancing the customer experience, reducing response times, and utilizing knowledge bases. It also mentions helpdesk software for banking, with LiveAgent being the favored choice for its functionality, ease of use, and value for money. Alternatives to Front are also discussed, with LiveAgent offering features such as email organization, file attachment, and mobile compatibility. Lastly, the text touches on Tují's customer service solutions, including ticketing, CRM integration, live chat, self-service portals, and analytics.

Skvělá zákaznická podpora začíná lepším helpdesk softwarem. Podívejte se na výhody služby LiveAgent a začněte jej využívat už během 5 minut.

Poskytujte skvělouzákaznickou podporu.

LiveAgent nabízí služby asistované migrace dat a zvyšuje spokojenost zákazníků bleskurychlými reakcemi. Cílem je zlepšit hodnotu zákazníka, zvýšit prodeje a generovat vyšší zisky. Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník a LiveAgent dostává kladné recenze na předních srovnávacích stránkách. Doporučuje se vyzkoušet LiveAgent ještě dnes.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x