Zjistěte, jak LiveAgent může zlepšit váš maloobchodní prodej.
Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí
Prodávejte více a zvyšujte spokojenost – to vše se službou LiveAgent. Poskytněte svým zákazníkům vynikající zákaznický servis. Umožněte jim kontaktovat vás ze sociálních médií, vašich webových stránek, prostřednictvím e-mailu, chatu…
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Zajistěte podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce vytvořením samoobslužných center plných relevantních informací a odpovědí na nejčastější dotazy.
Snižte počet opuštění nákupního košíku tím, že nabídnete pomoc v reálném čase přímo na svých webových stránkách.
Oslovte a konvertujte návštěvníky webových stránek, kteří si prohlížejí stránky s vysokým zájmem, pomocí proaktivních pozvánek chatu během několika sekund.
Zprostředkujte svým zákazníkům bezproblémový zážitek díky konceptu brick-and-click. Provozování e-shopu s běžnou kamennou prodejnou se může stát velkým zdrojem otázek vašich zákazníků. Buďte jim blíže a staňte se společností zaměřenou na zákazníky, to vše se službou LiveAgent pro maloobchodní prodej.
Zákazníci se rádi ptají – buď přímo ve vašem obchodě, nebo online na různých portálech. Vytvořte si dokonalý zdroj znalostí pomocí aplikace LiveAgent pro maloobchod a jejího zákaznického portálu, báze znalostí nebo FAQ. Pokud dáváte přednost live chatu a poskytujete poradenství osobně, máme pro vás řešení!
Pomáhat svým zákazníkům plnit jejich potřeby pomocí výjimečného zákaznického servisu vám přinese mnoho výhod pro vaše podnikání. Neměli někteří vaši zákazníci příliš dobré zkušenosti? Vyřešte to okamžitě a oslovte je pomocí služby LiveAgent pro maloobchod.
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si řešení s nejvhodnějšími funkcemi pro váš obor a nejlepší cenou.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech