Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent může zlepšit váš maloobchodní prodej.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí

Industry background

Helpdesk software pro maloobchodní prodej

Prodávejte více a zvyšujte spokojenost – to vše se službou LiveAgent. Poskytněte svým zákazníkům vynikající zákaznický servis. Umožněte jim kontaktovat vás ze sociálních médií, vašich webových stránek, prostřednictvím e-mailu, chatu…

Zajistěte podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce vytvořením samoobslužných center plných relevantních informací a odpovědí na nejčastější dotazy.

Snižte počet opuštění nákupního košíku tím, že nabídnete pomoc v reálném čase přímo na svých webových stránkách.

Oslovte a konvertujte návštěvníky webových stránek, kteří si prohlížejí stránky s vysokým zájmem, pomocí proaktivních pozvánek chatu během několika sekund.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zlepšete zážitek z nakupování

Zprostředkujte svým zákazníkům bezproblémový zážitek díky konceptu brick-and-click. Provozování e-shopu s běžnou kamennou prodejnou se může stát velkým zdrojem otázek vašich zákazníků. Buďte jim blíže a staňte se společností zaměřenou na zákazníky, to vše se službou LiveAgent pro maloobchodní prodej.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Nabídněte pomocnou ruku

Zákazníci se rádi ptají – buď přímo ve vašem obchodě, nebo online na různých portálech. Vytvořte si dokonalý zdroj znalostí pomocí aplikace LiveAgent pro maloobchod a jejího zákaznického portálu, báze znalostí nebo FAQ. Pokud dáváte přednost live chatu a poskytujete poradenství osobně, máme pro vás řešení!

Zvýšení peněžních toků (cashflow)

Pomáhat svým zákazníkům plnit jejich potřeby pomocí výjimečného zákaznického servisu vám přinese mnoho výhod pro vaše podnikání. Neměli někteří vaši zákazníci příliš dobré zkušenosti? Vyřešte to okamžitě a oslovte je pomocí služby LiveAgent pro maloobchod.

retail-man scanning phone-illustration

Ušetřete více díky službě LiveAgent

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si řešení s nejvhodnějšími funkcemi pro váš obor a nejlepší cenou.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč by měl mít maloobchod helpdesk software?

Mít helpdesk software může pomoci vašemu maloobchodu tím, že zajistí dostupnost zákaznické podpory a uspořádání všech informací o vašem produktu ve znalostní databázi.

Proč by si váš maloobchod měl vybrat LiveAgent jako helpdesk software?

Helpdesk software je systém, který pomáhá společnosti poskytovat hvězdnou zákaznickou podporu. Slouží k přijímání, správě a zodpovídání dotazů a požadavků zákazníků. LiveAgent například umožňuje internetovým obchodům efektivně odpovídat na dotazy uživatelů. Nabízí také různé přehledy, které nadřízeným umožní vyhodnotit situace a rychle v nich jednat.

Jak může váš maloobchod využívat službu LiveAgent?

Služba LiveAgent je integrována s několika platformami pro e-commerce, CRM, platební brány a dalšími obchodními systémy, takže můžete řešit problémy zákazníků se službami v reálném čase, zatímco je zákazník na vašich webových stránkách, a poskytovat bezproblémové služby.

Related Articles to Maloobchod
Zjistěte, jak poskytovat nejlepší zákaznickou podporu svým budoucím zákazníkům online. LiveAgent vám ukáže, jak to dělat správně.

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Tento text nabízí marketingovou propagační kampaň pro vylepšení služeb a zákaznické spokojenosti s podporou v reálném čase a integrovaným CRM systémem, který zefektivní komunikaci s klienty a zkrátí dobu odezvy až o 26 %. Registrací je možné získat další produktové novinky a propagační materiály.

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

Integrovaný systém CRM může pomoci zvýšit prodeje a získat si důvěru zákazníků. Nabídněte pomoc při výběru produktů pomocí live chatu a přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem díky důležitým datům z CRM. Díky kvalitnímu softwaru pro zákaznickou podporu můžete poskytovat zákazníkům skvělé služby a zvýšit hodnotu objednávek.

Vzhledem k tomu, že se bankovnictví přesouvá do digitálního světa, je nutné uspokojovat potřeby zákazníků i tam. S tím vám může pomoci služba LiveAgent.

Helpdesk software pro bankovnictví

Tento text popisuje několik možností, jak zlepšit zákaznickou podporu a snížit počet požadavků o pomoc. Tyto možnosti zahrnují vytváření pozitivní zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Také se zmiňuje o softwaru pro pomoc zákazníkům a nabízí se zkušební verze.

Různé zdravotnické instituce spoléhají na LiveAgent jako na řešení, které jim pomáhá poskytovat zákaznickou podporu. Vyzkoušejte ho také a zjistěte proč.

Helpdesk software pro fitness odvětví

Zlepšete zákaznickou zkušenost a zkrátíte dobu odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů. Snižte objem tiketů tím, že poskytnete zákazníkům bázi znalostí. Použijte LiveAgent pro vícekanálový helpdesk a software pro live chat. Začněte bezplatnou zkušební verzi na 7 nebo 30 dní.

Chcete stimulovat nákupy zákazníků? Přečtěte si o tom, jak používat pobídky pro zákazníky a zlepšovat zákaznický servis s LiveAgent.

Jak používat pobídky pro zákazníky

Pobídky a věrnostní programy jsou velmi důležité pro zákazníky podniků. Zajímavé výhody a slevy mohou podnikům pomoci zvýšit retenci, podnítit požadované akce a budovat důvěryhodný pevný vztah se zákazníky. Podniky by se měly zaměřit na nabízení slev, bonusů, vzorků zdarma a členství v programu věrnosti, které mohou zákazníky přilákat a udržet.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

LiveAgent is a solution for increasing sales and customer satisfaction. Developing a customer-focused culture is key to boosting sales and revenue. The company offers a 7 or 30-day free trial to get started. The article emphasizes the importance of customer satisfaction and loyalty for sales growth.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo