Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti módy.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení zatížení tikety

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro módní průmysl

Pomozte zákazníkům se stylově obléknout pomocí služby LiveAgent. Nabízejte své služby různými kanály podpory, třiďte komunikaci podle priorit a pomáhejte svým zákazníkům okamžitě.

Snižte počet opuštění nákupního košíku nabídkou pomoci v reálném čase pomocí našeho widgetu pro live chat.

Zvyšte hodnotu objednávek tím, že si získáte důvěru zákazníků a poskytnete jim proaktivní pomoc s výběrem velikosti, přepravou a dalšími otázkami.

Přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem tím, že budete mít po ruce důležitá data o zákaznících z našeho integrovaného systému CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Poskytujte zákazníkům skvělé služby

Kvalita konstrukčních materiálů, které byly použity při tvorbě služby LiveAgent, je na nejvyšší úrovni. Vaši zákazníci očekávají stejnou kvalitu při nákupu oblečení a doplňků od vás. Poskytněte svým zákazníkům velikost s nejlepším softwarem pro zákaznickou podporu. Dvakrát měř, jednou řež!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Kupujte méně, vybírejte dobře

Ne vždy je třeba mít několik aplikací k provedení “jednoduchého” úkolu – k zajištění výjimečné zákaznické podpory. LiveAgent pro módní průmysl je váš dokonalý vícekanálový software pro help desk.

Móda je hlavně o radosti a štěstí

Pamatujete si, kdy jste si koupili svůj oblíbený kousek oblečení? Jak jste se cítili, když jste ho konečně drželi v rukou? Vaši zákazníci chtějí zažívat pocit štěstí pokaždé, když u vás nakoupí. Udržte si zákazníky věrné a poskytněte jim znamenitou zákaznickou podporu přesně ve chvíli, kdy ji potřebují.

woman working on fashion-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Related Articles to Móda
Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Adoric prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesk Adoric

Adoric je analytická a personalizační platforma, která pomáhá firmám optimalizovat zákaznickou cestu. Poskytuje kanály zákaznické podpory prostřednictvím formuláře, živého chatu a sociálních sítí. E-mailová adresa je support@adoric.com.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Marketo prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Marketo

Kontakty helpdesku Marketo: E-mail podpora, Live Chat, Podpora call centra, Báze znalostí. Kontakty na podporu sociálních sítí: Instagram, Facebook, Twitter.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Campaign Monitor prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla nebo samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Campaign Monitor

Kontakty zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor jsou k dispozici prostřednictvím e-mailu, live chatu a sociálních médií. Poskytují také bázi znalostí a fórum pro podporu. Společnost se specializuje na e-mailový marketing a poskytuje nástroje pro vytváření a sledování e-mailových kampaní.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti iContact prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku iContact

Kontakty helpdesku iContact zahrnují e-mailovou podporu, call centrum a sociální sítě. Mají také obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Sendinblue prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Sendinblue

LiveAgent je marketingová platforma pro vztahy se zákazníky pro firmy B2B a B2C. Nabízí funkce jako helpdesk a software pro call centrum.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti Constant Contact prostřednictvím e-mailu, podpory živého chatu, telefonního čísla a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku Constant Contact

Constant Contact je online marketingová platforma nabízející e-mailový marketing, marketing na sociálních sítích a další nástroje pro malé firmy. Nabízejí zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu, call centra a sociálních médií.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo