Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti módy.
Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.
Snižte příliv dotazů na podporu pomocí báze znalostí.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Snižte počet opuštění nákupního košíku nabídkou pomoci v reálném čase pomocí našeho widgetu pro live chat.
Zvyšte hodnotu objednávek tím, že si získáte důvěru zákazníků a poskytnete jim proaktivní pomoc s výběrem velikosti, přepravou a dalšími otázkami.
Přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem tím, že budete mít po ruce důležitá data o zákaznících z našeho integrovaného systému CRM.
Kvalita konstrukčních materiálů, které byly použity při tvorbě služby LiveAgent, je na nejvyšší úrovni. Vaši zákazníci očekávají stejnou kvalitu při nákupu oblečení a doplňků od vás. Poskytněte svým zákazníkům velikost s nejlepším softwarem pro zákaznickou podporu. Dvakrát měř, jednou řež!
Ne vždy je třeba mít několik aplikací k provedení “jednoduchého” úkolu – k zajištění výjimečné zákaznické podpory. LiveAgent pro módní průmysl je váš dokonalý vícekanálový software pro help desk.
Pamatujete si, kdy jste si koupili svůj oblíbený kousek oblečení? Jak jste se cítili, když jste ho konečně drželi v rukou? Vaši zákazníci chtějí zažívat pocit štěstí pokaždé, když u vás nakoupí. Udržte si zákazníky věrné a poskytněte jim znamenitou zákaznickou podporu přesně ve chvíli, kdy ji potřebují.
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Jste-li majitelem módní značky, měli byste mít helpdesk software, který bude sloužit vašim zákazníkům. Tento software vám umožní automatizovat úkoly, jako je obnovení hesla, zasílání děkovných zpráv a nabízení podpory na sociálních sítích.
Helpdesk software vám umožní pohodlně vyřizovat požadavky zákazníků, aniž byste na to museli vynakládat mnoho času a úsilí. LiveAgent je jednotné řešení pro všechny kanály zákaznické podpory - telefon, e-mail, chat i sociální sítě. Poskytuje vám kompletní sadu nástrojů pro správu zákaznické podpory, včetně možnosti pracovat s tikety, nastavit live chat nebo sledovat sociální sítě.
LiveAgent vám dává možnost poskytovat zákaznickou podporu z vašich webových stránek. Navíc se integruje s vaším obchodem, takže zákazníci mohou snadno odesílat tikety a prohlížet si své tikety podpory.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech