Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání ve stavebnictví nebo realitách.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro realitní průmysl

Vytvořte si vynikající zákaznickou podporu pomocí služby LiveAgent. Podejte včas pomocnou ruku budoucím kupcům vašich nemovitostí pomocí chatu v reálném čase.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Odpovídejte na dotazy potenciálních zákazníků prostřednictvím live chatu nebo videochatu, zatímco si prohlížejí váš katalog domů.

Poskytování bleskových odpovědí na často kladené dotazy pomocí připravených odpovědí a e-mailových šablon.

Sledujte chování návštěvníků webu a vyzvěte je k chatu, až nastane správný čas a konverze se blíží.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zvyšte hodnotu své firmy

Více spokojených zákazníků vaší realitní společnosti se rovná zvýšení hodnoty a přítomnosti na trhu. Protože vaši zákazníci očekávají nejlepší hodnotu a služby, neměli byste se spokojit s průměrem. Vícekanálový software pro help desk může prudce zvýšit vaše příjmy a vybudovat základnu loajálních zákazníků.

real estate-illustration
house-illustration

Prodejte více nemovitostí pomocí chatu

Poskytněte včas správné informace budoucím kupcům vašich nemovitostí pomocí chatu v reálném čase. Nemusíte čekat několik hodin na zodpovězení dotazů, když můžete okamžitě a lehce navázat. Zvyšte počet spokojených zákazníků a svou penetraci na trhu pomocí helpdesku pro realitní průmysl.

Dozvědět se více

Stavějte cihlu po cihle

Flexibilita a možnost přizpůsobení budoucího domu jsou pro vaše zákazníky jedním z klíčových faktorů při rozhodování o koupi či nekoupi vysněného domu. Díky službě LiveAgent máte dostatečnou volnost, abyste si mohli přizpůsobit zákaznickou podporu na základě aktuálních potřeb. Dáváte přednost chatu v reálném čase? Žádný problém. Vestavěné call centrum? Počítejte s námi, máme pro vás řešení.

building a house-illustration

Zarezervujte si ukázku v den, který vám nejvíce vyhovuje

Naplánujte si demo

Promluvte si s manažerem prodeje LiveAgent

Získejte náskok před konkurencí a domluvte si individuální hovor s jedním z našich zástupců pro úspěch zákazníků, abyste zjistili, jak může LiveAgent prospět vašemu podnikání.

Co se během ukázky dozvíte

  • Jak dosáhnout obchodních cílů se službou LiveAgent
  • Který plán je pro vás vhodný na základě vašich obchodních cílů
  • Jak LiveAgent funguje
  • Odpovědi na vaše dotazy ohledně cen, služeb, integrací a funkcí
a mnohem více…

“Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoliv prodat produkt nebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, manažer prodeje

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdesk softwaru na realitní průmysl.

Related Articles to Stavební nemovitosti
Pojďme se sejít v naší newyorské kanceláři a prodiskutovat nad šálkem kávy, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Jsme v New Yorku!

LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.

Software pro živý chat, který pomáhá realitním agentům zlepšovat služby zákazníkům, generovat potenciální zákazníky a zvyšovat míru konverze

Živý chat pro odvětví realit

Rychlé a aktuální reakce jsou neocenitelným šetřičem času. Připojení důležitých dokumentů dává klientům představu o právních a finančních požadavcích nutných k nákupu nemovitosti. Jak vyškolit realitní makléře pro komunikaci přes živý chat? Úspěšná live chatová interakce by neexistovala bez kvalifikovaného personálu. Etiketa a bezpečnostní funkce jsou klíčové pro úspěch online komunikace a pro zlepšení zákaznických služeb v realitním průmyslu.

Chtěli byste se o LiveAgent dozvědět více? Vyžádejte si bezplatné demo, abyste se dozvěděli více o LiveAgent a jak vám může pomoci uspět.

Naplánujte si ukázku

LiveAgent nabízí širokou škálu služeb pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně chatu, volání, videohovorů a sociálních médií. Nabízí také možnost naplánování ukázky produktu a odběru newsletteru pro nejnovější aktualizace a slevy. Sídlo společnosti je v České republice.

Zahrňte náš kontrolní seznam vstupních stránek do své obsahové strategie, abyste maximalizovali konverze a získali více zákazníků. Snadné použití, bod po bodu.

Kontrolní seznam vstupní stránky

Tento text radí, jak vylepšit vstupní stránku, aby se na ní návštěvníci snadno registrovali. Doporučuje se použít výrazné a jednoznačné tlačítka s výzvami k akci, které využívají přiměřené barvy a slova jako "získejte" nebo "vyzkoušejte". Důležitá je korektura gramatických a pravopisných chyb a minimalizace matoucího obsahu. Rychlost načítání stránky by měla být optimalizována, aby se zvýšila pravděpodobnost přeměny návštěvníků na zákazníky.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.

Adresa podpory je e-mailová adresa, na kterou se mohou vaši zákazníci obrátit v případě, že potřebují pomoc. Adresa podpory se skládá z klíčových slov, jako jsou informace a další.

Adresa podpory

Účinná adresa podpory může zlepšit loajalitu zákazníků a získání nových. LiveAgent nabízí efektivní podporu pomocí chatu, telefonu a e-mailů. Aktualne a Pair také nabízejí podporu pomocí e-mailu a sociálních médií. Je důležité investovat do lepší zákaznického servisu pro zlepšení zkušenosti zákazníka.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x