V současné době přijímáme příspěvky od hostů/externistů a jsme za ně rádi, ale mějte na paměti, že jsme velmi nároční na jejich kvalitu. Protože dáváme přednost kvalitě nad kvantitou, raději nebudeme zveřejňovat průměrný obsah, který může být lehce nalezen volně na internetu. Veškeré informace najdete níže.

Všeobecná pravidla:

  • poskytněte 3-5 nápadů na témata, která souvisejí s tématy zákaznické podpory, live chatu nebo help desk softwaru, nepřijímáme irelevantní témata mimo náš obor
  • účelem příspěvku od hostů/externistů není jen zviditelnění a odkaz, ale také zaměření se na organickou návštěvnost, což znamená vyhledávání potenciálních klíčových slov s nízkou konkurencí a slušným objemem vyhledávání
  • vyberte si téma(ta), o kterých si myslíte, že máte nejlepší znalosti, pokud potřebujete pomoci s jejich výběrem a hledáte pomoc s vyhledáváním objemu cílových dotazů, kontaktujte nás a my vám moc rádi pomůžeme
  • po výběru tématu, hlavního klíčového slova a dílčích klíčových slov, vytvořte osnovu svého příspěvku, který bude splňovat vše, co je napsáno níže (Meta Tagy, H2 Tagy, Obrázky a další média, atd.)
  • po schválení osnovy naplánujeme termín a datum zveřejnění a další podrobnosti.
  • po dokončení článku nám napište e-mail také s vaším BIO a pošlete nám ho na matej@liveagent.com.

Kontrolní seznam obsahu:

  • LiveAgent je vždy psáno dohromady
  • nejméně 2000 slov, čím víc, tím líp
  • obsah je optimalizován pro zadané klíčové slovo (slova) a obsahuje klíčové slovo LSI, zkontrolujte je zde a vložte hlavní klíčové slovo (slova): http://lsigraph.com/
  • název musí být jasný a dobře popisovat dané téma, zvažte také práci se závorkami [] a ().
  • název musí přesvědčit lidi, aby na něj klikli
  • pište hovorovým hlasem
  • používejte krátké věty a odstavce
  • po každém titulku, musí následovat krátký popis článku
  • článek je třeba rozdělit do několika nadpisů a podnadpisů, které pomohou čtenářům orientovat se v daném článku
  • články musí být v odstavcích (rovnoměrně oddělených) pro lepší čitelnost
  • v článku by mělo být 5+ obrázků, vlastní obrázky jsou plus, screenshoty se šipkami jsou také v pořádku
  • videa/prezentace/infografiky/gify jsou vřele vítány
  • používejte různý obsah – diskuse, citace, tweety, (cenové) tabulky, grafy
  • používejte různé možnosti formátování: silný text, odrážky, číslování
  • v delších článcích používejte shrnutí obsahu nebo tzv. odkazování na článek
  • text musí být kvůli čitelnosti oddělen mezerou
  • v textu musí být externí odkazy (na autoritativní/topicky podobné weby) a nejlépe na čerstvý nový obsah a používat různé zdroje, ne jen jeden, použijte http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com pro kontrolu autority webových stránek + návštěvnosti nebo podobné nástroje (2-5 odkazů).
  • pokud je to možné a relevantní, odkaz na PostAffiliatePro, QualityUnit nebo někde, kde je naše značka zmíněna (LiveAgent)
  • v textu musí být odkazy na vlastní webové stránky (2-5 stránek)
  • v textu použijte tipy, statistiky nebo jiné zajímavosti
  • seznamy fungují také dobře (např. 10 tipů pro cvičení)
  • texty s odkazy (tzv. anchor text) obsahují relevantní a různá klíčová slova a obsahují více než 2 slova.
  • odkazy, které jsou placené/propagované, nemají sledovací atribut pro vyhledávače
  • v textu můžete uvést navrhované produkty, které souvisejí s daným tématem
  • na konci či v článku by mělo být několikrát použito 1 tlačítko s výzvou k akci.

Kontrolní seznam předtím, než nám pošlete svůj článek:

  • titulek je poutavý a obsahuje klíčová slova
  • titulek nebo-li v SEO – H1 tag je v článku pouze jednou a obsahuje nejdůležitější klíčová slova
  • existuje několik podnadpisů jako značky h2 a obsahují další důležitá klíčová slova a obsah v nich je rovnoměrně rozložen
  • Adresa URL je krátká a obsahuje klíčová slova
  • vybrali jste kategorie a jeden nebo více Tagů (Značek)
  • Featured Image (Hlavní obrázek) je nastaven a zobrazuje se správně
  • SEO titulek obsahuje maximálně 55 znaků a obsahuje klíčová slova
  • Meta popisek obsahuje max. 155 znaků a je chytlavý
  • obrázek má maximálně 100kb, obsahuje Alt Tag, správný název souboru, také jsou zdarma k použití (licence).
  • s článkem je spojeno několik příchozích a odchozích odkazů.
  • článek neobsahuje žádné gramatické chyby
  • máte připravené BIO a těšíte se, až váš příspěvek vyjde 🙂
Související články
Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Od května 2018 je LiveAgent plně v souladu s GDPR. Údaje našich zákazníků z EU jsou uloženy v našich evropských datových centrech.

Soulad LiveAgent s GDPR

Recenze zákazníků, partnerský program, software zákaznické podpory, telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a další služby nabízí společnost LiveAgent. Poskytuje také bezpečné ukládání dat a dodržuje pravidla GDPR.

Časová pravidla se postarají o plánování, automatické odpovědi, úkoly a mnoho dalšího. Nastavte čas a časové pravidlo, které spustí vámi zvolenou akci.

Časová pravidla

LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů a inteligentní směrování hovorů, které pomáhá maximalizovat spokojenost zákazníků. Samoobsluha LiveAgent umožňuje zákazníkům efektivně vyřešit své problémy a nabízí vícekanálový help desk s více než 180 funkcemi a 195 integracemi. Význam zákaznického servisu stoupá a existuje šest tipů pro jeho zlepšení.

Máte potíže s konfigurací online účtů pro svou firmu? S tímto kontrolním seznamem nastavení sociálních médií se vše rozběhne jako po másle.

Kontrolní seznam nastavení sociálních médií

Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.

Jaký typ člověka byste měli být, abyste mohli pracovat v zákaznickém servisu? Jaké dovednosti byste měli mít? Pomocí tohoto kontrolního seznamu dovedností v oblasti zákaznického servisu zjistíte, zda se pro tuto práci hodíte.

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x