V současné době přijímáme příspěvky od hostů/externistů a jsme za ně rádi, ale mějte na paměti, že jsme velmi nároční na jejich kvalitu. Protože dáváme přednost kvalitě nad kvantitou, raději nebudeme zveřejňovat průměrný obsah, který může být lehce nalezen volně na internetu. Veškeré informace najdete níže.
Všeobecná pravidla:
poskytněte 3-5 nápadů na témata, která souvisejí s tématy zákaznické podpory, live chatu nebo help desk softwaru, nepřijímáme irelevantní témata mimo náš obor
účelem příspěvku od hostů/externistů není jen zviditelnění a odkaz, ale také zaměření se na organickou návštěvnost, což znamená vyhledávání potenciálních klíčových slov s nízkou konkurencí a slušným objemem vyhledávání
vyberte si téma(ta), o kterých si myslíte, že máte nejlepší znalosti, pokud potřebujete pomoci s jejich výběrem a hledáte pomoc s vyhledáváním objemu cílových dotazů, kontaktujte nás a my vám moc rádi pomůžeme
po výběru tématu, hlavního klíčového slova a dílčích klíčových slov, vytvořte osnovu svého příspěvku, který bude splňovat vše, co je napsáno níže (Meta Tagy, H2 Tagy, Obrázky a další média, atd.)
po schválení osnovy naplánujeme termín a datum zveřejnění a další podrobnosti.
po dokončení článku nám napište e-mail také s vaším BIO a pošlete nám ho na matej@liveagent.com.
Kontrolní seznam obsahu:
LiveAgent je vždy psáno dohromady
nejméně 2000 slov, čím víc, tím líp
obsah je optimalizován pro zadané klíčové slovo (slova) a obsahuje klíčové slovo LSI, zkontrolujte je zde a vložte hlavní klíčové slovo (slova): http://lsigraph.com/
název musí být jasný a dobře popisovat dané téma, zvažte také práci se závorkami [] a ().
název musí přesvědčit lidi, aby na něj klikli
pište hovorovým hlasem
používejte krátké věty a odstavce
po každém titulku, musí následovat krátký popis článku
článek je třeba rozdělit do několika nadpisů a podnadpisů, které pomohou čtenářům orientovat se v daném článku
články musí být v odstavcích (rovnoměrně oddělených) pro lepší čitelnost
v článku by mělo být 5+ obrázků, vlastní obrázky jsou plus, screenshoty se šipkami jsou také v pořádku
videa/prezentace/infografiky/gify jsou vřele vítány
používejte různý obsah – diskuse, citace, tweety, (cenové) tabulky, grafy
používejte různé možnosti formátování: silný text, odrážky, číslování
v delších článcích používejte shrnutí obsahu nebo tzv. odkazování na článek
text musí být kvůli čitelnosti oddělen mezerou
v textu musí být externí odkazy (na autoritativní/topicky podobné weby) a nejlépe na čerstvý nový obsah a používat různé zdroje, ne jen jeden, použijte http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com pro kontrolu autority webových stránek + návštěvnosti nebo podobné nástroje (2-5 odkazů).
pokud je to možné a relevantní, odkaz na PostAffiliatePro, QualityUnit nebo někde, kde je naše značka zmíněna (LiveAgent)
v textu musí být odkazy na vlastní webové stránky (2-5 stránek)
v textu použijte tipy, statistiky nebo jiné zajímavosti
seznamy fungují také dobře (např. 10 tipů pro cvičení)
texty s odkazy (tzv. anchor text) obsahují relevantní a různá klíčová slova a obsahují více než 2 slova.
odkazy, které jsou placené/propagované, nemají sledovací atribut pro vyhledávače
v textu můžete uvést navrhované produkty, které souvisejí s daným tématem
na konci či v článku by mělo být několikrát použito 1 tlačítko s výzvou k akci.
Kontrolní seznam předtím, než nám pošlete svůj článek:
titulek je poutavý a obsahuje klíčová slova
titulek nebo-li v SEO – H1 tag je v článku pouze jednou a obsahuje nejdůležitější klíčová slova
existuje několik podnadpisů jako značky h2 a obsahují další důležitá klíčová slova a obsah v nich je rovnoměrně rozložen
Adresa URL je krátká a obsahuje klíčová slova
vybrali jste kategorie a jeden nebo více Tagů (Značek)
Featured Image (Hlavní obrázek) je nastaven a zobrazuje se správně
SEO titulek obsahuje maximálně 55 znaků a obsahuje klíčová slova
Meta popisek obsahuje max. 155 znaků a je chytlavý
obrázek má maximálně 100kb, obsahuje Alt Tag, správný název souboru, také jsou zdarma k použití (licence).
s článkem je spojeno několik příchozích a odchozích odkazů.
článek neobsahuje žádné gramatické chyby
máte připravené BIO a těšíte se, až váš příspěvek vyjde 🙂
Recenze zákazníků, partnerský program, software zákaznické podpory, telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a další služby nabízí společnost LiveAgent. Poskytuje také bezpečné ukládání dat a dodržuje pravidla GDPR.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů a inteligentní směrování hovorů, které pomáhá maximalizovat spokojenost zákazníků. Samoobsluha LiveAgent umožňuje zákazníkům efektivně vyřešit své problémy a nabízí vícekanálový help desk s více než 180 funkcemi a 195 integracemi. Význam zákaznického servisu stoupá a existuje šest tipů pro jeho zlepšení.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.