Šablony live chatu nabízejí hotové skripty pro nejběžnější scénáře živého chatu, které umožňují rychlou a efektivní komunikaci se zákazníky. Tyto šablony jsou nejlepším způsobem, jak maximalizovat výkon svého live chatu a zlepšit zákaznickou podporu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Četné výzkumy prokázaly, že live chat se stal a stále zůstává nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Je to také jeden z nejflexibilnějších nástrojů, které můžete na svých webových stránkách používat k různým účelům – od zákaznické podpory až po proaktivní prodej a marketing. Následující osvědčené příklady hotových skriptů (konzervovaných odpovědí) pro nejběžnější scénáře živého chatu pomohou vašim agentům:
Začněte chat
Běžné pozdravy
Pozdravy pro opakované návštěvníky
Zákazník kontaktoval špatnou společnost
Proaktivní pozvánky na chat
Vracející se zákazníci
Nečinní návštěvníci
Stránka s cenami/odhlášením
Proaktivní prodej
Žádost o doplňující informace
Žádost o obecné informace
Ověření vašeho porozumění
Pozastavení
Ve frontě
Uprostřed relace chatu
Obnovení relace chatu
Přenos chatu
Vyřizování stížností
Omluva za problém
Nelze vyhovět požadavku
Ukončení chatu
Poděkování zákazníkovi
Když návštěvník nereaguje
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Jak poskytovat skvělé služby zákazníkům: Metoda L.A.S.T.
Kvalitní služby zákazníkům jsou rozhodující pro úspěch firmy. Naslouchejte, omluvte se, řešte problémy a poděkujte zákazníkům za jejich obchod.
1. Značkové výrobky a personalizace produktu jsou skvělými firemními dárky. 2. Dárky s tematickým zaměřením na odvětví vám pomohou zapamatovat si váš produkt. 3. Dárky koše jsou vhodné pro různé příležitosti a mohou obsahovat různé produkty. 4. Dárkové karty nabízejí zákazníkům svobodu výběru z široké nabídky vašich produktů. 5. Květiny, předplatné časopisu, knihy a vzdělávací kurzy jsou populární možnosti firemních dárků. 6. Dary zážitků, jako sportovní akce nebo relaxační procedury, jsou také vyhledávané. 7. Zasláním dárků k narozeninám projevíte zákazníkům své uznání a posílíte jejich loajalitu. 8. Místní produkty a služby mohou být skvělými dárky, které zlepší vnímání vaší značky. 9. Speciální akce pro ocenění zákazníků přináší další profesionální hodnotu. 10. Poskytnutí charitativního daru jménem zákazníků je smysluplnou možností firemního dárku.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.