Šablony live chatu nabízejí hotové skripty pro nejběžnější scénáře živého chatu, které umožňují rychlou a efektivní komunikaci se zákazníky. Tyto šablony jsou nejlepším způsobem, jak maximalizovat výkon svého live chatu a zlepšit zákaznickou podporu.
Četné výzkumy prokázaly, že live chat se stal a stále zůstává nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Je to také jeden z nejflexibilnějších nástrojů, které můžete na svých webových stránkách používat k různým účelům – od zákaznické podpory až po proaktivní prodej a marketing. Následující osvědčené příklady hotových skriptů (konzervovaných odpovědí) pro nejběžnější scénáře živého chatu pomohou vašim agentům:
Začněte chat
Běžné pozdravy
Pozdravy pro opakované návštěvníky
Zákazník kontaktoval špatnou společnost
Proaktivní pozvánky na chat
Vracející se zákazníci
Nečinní návštěvníci
Stránka s cenami/odhlášením
Proaktivní prodej
Žádost o doplňující informace
Žádost o obecné informace
Ověření vašeho porozumění
Pozastavení
Ve frontě
Uprostřed relace chatu
Obnovení relace chatu
Přenos chatu
Vyřizování stížností
Omluva za problém
Nelze vyhovět požadavku
Ukončení chatu
Poděkování zákazníkovi
Když návštěvník nereaguje
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Skripty pro live chat mají mnoho výhod. Skripty live chatu umožňují vašim agentům reagovat rychleji, udržovat správný tón jazyka. Navíc zvyšují spokojenost zákazníků a zvyšují konverze.
Četné výzkumy prokázaly, že live chat se stal a zůstává nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Je to také jeden z nejflexibilnějších nástrojů, které můžete na svých webových stránkách používat k různým účelům – od zákaznické podpory až po proaktivní prodej a marketing.
Žádost o odpuštění je jednoduchý způsob, jak převzít odpovědnost za chybu. Navíc je to nejlepší způsob, jak si získat důvěru zákazníků. Ocení vaši upřímnost a je pravděpodobnější, že s vámi budou chtít znovu navázat spolupráci.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
The TEXT describes marketing strategies for increasing online sales through social media, email campaigns, and website optimization. It also discusses the importance of customer engagement and personalized content. The use of data analytics and A/B testing is emphasized to improve marketing effectiveness. --END OF TEXT
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.
Text shrnuje nejlepší software pro řízení zákaznických služeb a vztahů se zákazníky, jako jsou Sprinklr, Zoho Desk a Bitrix. Zoho Desk nabízí bezplatný tarif a podporuje týmy zákaznických služeb a prodejce, Bitrix spojuje komunikaci, projekty, vztahy se zákazníky a digitální marketing do jedné platformy a Sprinklr obsahuje klíčové funkce jako jsou naslouchání na sociálních sítích, plánování kampaní a umělá inteligence. LiveAgent je také populární a nabízí celou řadu funkcí pro správu zákaznických služeb.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
The TEXT discusses the importance of targeted marketing and personalized content to engage customers and drive sales. It emphasizes the need for data-driven strategies and customer segmentation to deliver relevant messages. Additionally, the TEXT highlights the role of AI and machine learning in optimizing marketing efforts and achieving better results.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.