Co je cíl?
Někdy může být potřeba upozornit systém třetí strany na nový tiket nebo důležitou změnu v tiketu (například novou odpověď v tiketu). Cíle jsou podobné podmínkám.
V závislosti na podmínkách můžete provádět různé úkony buď přímo v LiveAgentu pomocí pravidel, případně v aplikaci třetí strany přes API.
Frequently Asked Questions
Jak definovat pojem cíl?
Cíl je důležitým prvkem, který umožňuje měřit, zda bylo dosaženo plánovaného výsledku.
Jaké jsou výhody používání cílů?
Cíle umožňují posoudit, zda je společnost v určité oblasti úspěšná. Cíle by měly být měřitelné, abyste mohli získat kvantitativní analýzu svého pokroku.
Lze v LiveAgentu používat cíle?
Cíle můžete používat v aplikaci LiveAgent. Budete moci posoudit, zda společnost dosáhla očekávaných výsledků.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.