Podívejte se na své osobní statistiky, například na to, jak dlouho jste byli online, na kolik zpráv jste odpověděli a spoustu dalších užitečných údajů. Srovnávejte se s ostatními ve své zákaznické podpoře.
Podívejte se, kdo vás v jaké metrice poráží a kdo je dnes nejlépe přihlášeným agentem. Odměňte své agenty na základě těchto statistik, stanovte si interní cíle a podle toho zjistěte, kdo si vede.
Zobrazit statistiky pro (možnosti):
- Dnešek
- Zítřek
- Tento týden (Po-Ne)
- Minulý týden (Po-Ne)
- Posledních 7 dní
- Posledních 30 dní
- Posledních 90 dní
- Tento měsíc
- Minulý měsíc
- Tento rok
- Minulý rok
- Kdykoliv
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Žebříček pro (možnosti):
- Úrovně
- Odznaky
- Pracovní dobu
- Obchod
- Odpovědi
- Telefonní hovory
- Chat zprávy
- Chaty
- Nezařazeno
- Odměny
- Negativní recenze
Příklady žebříčků
Šablony e-mailů s požadavky na případovou studii
Případové studie jsou klíčovým nástrojem většiny marketingových strategií B2B. Pomáhají zákazníkům ukázat reálné příklady toho, jak jejich produkt pomohl ostatním zákazníkům řešit problémy a dosáhnout obchodních cílů. Tyto studie jsou významné pro získání důvěry nových zákazníků. Šablony e-mailů jsou uvedeny pro žádosti o případové studie klientů, což zahrnuje formální a neformální e-maily se základními otázkami a způsobem prezentace studií na stránkách firmy. Podle průzkumů jsou případové studie třetím nejvlivnějším typem obsahového marketingu a pomáhají generovat potenciální zákazníky.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
LiveAgent nabízí možnosti vytvoření znalostní báze a podpůrné dokumentace, včetně online samoslužné knihovny. Software pro oddělení služeb pomáhá s řešením incidentů a zlepšením zkušeností zákazníků. Znalostní báze je důležitou součástí zákaznického servisu. LiveAgent umožňuje různé typy zákaznického kontaktu a samoobslužnou podporu.