Vlastní status

Co je to vlastní stav?

Otevřený, vyřešený, nový, uzavřený… Jedná se o výchozí stavy tiketu, které odrážejí fázi řešení tiketu. Tyto stavy jsou viditelné pro zákazníky a zástupce zákazníků. Společnosti nejsou stejné a mají různé procesy. V některých případech tedy společnosti potřebují speciální stav tiketu.

LiveAgent fáze tiketu

Frequently asked questions

Co je to vlastní stav/status?

Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tipu. Umožňuje přesně zapadnout do procesu obsluhy zákazníků v dané společnosti. Standardní stavy jsou otevřený, vyřešený, nový, uzavřený.

Jak mohu zkontrolovat vlastní status?

Vlastní statusy můžete zobrazit pod jednotlivými tipy na panelu agenta..

Mohu v aplikaci LiveAgent upravovat vlastní stavy?

Ne, bohužel tuto funkci nenabízíme.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo