Co je to vlastní stav?
Otevřený, vyřešený, nový, uzavřený… Jedná se o výchozí stavy tiketu, které odrážejí fázi řešení tiketu. Tyto stavy jsou viditelné pro zákazníky a zástupce zákazníků. Společnosti nejsou stejné a mají různé procesy. V některých případech tedy společnosti potřebují speciální stav tiketu.
Frequently Asked Questions
Co je to vlastní stav/status?
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tipu. Umožňuje přesně zapadnout do procesu obsluhy zákazníků v dané společnosti. Standardní stavy jsou otevřený, vyřešený, nový, uzavřený.
Jak mohu zkontrolovat vlastní status?
Vlastní statusy můžete zobrazit pod jednotlivými tipy na panelu agenta..
Mohu v aplikaci LiveAgent upravovat vlastní stavy?
Ne, bohužel tuto funkci nenabízíme.
Expert’s note
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tiketu a umožňuje přizpůsobit proces obsluhy zákazníků v dané společnosti.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.