Co je to vlastní stav?
Otevřený, vyřešený, nový, uzavřený… Jedná se o výchozí stavy tiketu, které odrážejí fázi řešení tiketu. Tyto stavy jsou viditelné pro zákazníky a zástupce zákazníků. Společnosti nejsou stejné a mají různé procesy. V některých případech tedy společnosti potřebují speciální stav tiketu.

Frequently Asked Questions
Co je to vlastní stav/status?
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tipu. Umožňuje přesně zapadnout do procesu obsluhy zákazníků v dané společnosti. Standardní stavy jsou otevřený, vyřešený, nový, uzavřený.
Jak mohu zkontrolovat vlastní status?
Vlastní statusy můžete zobrazit pod jednotlivými tipy na panelu agenta..
Mohu v aplikaci LiveAgent upravovat vlastní stavy?
Ne, bohužel tuto funkci nenabízíme.
Expert note
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tiketu a umožňuje přizpůsobit proces obsluhy zákazníků v dané společnosti.
