Otevřený tiket

Co je to otevřený tiket?

Když zpracováváte stížnost na jakoukoli kancelář služeb zákazníkům, je vygenerovaný tiket ve výchozím nastavení jako otevřený tiket. Otevřený tiket v podstatě naznačuje, že problém evidovaný zákazníkem ještě nebyl vyřešen.

Frequently asked questions

Co je to otevřený tiket?

Otevřený tiket je tiket, který byl vygenerován systémem a dosud nebyl vyřešen zákaznickým servisem.

 

Jak dlouho by měl tiket zůstat otevřený?

Tiket by měl být otevřen maximálně tři až pět dní, než přejde do stavu uzavřeno. Koncový uživatel pak může znovu navázat kontakt na stejném tiketu.

 

Kde najdete seznam otevřených tiketů v aplikaci LiveAgent?

Seznam otevřených tiketů v LiveAgent najdete na panelu spolu se seznamem všech tiketů.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo