Co je to otevřený tiket?
Když zpracováváte stížnost na jakoukoli kancelář služeb zákazníkům, je vygenerovaný tiket ve výchozím nastavení jako otevřený tiket. Otevřený tiket v podstatě naznačuje, že problém evidovaný zákazníkem ještě nebyl vyřešen.
Frequently Asked Questions
Co je to otevřený tiket?
Otevřený tiket je tiket, který byl vygenerován systémem a dosud nebyl vyřešen zákaznickým servisem.
Jak dlouho by měl tiket zůstat otevřený?
Tiket by měl být otevřen maximálně tři až pět dní, než přejde do stavu uzavřeno. Koncový uživatel pak může znovu navázat kontakt na stejném tiketu.
Kde najdete seznam otevřených tiketů v aplikaci LiveAgent?
Seznam otevřených tiketů v LiveAgent najdete na panelu spolu se seznamem všech tiketů.
Expert’s note
Otevřený tiket je nevyřešený problém zákazníka evidovaný v tiketu, který by měl být otevřen tři až pět dní a následně přejít do stavu uzavřeno.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.