Pole tiketů

Co jsou pole tiketu?

Pole tiketu obsahují údaje o tiketech. Agenti podpory je obvykle používají ke shromažďování a ukládání dalších informací o konkrétních zákaznících a jejich dotazech. Když se například zákazník ozve kvůli problému se svou objednávkou, můžete do vlastního pole tiketu uložit ID jeho objednávky pro budoucí použití.

Pole tiketu v softwaru pro tiketování na helpdesku - LiveAgent

Díky možnosti vytvoření vlastního pole bude moci každý agent podpory zobrazit základní informace vztahující se k danému tiketu, které mohou urychlit navazující procesy a obecně zlepšit kvalitu služeb.

Jaké informace můžete ukládat do polí tiketu?

S LiveAgent helpdesk softwarem, možnosti jsou neomezené. Můžete například vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu s mnoha možnostmi formátování zadávaných dat.

Typy tiketových polí

  • Textové pole (zadávání textu)
  • Listbox (rozevírací nabídka se seznamem možností)
  • Zaškrtávací políčko (malé políčko, které je třeba zaškrtnout)
  • Skupina zaškrtávacích políček (uživatelé mohou zaškrtnout více políček)
  • Poštovní adresa (formát poštovní adresy)

Možnosti validátoru mohou zajistit, že všechna data zadaná do vlastních polí ticketů jsou správná a že váš systém ticketování zákaznické podpory je aktuální.

Možnosti validátoru

  • Žádný validátor
  • Vlastní regulární výraz (this\s+is\s+text)
  • Celé číslo (celé číslo, které může být kladné, záporné nebo nulové)
  • Desetinné číslo (necelé číslo, např. 2,25 nebo 1,6)
  • Alfanumerický řetězec (písmena a číslice)
  • Alfanumerický řetězec s mezerami
  • Webová adresa/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 nebo IPv6 (192.0. 2.146 nebo 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334).
  • E-mailová adresa (hello@liveagent.com)
  • Číslo kreditní karty (1234-4567-7891-2345)
  • Telefonní číslo pro USA (888-257-8754)

  • Mezinárodní telefonní číslo (+421 2 33 456 826)
  • Formáty data (RRRR-MM-dd nebo RRRR/MM/dd nebo dd-MM-RRRR)
  • Časový formát (HH: MM)
  • Číslo sociálního pojištění (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Příklady tiketových polí

Nevíte, jaký druh polí tiketu by mohl být užitečný? Inspirujte se našimi příklady. 

  • ID objednávky
  • Číslo kreditní karty
  • Číslo sociálního pojištění
  • Úvěrové skóre
  • Chybný propagační kód
  • Důvod pro úhradu
  • Webové stránky
  • Název účtu
  • Pohlaví a typ oslovení
tiketová pole

Jak vytvořit tiketová pole

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na položku Konfigurace.

  3. Klikněte na Systém.

  4. Klikněte na Pole tiketu.

  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit vedle vyhledávacího panelu.

  6. Nastavte kódový název pro vlastní pole tiketu. Může to být například něco jako “order_id nebo “reimbursement” Upozorňujeme, že v kódu jsou povolena pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Nesmíte používat mezery.

  7. Pojmenujte vlastní pole tiketu. Tentokrát jej můžete pojmenovat “ID objednávky” nebo “Důvod úhrady” bez omezení formátování.

  8. Klikněte na Typ a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si vybrat z následujících formátů: textové pole, pole se seznamem, zaškrtávací pole, skupina zaškrtávacích polí nebo poštovní adresa.

vytvořte si vaše tiketové pole

Volitelné: Klikněte na popis a napište popis vlastního pole tiketu. Po přečtení vysvětlení můžete vy i vaši zaměstnanci zjistit další podrobnosti o poli tiketu.

  1. Vyberte možnost Viditelnost a zvolte, zda má být pole tipu vždy viditelné na panelu informací o tipu.

  2. Klikněte na Vytvořit.

Kde se nacházejí pole tiketu v zobrazení tiketu?

Pole tiketu najdete v pravém dolním rohu obrazovky při práci s tiketem. Ikona polí vám je pomůže najít.

pole tiketu v zobrazení tiketu

Přidání nebo vytvoření nových polí tiketu uvnitř tiketů

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Tikety.

  3. Vyberte tiket tím, že na něj kliknete.

  4. Klikněte na Pole v pravém dolním rohu obrazovky.

  5. Klikněte na tlačítko Přidat pole.

  6. Postupujte podle kroků 6-10 z výše uvedených pokynů.

  7. Vyplňte pole tiketu, které jste právě vytvořili.

  8. Klikněte na tlačítko Uložit.

přidání nového pole tiketu v zobrazení tiketu

Odstranění vlastních polí tiketu

Chcete-li z tiketu odstranit vlastní pole tiketu, klikněte na ikonu koše vedle něj. Pokud chcete vlastní pole tiketu odstranit úplně (a odstranit jej ze všech tiketů), můžete jej také odstranit:

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na položku Konfigurace.

  3. Klikněte na Systém.

  4. Klikněte na Pole tiketu.

  5. Najděte pole tipu, které chcete odstranit, a klikněte na ikonu koše.

  6. V potvrzovacím dialogu klikněte na Ano.

vymazání pole tiketu

Jak můžete využít vlastní pole tiketu?

Vlastní pole tiketu vám mohou pomoci poskytovat lepší servis. Pokud budete mít po ruce všechny důležité informace o tiketech, budete moci poskytovat rychlou, kompetentní a individuální zákaznickou podporu. Vlastní informace budou navíc k dispozici všem pracovníkům podpory, což usnadní bezproblémové předávání tiketů.

Předpokládejme například, že agentovi je přidělen otevřený tiket, který obsahuje dlouhé komunikační vlákno. Díky vlastním polím tiketu mohou snadno zjistit důležité informace, místo aby procházeli celé vlákno tiketu a hledali je.

Řekněme, že zákazník chce být informován o průběhu vrácení peněz. Místo toho, aby museli procházet předchozí zprávy a hledat ID objednávky, nebo ještě hůře – museli se zákazníka znovu ptát, mohou mít agenti tyto informace snadno dostupné pomocí vlastních polí tiketu.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Zdroje databáze znalostí

Jste připraveni vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu?

Vytvářejte jedinečná pole tiketu (například ID objednávky nebo souhlas s GDPR), abyste mohli poskytovat co nejlepší služby zákazníkům. Začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Není vyžadována kreditní karta.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou pole tiketu?

Pole tiketu obsahují údaje o tiketech. Agenti podpory je obvykle používají ke shromažďování a ukládání dalších informací o konkrétních zákaznících a jejich dotazech. Když se například zákazník ozve kvůli problému se svou objednávkou, můžete do vlastního pole tiketu uložit ID jeho objednávky pro budoucí použití.

Jak můžete využít vlastní pole tiketu?

Vlastní pole tiketu vám mohou pomoci poskytovat lepší servis. Pokud budete mít po ruce všechny důležité informace o tiketech, budete moci poskytovat rychlou, kompetentní a individuální zákaznickou podporu. Vlastní informace budou navíc k dispozici všem pracovníkům podpory, což usnadní bezproblémové předávání tiketů.

Jaké informace můžete ukládat do polí tiketu?

S LiveAgent helpdesk softwarem, možnosti jsou neomezené. Můžete například vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu s mnoha možnostmi formátování zadávaných dat.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo