Co jsou pole tiketu?
Pole tiketu obsahují údaje o tiketech. Agenti podpory je obvykle používají ke shromažďování a ukládání dalších informací o konkrétních zákaznících a jejich dotazech. Když se například zákazník ozve kvůli problému se svou objednávkou, můžete do vlastního pole tiketu uložit ID jeho objednávky pro budoucí použití.
Díky možnosti vytvoření vlastního pole bude moci každý agent podpory zobrazit základní informace vztahující se k danému tiketu, které mohou urychlit navazující procesy a obecně zlepšit kvalitu služeb.
Jaké informace můžete ukládat do polí tiketu?
S LiveAgent helpdesk softwarem, možnosti jsou neomezené. Můžete například vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu s mnoha možnostmi formátování zadávaných dat.
Typy tiketových polí
- Textové pole (zadávání textu)
- Listbox (rozevírací nabídka se seznamem možností)
- Zaškrtávací políčko (malé políčko, které je třeba zaškrtnout)
- Skupina zaškrtávacích políček (uživatelé mohou zaškrtnout více políček)
- Poštovní adresa (formát poštovní adresy)
Možnosti validátoru mohou zajistit, že všechna data zadaná do vlastních polí ticketů jsou správná a že váš systém ticketování zákaznické podpory je aktuální.
Možnosti validátoru
- Žádný validátor
- Vlastní regulární výraz (this\s+is\s+text)
- Celé číslo (celé číslo, které může být kladné, záporné nebo nulové)
- Desetinné číslo (necelé číslo, např. 2,25 nebo 1,6)
- Alfanumerický řetězec (písmena a číslice)
- Alfanumerický řetězec s mezerami
- Webová adresa/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 nebo IPv6 (192.0. 2.146 nebo 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334).
- E-mailová adresa (hello@liveagent.com)
- Číslo kreditní karty (1234-4567-7891-2345)
Telefonní číslo pro USA (888-257-8754)
- Mezinárodní telefonní číslo (+421 2 33 456 826)
- Formáty data (RRRR-MM-dd nebo RRRR/MM/dd nebo dd-MM-RRRR)
- Časový formát (HH: MM)
- Číslo sociálního pojištění (123-45-6789)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Příklady tiketových polí
Nevíte, jaký druh polí tiketu by mohl být užitečný? Inspirujte se našimi příklady.
- ID objednávky
- Číslo kreditní karty
- Číslo sociálního pojištění
- Úvěrové skóre
- Chybný propagační kód
- Důvod pro úhradu
- Webové stránky
- Název účtu
- Pohlaví a typ oslovení
Jak vytvořit tiketová pole
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na položku Konfigurace.
Klikněte na Systém.
Klikněte na Pole tiketu.
Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit vedle vyhledávacího panelu.
Nastavte kódový název pro vlastní pole tiketu. Může to být například něco jako “order_id nebo “reimbursement” Upozorňujeme, že v kódu jsou povolena pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Nesmíte používat mezery.
Pojmenujte vlastní pole tiketu. Tentokrát jej můžete pojmenovat “ID objednávky” nebo “Důvod úhrady” bez omezení formátování.
Klikněte na Typ a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si vybrat z následujících formátů: textové pole, pole se seznamem, zaškrtávací pole, skupina zaškrtávacích polí nebo poštovní adresa.
Volitelné: Klikněte na popis a napište popis vlastního pole tiketu. Po přečtení vysvětlení můžete vy i vaši zaměstnanci zjistit další podrobnosti o poli tiketu.
Vyberte možnost Viditelnost a zvolte, zda má být pole tipu vždy viditelné na panelu informací o tipu.
Klikněte na Vytvořit.
Kde se nacházejí pole tiketu v zobrazení tiketu?
Pole tiketu najdete v pravém dolním rohu obrazovky při práci s tiketem. Ikona polí vám je pomůže najít.
Přidání nebo vytvoření nových polí tiketu uvnitř tiketů
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na Tikety.
Vyberte tiket tím, že na něj kliknete.
Klikněte na Pole v pravém dolním rohu obrazovky.
Klikněte na tlačítko Přidat pole.
Postupujte podle kroků 6-10 z výše uvedených pokynů.
Vyplňte pole tiketu, které jste právě vytvořili.
Klikněte na tlačítko Uložit.
Odstranění vlastních polí tiketu
Chcete-li z tiketu odstranit vlastní pole tiketu, klikněte na ikonu koše vedle něj. Pokud chcete vlastní pole tiketu odstranit úplně (a odstranit jej ze všech tiketů), můžete jej také odstranit:
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na položku Konfigurace.
Klikněte na Systém.
Klikněte na Pole tiketu.
Najděte pole tipu, které chcete odstranit, a klikněte na ikonu koše.
V potvrzovacím dialogu klikněte na Ano.
Jak můžete využít vlastní pole tiketu?
Vlastní pole tiketu vám mohou pomoci poskytovat lepší servis. Pokud budete mít po ruce všechny důležité informace o tiketech, budete moci poskytovat rychlou, kompetentní a individuální zákaznickou podporu. Vlastní informace budou navíc k dispozici všem pracovníkům podpory, což usnadní bezproblémové předávání tiketů.
Předpokládejme například, že agentovi je přidělen otevřený tiket, který obsahuje dlouhé komunikační vlákno. Díky vlastním polím tiketu mohou snadno zjistit důležité informace, místo aby procházeli celé vlákno tiketu a hledali je.
Řekněme, že zákazník chce být informován o průběhu vrácení peněz. Místo toho, aby museli procházet předchozí zprávy a hledat ID objednávky, nebo ještě hůře – museli se zákazníka znovu ptát, mohou mít agenti tyto informace snadno dostupné pomocí vlastních polí tiketu.
Zdroje databáze znalostí
Kontaktní pole
Nastavení specifických hodnot návštěvníka pomocí javascriptu
Jste připraveni vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu?
Vytvářejte jedinečná pole tiketu (například ID objednávky nebo souhlas s GDPR), abyste mohli poskytovat co nejlepší služby zákazníkům. Začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Není vyžadována kreditní karta.
Frequently Asked Questions
Co jsou pole tiketu?
Pole tiketu obsahují údaje o tiketech. Agenti podpory je obvykle používají ke shromažďování a ukládání dalších informací o konkrétních zákaznících a jejich dotazech. Když se například zákazník ozve kvůli problému se svou objednávkou, můžete do vlastního pole tiketu uložit ID jeho objednávky pro budoucí použití.
Jak můžete využít vlastní pole tiketu?
Vlastní pole tiketu vám mohou pomoci poskytovat lepší servis. Pokud budete mít po ruce všechny důležité informace o tiketech, budete moci poskytovat rychlou, kompetentní a individuální zákaznickou podporu. Vlastní informace budou navíc k dispozici všem pracovníkům podpory, což usnadní bezproblémové předávání tiketů.
Jaké informace můžete ukládat do polí tiketu?
S LiveAgent helpdesk softwarem, možnosti jsou neomezené. Můžete například vytvořit neomezené množství vlastních polí tiketu s mnoha možnostmi formátování zadávaných dat.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
Vlákno tiketu je souhrn veškeré komunikace v rámci jednoho tiketu, zahrnující poznámky, časové údaje a odpovědi jak zákazníka, tak agenta. K tomuto souhrnu mají přístup všichni přidělení agenti, administrátoři a vlastník. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zlepšení zákaznické podpory a efektivní komunikaci.
LiveAgent nabízí možnosti vytvoření znalostní báze a podpůrné dokumentace, včetně online samoslužné knihovny. Software pro oddělení služeb pomáhá s řešením incidentů a zlepšením zkušeností zákazníků. Znalostní báze je důležitou součástí zákaznického servisu. LiveAgent umožňuje různé typy zákaznického kontaktu a samoobslužnou podporu.