Live chat agenti

Kdo jsou agenti live chatu?

Live chat agenti jsou zaměstnanci, kteří odpovídají na dotazy zákazníků prostřednictvím live chatu. Live chat je funkce helpdesk softwaru. Používá se v mnoha firmách k odpovídání na dotazy zákazníků v reálném čase.

Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak zlepšit live chat podporu a spokojenost zákazníků, přečtěte si článek LiveAgent – Helpdesk software.

Jaké dovednosti musí mít?

Agenti musí umět pracovat s počítačem, rychle reagovat a musí znát veškerý počítačový software používaný ve vaší firmě, stejně jako produkty nebo služby vaší společnosti. Agenti by se měli snažit být vstřícní, komunikovat na profesionální úrovni a zdvořile uzavírat se zákazníky relace živého chatu.

Kromě všech výše uvedených dovedností musí být agenti schopni plnit více úkolů. Odpovídání na dotazy zákazníků prostřednictvím chatu vyžaduje, aby zástupci zákazníkům pohotově odpovídali a zároveň o nich vyhledávali další informace. Mohou tedy rychle vyhledat zákazníkův problém a poté včas předložit řešení.

Jak rychle musí agenti live chatu odpovídat?

Od agentů se očekává, že na dotazy zákazníků odpoví do tří minut. Očekávaná doba odezvy se však v jednotlivých odvětvích liší. Proto je při stanovování očekávané doby odezvy pro vaše agenty důležité vyhledat oborová měřítka. Dobu odezvy můžete nastavit v softwaru pro zákaznické služby, jako je například LiveAgent.

Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – software pro zákaznickou službu.

Bonusové tipy pro zlepšení efektivity live chat agentů

Pracovníci chatu obvykle odpovídají na dotazy zákazníků i z jiných kanálů, jako jsou sociální sítě nebo e-mail. Zde je několik tipů, jak zlepšit jejich každodenní pracovní postupy a zvýšit tak jejich produktivitu.

1. Test psaní na počítači pro Live chat agenty

Test psaní na live chatu je skvělým nástrojem pro testování efektivity vašeho týmu zákaznických služeb/podpory. LiveAgent poskytuje tento test zdarma. Díky tomu můžete zlepšit dovednosti svých agentů live chatu i zákaznickou zkušenost (CX). Zde je bezplatný test psaní na live chatu.

2. Software zákaznické služby

Systém zákaznických služeb je užitečným nástrojem pro každou společnost, která odpovídá na dotazy zákazníků napříč různými kanály. Kromě toho umožňuje vašemu týmu efektivně jednat se zákazníky. Už není třeba přepínat mezi jednotlivými rozhraními. Jednoduše odpovídejte na všechny dotazy zákazníků z jedné univerzální schránky.

Výhody softwaru pro zákaznickou službu:

  • Větší zisk
  • Věrní zákazníci
  • Efektivní pracovní postupy live chat podpory

Funkce softwaru zákaznických služeb pro lepší live chat podporu:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Zákaznický portál

Díky zákaznickému portálu s nejčastějšími dotazy, návody a videi můžete poskytovat nepřetržitou zákaznickou podporu bez dalších nákladů. Váš zákaznický servis navíc může efektivně poskytovat informace tím, že zákazníky navede na tyto podrobné informační články. Další velkou výhodou je, že operátoři chatu se mohou soustředit na důležité dotazy zákazníků, zatímco informační otázky jsou zodpovězeny na vašich webových stránkách.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Kdo jsou agenti live chatu?

Agenti live chatu jsou zaměstnanci týmu zákaznické služby, kteří odpovídají na dotazy zákazníků prostřednictvím live chatu. Je to jedna z funkcí softwaru pro podporu a slouží k tomu, aby zákazník dostal odpověď v reálném čase.

 

Jaké mají agenti live chatu úkoly?

Hlavním úkolem agenta live chatu je především pomáhat zákazníkům. Agent live chatu musí umět efektivně pracovat s počítačem, aby mohl rychle reagovat na potřeby zákazníků. Musí mít znalosti o produktech a službách nabízených společností a také prokázat skvělé komunikační schopnosti, které mu umožní pomáhat zákazníkům, když mají problém, např. s nákupem nebo servisem produktů. Kromě toho musí být agent schopen vykonávat více činností současně.

 

Co agenti live chatu nesmí dělat?

Pracovníci live chatu nesmějí provádět úkoly, které přesahují technické možnosti live chatu, ani úkoly, k nimž nejsou oprávněni a jejichž provádění je omezeno např. zákonem.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo